Cumu cura pè i viole

Violet si cresce in a forma di un arbusto è hè cunsideratu una pianta bella. A varietà di sta fiorita hè assai diversa è hè di circa 500 spezia. Vulenu un clima moderatu è più dolce. Violetti devanu esse cura speciale è attenzioni.

Questa fiorite, cum'è queste l'allora, quandu cambiendu u locu di residenza, spiranu l'accentu, perchè per elli i cundizioni soli, a temperatura, a cumpunimentu di l'aire, l'illuminazione, u cambiamentu di l'acqua. Allura, quandu avete fattu u fiore da a tenda, ùn pudete micca cambià a viole in un pezzu novu durante un mesi. Piglia assai nantu à u canale, ma teme da u sole di u raghju direttu.

Cumu cura pè i violettes?

Cù u pergaminu di carta o cortini, pudete puru coperche a prugna da u sole. Violetti si sentenu beni nantu à u mandolinu o nantu à a tavula chì stanu vicinu à a finestra. A fiorita ci vole à fà turnà in un cerculu, perchè u viole hè formatu simétricamente.

Illuminazione

Da i viole di natura, a luci ùn sò cunsiderati per i lampi fluorescenti. Per una fioritura, pudete fà un eddu, mette un pocu cunfine cù viole è inserisce una lamparella fluorescente vicinu. Per stabilisce s'ellu ci hè bè lumine per i vostri fiori, stà à sente cunsiglii di u fiore. Sì e foglie si stenderanu in altizza, u colore ùn sia micca bè lumine, è se i fiori fussinu, ci hè l'eccessu di a luce. A fioritura era abundante è longa, hè bisognu d'alloghju constantemente, in qualchì 12 ore à ghjornu. U viulente hà fiatu fiori è crescenu si a temperatura in a camere hè 22 gradi. Sì in l'estiu, a temperatura di l'aria hè assai alta, poi a violezza ùn spulva.

U megliu hè a viuletta sèntinu in a cucina, quandu si tratta di freti, di coccia è un parcu di prudutti, induve l'umidità hè di circa 60%. Ma cù l'avventu di l'invernu, a stanza hè stata assicuta sola l'aire è hè megliu di trasfurmà u vase cù viole di una paletta chì hè cuparta cun un material trasmettore di umidità. Moss sphagnum approvau, una strata di ghjurnali o argilla ampliata. Hè deve esse ricordati chì u viulente hè teme di i borchi.

D 'acqua

Pudete l'acqua di u viole cù l'acqua di u grigiu, ma prima di chì tenete bisognu à fà è si abbanduneghja u cloru, è dopu à 2 ghjorni per fremura, poi li libbirà di i salti. Violeta ùn deve esse spustata in cima di e foglie, ma spicca l'acqua in a tazza di a pignatta. Sì 15 minuti d'acqua, ci sarà acqua in u platu, deve esse spulatu, perchè e razzi sò micca putenza. I viole di u viulente aghjunghje l'affliction aghjustatu da u siccà. Un segnu chì i viole viaghja d'irrigazione hè a sequenza di a cima di u latru. Una volta ogni sei mesi avete bisognu à ridette u fiore di u polu. Per fà questu, lavate i foglie sottu acqua cale caliente per chì u vaghjolu stessu ùn mancanu l'acqua.

Soil

Viole prefete una mistura di terra, chì compresi i sustanzi minerali necessarii, chì cuntribuiscenu à u fioru è u crescitu di a fiore. E se vi trasplante u viole 2 volte à l'annu, u zitellu hà da vene più sustanzi nutrittivi è utuli. Se ùn ci hè micca una pussibulità tali, allura u fiore ci vole à esse supplementatu cù e mezchemu, sò sposti 2 volte à u mesu. Per a vita di i viole, parechji elementi traccia sò nicissitati, mischugni di liquid in forma di potasio, fosforu. A sobredose cù sti fertilizie pò purtà à morte di u fiore. Prima di l'usu, leghjite l'urdunamentu è a curaghja.

Potty

Hè megliu aduprà valdi di plastica, secondu u crescenu di a pianta, u diametru di a pignata d'aumentà. Prima di trasplantà o cultivà una violeta nantu à u fondu di u pote, u drenagiu deve esse postu, cù a so aiutu, hè pussibule di prevene a penetrazione di l'aire à l'e razzi di a viole.

Utilizà sti cunsiglii, pudete appretamentamente averari a cura di i viole.