I sbucchetteri principali di i genitori di i primi università


Allora, a maiò parte di i genitori ùn anu più dumandà sè stessu per esse a preparazione per l'ughjettu cù un zitellu in i pre-umanu. A risposta hè ovvia: sicuru, sì! Invece ... In a scola, anu da esse studienti tutti ... Fate chì u zitellu persone camminava. E si avete principiatu in furmazione, cumu? Chì per insignà? Eccu i dati basi e dumande di tutti i genitori. E, cunziguenza, i sbagli, "puffed up" per cui avemu averemu da i nostri zitelli. Chì sò i sbagli principali di i genitori di i primi università? Lettu, scuprite è correlate sè stessu.

Ùn ci vole micca esse smegevitu chì l'insignamentu di scrittura è di lettura hè a prerogativa di un maestru di scola primaria. Per quessa, quandu u zitellu entra nantu à a scola, l'attinzioni si basta micca à l'alfabetizazione, ma à chì successu u vostru figliolu palesa di prontulusità per l'insignamentu. Hè necessariu piglià in cuntà chì u nostru currente di scola in modu mudernu presenta a maiò richiesti à u livellu di cunniscenza di i futuri studenti. Ma solu i genitori avè scurdatu di a preparazione di i so figlioli per a scola in modu diversu. Qualchidunu crede chì u zitellu deve esse capaci di leghje, cuntà è scrite. À l'altri hè una grandi tenda di diversità è di cunniscenza. Un altri cresinu chì u zitellu deve esse atturziati, puderanu centrale in un casu particulari. Parechji parenti ripaghjanu per a vuluntà di u zitellu per andà à a scola. Certu, ogni unu d'iddi hè ghjustu in u so modu, ma solu in parte.

Infatti, dispunzione per a scola hè una tipu di "mix" di u sviluppu fisicu è psicologicu di u zitellu. A maiò parte di i zitelli, secondu l'esperti, ripensanu à sette anni. À questu tempu, pudete darà un pienu à a scola. Formalmente. Ma a cosa hè chì a natura ùn ha micca limitu stretta di età. È e cumpetenze chì sò furmati in parechji figlioli da l'età di sette, l'altri sò sviluppati solu à ottu. Hè per quessa chì i genitori necessanu d'evaluà in modu indipendenti à u so zitellu da sfarenti angoli. Allora sia da decisu per esse a dà à a prima scola o d'aspittà un ochji.

Normalmente u zitellu hè prestu per andà à l'scola da l'età di sei. Ma solu cù a cura di a so salute assoluta. A salute hè a principale per l'educazione di u futuru cumpagnu. Ma, sfurtunatamenti, assai zitelli anu deviense - fìsica o mentale. Quasi u 40% di i primi prifirenti si fallem cada dos mesi, è ponu a malati di 7-10 ghjorni. È dan inevitabbilità porta à sparta lezziò è spianciuli in a cunniscenza. Tali zitrone trovani difficult to get mathematics, scrittura, lettura. Se u vostru zitellu hè spessu malatu, ùn hè micca impegnu à a scola, ma assicuratevi di migliurà a so salute.

Mistake N. 1. "Passarà cù l'età".

Longa prima di l'arrivu di Andryusha in l'scola, i so genitori dicenu chì u so figliu necessariu hà studiatu in una scola privata cù studiu prufunditu di una lingua straniera. Malgradu u fattu chì Andrei per i friddi spessu facianu a scola in u kindergarten, i genitori pruvate per trattà cun ellu in casa cun ellu, leghje è risolve prublemi logichi. E assai successu, u zitellu hè stata cun facilmente. Hà amparatu e littri e era già fluente è cunfidendu à leghje i sillabelli, hà pudendu riturnà a lettura è ricurdativi di i longi poema. Ma Andrei ùn hà micca sempri difende u so sonu chjaramente è distinatu. Sicuru chì una cunsultazione puntuale cù un logu di salubrittu uttena aiuta à identificà i prublemi è cumincià i classi in tempu per corriggerà a parolla. Ma i genitori pensanu chì passà cù l'età. Intantu, i difficultà di u zitellu sò causati da copie elementi di littri, numeri è mudelli. E questu indica a mancanza di sviluppu di a coordenada visuale di u mutore è esse di furmazione psicologica per sviluppà i so sapè fà di e mani.

I risultati di a ricerca sò cusì chì a formazione di parola insufficente hè un incontru frecuente, truvata in quasi u 60% di i primi università. Ùn hè micca solu di scuppiari è chicchiennu, ma ancu parvene à sbagliate in sonu improperamente, incapacità di distingiri i sonu in parolle. Ùn vi scurdate micca di u pocu vocabulariu, l'incapacità di fà una storia nantu à i ritratti è di fà un dialogu. Telli nuvole scuprite à scrive è leghje cun moins.

Quandu avete bisognu di prublemi cù u discorsu di u zitellu, fate puru sicuru d'accumincià cù un logu terapeuta. È ricordu: i zitelli ùn sò micca cunsigliatu per i scole cù studiu prufunditu di una lingua straniera. Inoltre, certi mudelli di parlatori indicanu un sistema nervuu di u zitellu. Pute u zitellu chì dorme bè, ùn preoccupa micca i so teme, irritabiltà eccessiva. Hà capitu i muvimenti obsessive, ùn morsi i so unghji. Se ci sò parechji articuli di i marcelli preziosu, avete bisognu di u cunsigliu da un psiconeurologista pediatricu.

Dunque, pudemu dì chì Andrei ùn hè micca tutto di scola. Ma hè impurtante di capiscia chì u zitellu ùn hè micca prontu à a scola chì a so mamma hà sceglie per ellu - cun un vastu furmatu di lingua è esità oversati. In questu casu, hè preferitu per dà un zitellu à una scola di educazione generale.

Error number 2. Children "Home".

Ira anu fattu già 6 anni. Hè a donna assai alegre, sociable, inquisitiva. Parrava bona è dritta, sons distinti, poemeti memorizzati rapidamente e ancu leghje testi simples. Plus, hà avutu tutte l'idee necessarii di a matematica è hà assai piacevule à u drawing. À u primu sguardu, a zitella era stata pronta pè a scola. Ma ci era un "PERU": per l'impiegazione custanti di i paisani Ira hà suscitatu una nanna è u missiavu. Irina ùn andà in lu kindergarten. In un sforzu di pruteggià a zitella da qualsiasi prublemi è dà u so pratice, i chjorni di Ira anu stati spoiled and turned into capricious, "no" è "must". Ùn avè vulete, l'abuela è u babbu cuntribuitu à u sviluppu emotivu di a bede.

À u principiu di scola , u zitellu deve esse emuzionamenti stabilitu. Dopu tuttu, l'scola ùn hè micca solu lezioni, ma ancu maestri è cumpagni di scola. Intra i conflicti di classi anu spessu, i disputa è relazioni cù i maestri ùn sò micca sempre lucente. I vostri zitelli chì sò sbagliati di cura è incitazioni eccessivi, sò disposti à disputa è resentimenti in a scola. E doppu si bastavanu ricusate di fà turnà. Inoltre, i zitelli di "casa" sò spessu micca adattatu à a vita domestica. Hannu assai pruvucati per fà u buttone di i so buttuni, attaccanu i so scarpi, recicla rápidamente i so cosi. Trifles, ma cun u risultatu, u zitellu pigghià un pezzu per taglià à i cambiamenti, tardi per caminari, ùn duvite micca tempu di manghjà.

Ancu in l'a scola, a capacità di certi sforzi forti di vuluntà hè impurtante. Invece di "Vogliu - ùn vogliu micca", u zitellu deve esse forza per a realizazione di certi azzioni, è per un certu tempu. Hè capacità ùn vanu micca elli. Hè necessariu di educà è sviluppà a vulintà prima di trasiri a l'scola. Questu hè facilitatu da ghjoculi tematichi, assignimenti è u realizazione di e funziunalità di a famiglia. E, sicuru, tutte e qualità di u pianu emotivo-volitivu sò furmati in u squadra di i zitelli, in u prucessu di ghjocu cumuni è studiu.

Mistake N. 3. "Bona preparazione".

I paisani di Denis analizonu assai in a so educazione di u so figliolu. Nta tri anni si n'andò in a ballà è a piscina. E in quattru - in a scola di u primu sviluppu, induve hè occupatu a lettura, a matematica è a lingua straniera. A quistione di quale scola u figliolu ùn sarà quà. Da l'età di sei, Denis andò à a scola primaria in u gymnasium è, com'è altru, cuminciò à portà decumenti. Ma in a seconda classea, Denis hà avutu prublemi: à a scola - cun làcrime, da a scola-standing è rotta. Quistioni di u maestru per l'inattendu è incapacità per risponde una pregunta simplica. E, comu risurtatu - u diclinu di u rendiment militare. Chì ghjè accadutu?

L'errore più cumuni hè a determinazione di a preparazione di u zitellu à a scola, basatu nantu à u livellu di u sviluppu generale. Grazie à a television, computers, un figliolu mudernu sapi assai di u mondu chì u circondu. Inoltre, sò trattati cù praticamenti di u diaperu. Naturalment, à cinque o sei anni di cumpitenzi accolta, i genitori parvenenu più ch'è abbastanza. E spessu hè questu criticu chì diventenu funzioni fundamentale durante a scelta di a scola. Per via di u risultatu, i zitelli ùn sò micca pronate per i travaglii più cumplessu è u cumplettu i richiagnoli di i genitori è l'scola sò micca capaci di fà. Per quessa, per esse di prublemi, hè necessariu per esse si e funzioni mentali cum'è memoria è attenzioni sò furmati à u livellu necessariu.

Mistake No. 4. "È vogliu per andà à a scola".

Vanya hè 7 anni, è u so fratellu Seryozha hè di 6. Vanya hè ghjucatu à a scola stu annu. Un bon portu è un uniforme di a scola sò digià statu compru, pensi, notebooks è colti stampani sò stati preparati. È quì, è Sergei hè sempre pruvendu in una cartera è mostra chì ùn pò sculaccià micca peggiu di Vanya. I me genitori pensanu: perchè micca? A diffarenza trà noi à un annu. Fighjendu è andà inseme à a scola, à u listessu tempu ùn hà micca avutu bored è puderanu aiutà l'aiutu. Inoltre, parechji si mette à prima scola à sei.

Hè un error imperdisimu à mandà un zitellu à a scola, guidata solu da i so dumande. Oghje chì u so "Vogliu fà turnà à l'scola" significa seguità solu l'attributi esterni di a vita sculastica: di portà una bella cartera è casette, per esse chjamatu studiente, per diventà cum'è un fratellu maiò. In quessi situazione, assicuratevi chì u zitellu piace assai l'apprenu u ghjocu. Conducir un esperimentu: leghje un libbru interessanti, stà un momentu più interessante è dumanda ciò chì ellu voli - leghje o vai ghjucate cù u ghjocu. Se elgiu un ghjocu, hè prestu di prima per parlà di a scola. Per andà in prima scola, u zitellu avissiru preferutu u libru à un ghjucatu.

Se u vostru zitellu ùn sapi micca cumu fà tuttu, fate cù ellu, ùn ne scurdà micca u tempu!