Cumu cura di u zitellu in i primi ghjorni di a vita

Sbanditi sola cù u babbu novu, i mariti è i mariti spessu face facenu parechji duminii di varià cumplicità. È parechji di i parenti novi, sfurtunatamenti, ùn sò micca sapè cumu u trattamentu di u zitellu in i primi ghjorni di a vita.

Hè una cosa chì avà strappà un figghiu immobbili, è ancu un altru - un zitillu è chiancennu! Bé, seriu, quasi ogni mamma ghjovana, è più più cà u babbu, tende parechje prublemi in i primi ghjorni dopu a purtata da l'uspidale.

La maiuranza expectante oghje durante a gravidanza ùn cunnigenu assai littiratura riguardu à u prucessu chì succede à elli, è da u nùvuru nativu. À u listessu tempu, si abbandunonu u studiu di i libri è di i magazinesi di i zitelli per più tardi, pensendu ch'elli ponu fà questu dopu a parti. Ma unni ...

Comu u risultatu, a maiò parte di mamma praticheghja di scontri o seguitate i cunsiglii è i raccordji di a so mamma o amatori.

In lettu cù u zitellu in casa, parechji parenti sentenu un sensu di cunfusione.

In ogni casu, ancu se puderete acquistà qualche infurmazioni per ellu stessu nantu à i pupulavanu, in a maiò parte di casi, da l'excitazione, o da l'aligria, tutte e cunniscenzi dispunibuli è esse evaporati rapidamente. Ancu s'è avete stinnutu in la sala "Mamma è ziteddu" mentre chì in l'uspitalu, ci era sempre una infermiera esperta è un vicariu vicinu, è u zitellu era probabilmente chjappiutu per ellu solu per un poveru ulu un ghjornu, è certamenti si eranu presu per a notte. Un altru puntu - in a casa di maternità quasi tutti i zitelli passanu a maiò parte di u so tempu durmi in silenziu, è nantu à ritornu in casa per raghjone scunnisciute, a scatula maiò cambiassi, à u cuntrariu.


Ma, crede à mè, a situazione ùn hè micca tràggica cum'è chì pare avanti prima visu, è parechji marìaghji saranu capiri quandu averebsenu a cura di u zitellu in i primi ghjorni di a vita. Ogni mamma ghjovana mamma di u nascita di u picciottu manifesta l'instinti innate trasmettini cù a ghjente di a so mamma è a avè. Li permettenu di cura di u zitellu corremente, guidati solu da un instintu. Inoltre, dopu à pochi ghjorni, avete usatu l'uni à l'altri. Aprènza à cumprenderà u zitellu da a so prima parola (più precisa, u sonu), perchè durante a cumunicazione cun ellu, felice felice è smilesi felice tuttu u tempu si lamparà. Tuttavia, per piglià a cura di u mulinu solu per u so benefiziu, è i genitori seranu solu in gioia, anu bisognu di seguità diversi principii impurtanti è più impurtanti, utili di l'assistenza è di a cumunicazione cù u natuvulu.

Cusì, per l'eserita, avemu da ricurdà, ma per l'ignorante avemu informatu tutte l'infurmazioni necessarii nantu à a cura di u natuvulu.


U zitellu in armi

In u primu mese di a vita, u natuvulu hà un avvena di l'evoluzione di i sistemi di u musculu è u musculu. Tutte l'articuli di u zitellu sò assai deboli, i tissuti in elli sò sempre belli, fragili. Perchè cumu si cuntene u zitellu, dependeranu di a curretta di a furmazione di e li libbini di a so spina, l'estruta di tutte e fibres musculi è a forma di l'articuli di u malestone.


In tutti i muvimenti è i movimenti di u zitellu, seguitate ste règule.

1. Mentre chì u zitellu ùn hà micca amparatu indipindente è cun fiducia di mantene a testa, averia suppurtelu in u spinu di u collu è u collu. Ùn hè permessu di mantene a zitella per chì a testa hè inclinata di novu.

2. Ùn pudete micca fà un novu cù una mani è sullivà da e mani.

3. Per rinfriscà è bassa u zapponu seguenti movimenti lìsimi, lenti, senza sceczi e sicchi.

4. Parlà tuttu u tempu cù un migghiùru, surrisu, ùn briunà micca è ùn ghjuranu à u zitellu. U natuvulu rispose fermu ancu à i so soni pocu forti. U zitellu duve tempu per avè usatu di novi sonu è e vostre vuci.


Alimentà u zitellu

Per un novu, a nutrimentu hè u prucessu più impurtante è vitalu. Siccomu in u primu annu di vita, hè u saltu più significativu in u creatu fisicu è di u sviluppu intellettuale di u zitellu, deve rinforà perpende mentamente l'energia è l'energia gasta.

U megliu alimentu per u zitellu hè u latte maternelle. Hè cuntenuta tutte e sustegenu necessariu, cum'è l'antichi d'immuno, chì u prutege da parechje malatie. Cumu puderebbenu senza prublemi?

1. Durante l'alimenta, mamma è u zitellu deve piglià a posizione cchiu cumplicata - cusì ch'elli ponu accuncià, senza avè malfattendu, per un tempu relativamente longu. Ricurdà chì u prucessu di alimentazione pò piglià da 10 minuti à una ora entera è più longu. Eccu avete bisognu di centru nantu à e so bisognu di u to cumpagnu.

2. Se hè più piacevule per voi di furnisce di sentinella, allura u mulinu deve esse situatu face à fronte è cercanu cercati à u vostru pettu chì ùn hà micca bisognu di alcuni. Amparà cù elli u zitellu vicinu à ellu, fiscale in una pusizioni diretta, perchè chì a cuda è u troncu sò in a listessa linea recta. U nasu di u babbu ci vole à esse apertu è u nivellu cù u pico. A testa hè una volta ligera à u cantu. Direcci u mulinu, sustenevamu da a testa è di e spalle. Sceglite u modu d'alimentazione, prima di tuttu, cuncintrau i bisogni e i deserti di u zitellu, è solu dopu in e vostre preferenze.

4 Ùn impughà u zitellu è ùn piglià u poghju d'ellu, se vede chì ùn hà micca manghjatu. Innota chì u tempu di saturazione per tutti i zitelli hè diversu. Hè dipende a quantità di latte in u pettu, a grandezza di e lattice di lattice è a forza cù quale u babu chjappi in u latti. Certi zitelli puderanu manghja solu, devastannu u pene sanu in 10 minuti, l'altri si lie, sipping milk, l'ora è più. Ricurdativi chì a più valori per u latti babotti - a volta - vene solu à a fine di l'alimenta.

5. Aggiungà dettu e signali chì u zitellu famu dà. Di solitu, i zitelli partenanu pè smeggiate, movèghjanu i so labbra e lingua, girannusi i so capelli, attivamu a mugla i brazzu è i ghjambi, cusì espresenu cusì scontentu. Ùn ùn viaghjà à un chiancimu chiancenti. Per questu solu una volta torna a ferite u sistema nervudu à sè stessu è u to figliolu.

6. Per impediscenu a inflamazioni è e grizzu in i bòcciuli dopu l'alimentazione, hè cunsigliu per a limpiari cun un pappagallo finice neatu, eliminatu da a manera di umidità restante. U lavatu freti di i pezzi aumenta u risicu di cracking. Per mantene a saziumentu di u pettu, hè abbastanza prucessu di l'uriginale ordinali. Se ci sò sensations desiderate o dulurizanu, dopu à ogni nutizie, lubricate i capelli cun una gota di u so latte maternelle o una crema curativi especialità per u pettu.

7. Aduprate u tempu d'alimentazione solu per u restu è a cumunicazione cù u vostru zitellu. Ùn sò micca distraitu da altri cose, camminate in a casa o cambienu sempre a pusizione, per distraisce e migghiori. In u futuru, puderete ricordu di i momenti d'amegà cum'è u mumentu più bella è più bella di a vostra vita.


Quante hè per esse u babbu à u pene?

Prima, clasp l'omochju cù u palmu per voi chì i quattru ditta principali sò situati à u fondu, è u grande - in cima di u pettu. Mantene a càscia quasi a la basa di a mussera, mentri i diti anu dettu u so pusitivu da u pezzu, à una distanza di circa 5-10 cm, secondu u grandezza di u pettu. Se u mulinu ùn hè micca ghjustificatu à u pattu propositu, toccu cù u pezzu per i so labbra. Quandu ellu aperta a bocca, hà da esse trasmessi più vicinu à u so pettu, è micca vice versa! A bocca di u zitellu deve esse aperta larga, i labbra sò allungati cù un tubu, a lingua si trova annantu à i ghjàllichi. U labbra più bassu pruteghja ligeramente per chì u mandibulu tocca u pettu. U nasu pò ancu tocà u pettu di a mamma, ma ùn intervenenu micca cù u respiru di u zitellu. Hè impurtante chì u zitellu sappieghja u pezzu tutale è a pelle à intorno (areola), perchè in u prucessu di sucaccià i labbra, i capeddi è a lingua di u zitellu aghja u speditu di u pezzu è micca u pezzu stessu.


Cù l'appricazzioni propria di e soffianze di u ventu infundati è travagliendu attivamente. In casu di captura incompleta di u pettu, saturazione insufficente di i migghiori è l'ocurrenza di fessite o altre danu à u pettu di a mamma. Se sente u dolore mentre alluminendu u pene, prusperà u zitellu cù u dettu annantu à u labellu più veloce di u zitellu, si rifirisce a so bocca. Allora pigliate cù curazioni u pettu è pruvate aduprà a fossa à a pene.


Sì furnite u vostru zitellu cù un sceccu in una alimenta è l'altru in a prussima, in prima puderete arregistramentu nantu à u quale hà cessatu. Sì un pettu hè picculu, dà i so petti in una alimenta. U ghjornu sughjettu principia cù u pettu à quale avete finitu. Cumu piglià u zitellu in i vostri braccia?


U zitellu hè nantu à u ritornu

Fighjatu nantu à u zitellu per riduce a distanza entre u mondu è u zitellu. Finger di una mano righigna a righjoni. Allora aghjunghjene a so palma tutta, chì sustene u collu è a spalle di u caprettu di u zitellu. Mittennu l'altra mano sottu a volta di a cintura. Lentamente poni u figliolu è pressu per ellu.


U zitellu hè nantu à u panicu

Pigliate una manu sottu à u casu di u zitellu perchè u to pulenda è l'indici di u dettu rispundà rispettà u so coddu è u collu. Piacà l'altra mano sottu u panicu. Hè megliu se fate quì sottu è à longu, trà i gammi di u zitellu. Allora a superficia chì rispostu serà più grande. Fighjatu nantu à u zitellu è licinziu lentamente. Sughjendu u zitellu cù e mani, pressu à voi stessu.


Cume guardà u zitellu?

E so mani, faccivi

Arrange the child in his hand (as in a cradle), appughjatu strettu à u so pettu. A so testa sia nantu à i vostri coddi. Cù u to spalle è l'antenati, risolanu i so spalle. Appressu i so mani è culo cù u so palme. L'altra banda mantene a so gemme, a pelvis è a spalle. In questa position u fogghiu si senti assai còmico, a pusizione hè più piacevule per e malati di u muvimentu, è ancu quandu u zitellu deve esse assicurata.


I mani in mani facci

Pone a panza di u babbu in u so antenatu. In questu casu, a testa è u collu di u zitellu pìantinu nantu à l'u coddu, è a to spalla è di a palma fate nantu à i costi. L'altra mano passa entre i ghjambi di u zitellu è sopra i cadaveri è u mandru. I dedtali di e to mani sò deve largamente fugliate per a megliu di i vitture di l'abdomen è di a volta di i migghiori. Sta pusizzioni hè ottimali per i movimenti di longu tempu, perchè i permetterà u zitellu à circundà.


À u pettu è u spalla in una pusizione ghjustu

Pòglia u zitellu nantu à u so pettu è u spalla, guardendu in una pusizioni verticale. À u listessu tempu, u so corpu devia occupà a maiò parte di u vostru pettu è a vostra testa hè cunsulazione nantu à a spalla.

Cù una mano, mantene a dorso di u collu è u collu di u mulinu, l'altru - si mette sottu à a so back and legs, intrapprazzate à l'antimi è di a palme.

Hè assai impurtante di manteneà u zitellu, presioni sicurezza è sustene a so parti infermale di u troncu. Sta pusizione aiuta cù colic, chì u vostru corpu calienta u zanicu di u zitellu. Assicuratevi di manteneu u zitellu in una pusizioni verticale dopu à manghjà, quandu u metudu cuntribuisce à una digestioni megliu in i culminati, prumove a liberazione di l'aria in l'stomacu. Pozzu nantu à a spalla un pappu o napkin, serà necessariu in casu di scrusceru di l'excrementu di latte.


Cumu fà u babbu?

Sì u foglie s'addurmisciu in e so mani, per pudè cambià (per esempiu, in un cunclusu), avete da primu unipochi di sguillà da ellu stessu, dappellughjanu è prestu u zitellu, senza piglià e mani per ùn avè micca sèntinu i cambiamenti. Se u zitellu persenta durmitu dulce, dopu à pocu minuti, pianu lentamente i mani. In anticipazione, fate un paffu calduzzu o manta nantu à u lettu, cusì u foglie ùn manca à rispondi à i cambiamenti di a temperatura è di a superficia. Sì avè avete bisognu di moviri un picciriddu da un locu à l'altru (per esempiu, da un canzone per un cunvaldu), stallà nantu à un coltu largu o un colchju per u zitellu.

U zitellu deve esse purtatu cù u culleghju (culleghju), soprapianti in u spaziu di a testa, a volta è i ghjambi.