Chubchik curly

Cura è cura per i capelli hà bisognu da i primi ghjorni di a vita di u babbu.


Lysenky o shaggy?


U capeddu di u zitellu sò furmati ancu quandu hè in u ventu di a mamma. Questu hè avvene à a settimana settima di u gravidenza. À u mumentu di nascita, a maiò parte di i babori cresce a pelusa, generalmente di u culore chjucu. Ma ci sò ancu zitelli, chì a natura dotate di magnifiche capelli. U babies, nascinu cun un pezzu chjusu nantu à e so capelli sò popularmente chjamati "calvi".

(Ùn hè micca cunfidatu cun una calba calba calvi - u casu quandu u calellu hè brillanti, allura u zitellu deve esse dimustratu à u duttore!) L'altri figlioli ponu avè una bona quantità di capelli chì si furmalcia in l'ochji o scendi da u collu.


U mo capu senza lacrime


I primi pilami di u zitellu sanu bisognu speciale. Ricurdà chì i mezi per lavà i capelli (shampoos, schyshi) sò deve esse dissenu apposta per i zitelli di u primu annu di vita. Anu avè passatu studii prelimiunali per confirmà a so seguridade. Inoltre, cuntenenu una quantità minima di alkali, chì ci permette di cura cura di u licoriju di u zitellu. In i primi misi di a vita di u zitellu, lavate a testa ùn hè più cà duie volte à settimana.

Malgradu u fattu chì a maiò parte di i manichi pruduciati da i prughjetti naziunali è stranieri sò pruduciuti cun una nota "senza lacrime", pruvate sempre à sicura chì quandu u lavu di u capu di u lattice sapone ùn vene in l'ochji di u zitellu. In casu di sta succorsu, ùn avete micca bisogni di i vostri ochji, ma duvete sempre lascià cù l'acqua cale!

Quandu si applià u shampoo, hè megliu esse un pocu di u cuntenutu da u vial è aghjunghje cù un pocu acqua cale - ùn hè micca troppu friddu à u to babbu.

In ogni casu, ùn pudete micca aduprà per i zitelli di u primu annu di a vita, ogni sorte di lavanduli è acondicionatori. Sò cuntenenu sustanzii periculosi à a pelle di a cuttana. Per lavà cù i mediare specialhe di zitelli "3 in 1" ùn si permettenu micca nanzu di più di trè anni. Hè megliu cunsultà l'acidusa naturali - usa erbe! Sì u capeddu di i vostri migghii hè fruttu, seccu, flussu, u megliu rimedellu sarà aiutà aiutu da u brou chamomile. Ma per u pilu spiritu, chì hè difficiule per pittite è chì sò spessu cunfondulati, una dicurazione di una corda hè travagliatu bè. Tuttavia, ùn hè micca necessariu piglià un gran interessu in l'erbe - cumu a pratica mostra, tutti i più frequentanu in i zitelli allergii.


Tinta e asciuttu


A pelle di un zitellu nantu à a testa hè cinque volte finamente più prima di quellu d'un adultu, perchè a regula bàsica di secà u capelli di u ziteddu hè: ùn fracassate micca! Inutili, ponu dannà no solu u bulu di capelli, ma ancu a pelle. Per quessa, dopu à paura, "piuvana" di u filu di pilu cù una spugna o un fugliale. I fili più grossi pò esse ligne à siccati cun un secadoru di hair. Duranti u primu mese di a vita, ogni tempu dopu à l'arripurtari, pusau un capu nantu à a testa. In l'annu dopu, u capu hè obligatu solu per i zitelli chì anu facianu un pilu spruchitu. U restu di i zitelli usanu un caprettu per una ora dopu à l'acqua hè necessariu solu se a cammara hè friddu.


Match the crumb with the comb


In i primi simane di a vita di u so zitellu, cumprà per un pezzu di capelli di zuccherinu cù pecuri purcini. Pusturianu "Pushkin" hà dettu pittatu cusì necessariu. Pìantate chì ùn sò micca misziotti di manciari o di terra di manca in i capelli di i migghiori - anu bisognu à esse sbattuta. Sì u zitellu hà u pilu spiritu, poi esse bisognu pittannu cchiù frequenti per ùn avè micca cunfunditi è bellezza.

Pujene u capelli beni: Brush righoi à left, left to right, contru u crescita, è in fine - in a direzzione di u crescenu di u capeddu. Cambiassi a parting of the baby constantemente per chì u capelli chjassi in modu uniformu. Appena u ghjovanu farà u prucessu per avè da pruvà pezza u so capelli in u so propiu.


Truvarè una crosta


Se avvista una crosta densa orecca annantu à a testa di u babbu, ùn hè micca u panicu. Stu fenominu hè abbastanza normale è naturali. A crosta nantu à a testa (o, in modu scientificu, u gneiss) si faci in quasi tutti i babys. Questu hè u risultatu di u travagliu di i glubuli sebacies è di sudore. Per disperse di u so zitellu, una ora prima di l'acqua, trattate u scalp di u babbu cù l'oli vegetale sterili. Duranti stu pirìudu, a pelle hè bè fugliu, è in u battaggiu, l'accurzata principia a retrocede. Accatilleghja a crosta cù un pettine di peccadillo cù peccati foglie.

Se a prima volta ùn hè micca capacitu per sguassà a crosta, repite questa prucedura ogni volta prima di basgià finu à chì a testa di u zitellu hè limpiatu bè.

Dopu un pocu tempu, a crosta si puderete riappiccate. È ancu hè normale. Fate ciò chì secondu u schema di supra è cù a reevenzione di u gneiss. Ma s'ellu ci hè micca crescenu nantu à a testa di u babbu, ùn deve esse realizatu prucessi "preventivi". Un cascu ùn si pò micca apparevule, è se voce scratchate a vostra pelle, pudete dannà i lampadelle, chì pò causà un deterioru in a creazione capidurale.


Reguli di creazione capiddi


U crescita di u capeddu hè influinzatu da nutrimentu è suminadore di u corpu di u zitellu cù vitamini è minerali. In u primu annu di a vita di u zitellu, u latte maternelle facilita un crescenu di capelli bona. Ùn cuntene tutte e sustanziu necessariu per questu prucessu. In quantu à u nutrimentu, devenu necessàriche proteini, grasi è carbuidrati, chì anu ancu un effetti benèficu nantu à u crescenu di ricchi.

Ma l'usu cumplicatu di e vitamine è minerali anu da esse curamente da a mamma di u gravidenza. Spessu, e donne in a pusizione di capiddi cadunu. Questu hè un signu chì u corpu ùn manca certu vitamini. Avè bisognu à esse cumpletu. Spessu, i vitamini è minerali sò prescritti per i mariti futuri com prevenzioni. Tuttu questu hè a basa per un bonu creazione è bellezza di u capeddu di u futuru capelli. U prucessu, u reversu di u crescita, hè u sdegnu di u capeddu. Hè ancu naturali
e succede à parechji babies. Quandu u zitellu sò attivà torna a testa in u peseghjale, u capeddu nantu à a volta di a testa pò esse squate. Ùn àbbia paura di questu. Ùn hè bisognu à tuccà sta "calva carattere", di quiddu annantu si sparghje appena.

In ogni casu, se vede chì u parchje caldu hè di crescenu, duvite sempre turnà à u fruttu d'aiutu-pediatre - questu pò esse un signu di rakite.


Tagliate o micca cut to cut?


Avete da scantatu a testa di u babbu in un annu? Stu tema hè oghji bisognu. Pediatrici dì: fate cù a vostra discrezione, caru parenti. Ùn ci sò nisuna indicazione medica o, à u cuntrariu, ùn sò micca contraindications in questa materia. Induvularmente, chì dopu a furia u pilu pò creciate ancu di manera uniforme, ma u so numeru ùn hè micca affettatu seriu, postu chì ghjè messu in una persona à u livellu geneticu.

Trimate o micca per taglià i zitelli durante u primu annu di a vita - trattà ancu cù i genitori. Se u capelli di u zitellu sò assai tempu, ponu esse ligeramente scuritu per chì u zitellu ùn hè micca cale. E si avete vulutu chì a picciotta di a picciotta, pudete fà senza tenezza. Un'altra cosa hè stufa: hà bisognu di cutà per i raggioli è di e donne, è fate cù regularmente. Un fernate longu pò causà strabismu in u zitellu o purtalla à vista povira. Sì u capelli di a chjesa hè longu, è dete decile per lasce, pudete cumprà furchette differenti, bande di gomu, arcu (elettu appruduciutu accessori per i più chjucchi). Aduprate elli in a vita di ughjettu è in i vacanze. Li capelli lùangu ponu trasfurmà in un pigtail non-tuft. Assicuratevi di piglià i clip di u capeddu in dorme.