Fertilizzanti per piante interiore, piante

Hè difficiulmente imaginate u nostru appartamentu o casa privata senza criatura vivaci vivante, cunfunditatu cù nant'à velli nant'à u veranu. Qualchissia cresce i fiori, diventendu a so aparenza è l'aroma. Qualchissia hè più attiratu da l'impiante di e case di culumbetti eleganti è freschi è varietà di varietà. Amori d'experienti di i pianti interni corsi cunghjunghjenu i spezii fiori è fiore chì creanu belli bellezza mini-serdi. I fiori fiori è verdura di i pianti ponenu acarici è calidez di a casa à l'uffizii, a buttrega, i prudutti di produzione. I purcaghji è i pianti chì ci sparanu di depressioni, educate in a pietà è a respunsabilità. Chì avemu da esse senza elli?

Eppuru, à i pustule in i pote cuntentate cù fugliale abbastanti è verdi brillanti, bisognu à aiutà à questu. Per i fiori interiore in caldi, una di e cundizzioni più impurtante per u sviluppu riescitu hè u reciente di nutrienti. Dunque, i fertilizatori per fiori interiore, i pianti sò deve esse portatu in u tempu è in u dirittu quantu. Sti quellu chì a pianta ùn pò mancora, i foglie è i vignoli sarà pallidu, sarà spessu afflit e undi maiò. Per impidiscia di sta succorsu, u procedimentu di a riduzione di fertilizzanti minerali diventeranu un sughjettu di solitu.

Top dressing irreemplazable

Tutte e fertilizzanti per i pianti interni sò spartuti in parechji tipi principe: minerale, organico, cundine è bacterial. U gruppu minerale di levitu hè rapprisintatu principarmenti di composti pronti, includenu elementi such as nitrogen, fòsfor, potassium, boron e assai altri. Ma u minus hè chì anu influenatu a salinità è l'acidità di a terra. È ùn pò micca dedu à u complexu di nutrizi à a pianta. L' abbitanti orgànichi inclusi i prudutti di l'attività vitale di l'animali è i pianti. Nantu à termini semprici, hè saprò, manure, turba, excrementi d'ave, compostu è altri. L'unicu sustegnu hè chì quellu per u gustu eccezziunà, sò difficiuli di utilizà in casa. L'approccamu in stu casu ùn sò solu cumpagnie scorciate o farina. L'abbinimenti batterici sò cunsiderate eccettu favurtezza, ma sò lucrativi principalmenti in vastu zoni. E in casa, u so usu hè assai problematicu.

Hè impurtante ancu in quale forme, solidu o liquidu, i fertilizanti sò intruti in i fiori e fiori interni. A maiò parte di u viticultore preferenu u fertilizante lituanu , postu chì sò assai faciuli d'utilizate. Hè abbastanza per aghjunghje l'acqua, mesturà è pour u mischju resultante cù una pianta. A più di questu mètudu hè chì a pianta riceviu riceviu e sustegenu necessarii è immediatamenti l'absorbe. Meno hè un tempu di esposizione curtida. Cù fertilizzanti fugliali un pocu più difficili, ma i benefiziunali sò più grande. Ancu s'ellu ci sò digeruti per un perdu più tempu, a ferru fertilizazione avè da esse fatta solu dopu à 8 simane. Per micca di scurdà u fattu chì hè assai difficiuli di dannà a pianta.

Ma micca tutti i fiori interiore, i pani d'addevu sò u stessu. Per qualchissia, i formulazioni spiciali sò dumandati. Per esempiu, a azalea criscinu in u zitellu acìticu, cusì avà deve esse in certi proporzioni di nitrogenu, potasio, fòsforu è l'elementu traccia necessariu. È una pianta cum'è bromelia epifitica sò adatti solu per u fertilizzante lìquidu, chì ùn cuntene salti - per evitar l'imbligazione di pori. Cumu assorbiu nutrienti cù l'acqua per mezu di e foglie. In generale, prima di alimentate a pianta, truverete: per via chì u fertilizzante li suitallu.

Una altra regula in questu prucessu ùn esse di soprappiti. È sempre megliu per sottumessu di quì sopra. A soprapuntanza di nutrienti pò esse di u fattu chì a pianta copre cù spots, perde foglie o sfondate. In una parola, cù u principale vestitu avete bisognu à esse più preziosu. Aduprà da a primavera à u vaghjimu - in u travagliu attivu è u fioru di l'animali, in i prucessi dumandati è cù a periodicità urgenza.

A mancanza di certu micro è macroelementi, cum'è a so superabundanza, pò causà cunzunzii sfurtunati, perchè in ogni casu pruvucà certi cambiamenti in u sviluppu di a pianta. U grande cuntenutu di un elementu nutrittivu ùn pò micca cumpensà a mancanza di l'altru. E ancu u cuntrariu, pruvucarà una reazione negativa. Ancu agghicatu, se a causa di a superabundanza di un cumpunente, l'altru hè imprecisu. E mette un diagnosticu precisu di a scarsità di questu o quellu elementu hè difficiule. Prima, perchè a scassa di quarchi anu pussedi u listessu signu. Allora, a carenza di ferru, magnesiu è nitrogenu si manifesta in u amaru di e foglie. In siconda, ùn avemu bisognu di una violazione in nutrimentu pò esse dovutu à i funziunalità specifichi o l'statu fisiulogicu di a pianta. Per esempiu, a scunfitta di i so aridi prupone à e so cunsecanze cum'è a mancanza di calcium in a terra.

Composizione di fertilizzanti per i pianti interni

Oghje ùn hè micca un prublema di sceglie a combinazione di fertilizzanti per e piante interni. True, per questa hè bisognu di studià cura l'elementi chì anu detta. A cumpagnia di fertilizzante, cum'è regula, cumprenni trè cumpunenti principali cumposti bisognu à u crescita normale è u sviluppu di e piante: nitrogenu, fosforu è potasio in i prupurzioni giusti. È in bè cù l'additivi suprana sò ancu micronutrienti impurtanti.

Allora u nitrogenu participeghja in a struttura di a prutetta - a basa di a materia viva, è hè parti di u componente (clorofilla), chì tocca à un rolu impurtante in a fotosintesi di e piante. Questu elementu hè necessariu principalmente in fogli. Da a so mancanza si fannu verde pallidu, poi turnu giallu, fendu crescente è crescente. L'excurazione di nitrogen induce l'apparizione di belli, grandi, foglie foglie foglie, ma l'absenza di fioritura è di fruttu. È in i so succulenti di a so sopra l'abundanza, a pelle scorcia, esisti, è questu pò ancu guidà à a so morte. U cumpunenti hè cuntenutu in minerale nitrogenu (nitratu ammonium) o fertilizzanti organici (fertilizzanti, purcini).

Fosfru hè ancu un elementu impurtante in a nutrimenti di a pianta. Cù u so aiutu, i prucessi d'energia sò in i celi di l'animali. A mancanza di fòsfor hè principalmente di e foglie, chì prima sarà verde scuru cun un tintu blu. E dopu nantu à quessi parevanu manciei marroni o viole-violet. U prucessu di scunfitta accumincia cù l'antichi faldoli più sgualdi è à pocu tempu captures a pianta sana. À u stessu tempu, u crescenu di rivolti è u sviluppu di u sistema radicali rallighjava, i novi fogghi ùn cecianu di fà, è u fiorente hè prestu. L'eccessu di fòsforu hè summamente rara. Ma s'ellu si succede, questu hè st'e novu affetta a fede: a chlorosis mesilitica si apparisce quandu parechji spots figuxenu nantu à u listinu foglia trà i vini. Sè necessariu per alimentà e piante cù superfosfat di fosforu, a farina di fosforita è cusì utilizata sò usati.

A pianta hà cessatu di splendore o invece di belli fiori belle ùn sia fatta è inserita, chì significa chì manca di potasio . Per a stessa raggiuni, cumincianu à u primu amaricu, è dopu culpiscenu e foglie. Perchè a mancanza di potasio in i celi hè una accumulation of ammonia, è in turnu porta à a morte di tissuti. Un signu chjaru di invece di putassiu hè un attrazzamentu longu à u crescitu di e piante, è ancu un liggeru cunfinanti in tutta a superficie di a foglia. Inoltre, a mancanza di putassiu face chì i pianti sò assai vulnerable à fungi. Ci hè ancu un periculu in l'oversaturazione: l'absorzione di calcium, magnesiu, zinc è altri elementi hè difficiule. Fertilizanti minerali di potassu include calcium sulphate potassium chloride.

A volte ancu cù l'adattu razu, i fiori di l'alberi anu stà malate. In questu casu, vi valenu a cunclusione di l'intruduzione di i microlitoghji in a terra, chì in dui dosi darà un effettu pusitivu.

Mancanza di calcium in a dieta dera un crescente daveru di i radichi, i cunsiglii di i vignoli è a morte di u follatu ghjovanu, in quantu a povira assimilazioni di elementi such as nitrogen, potassium, magnesium. Hè particularmente impurtante per cactus chì anu tenu un spine grande o multiple. A mancanza di sulphur ancu influene u crescitu è ​​u sviluppu di e piante, solu e folla soffrenu più cù a so deficientia. Puderanu a pocu giandu, ma micca cascà. U ferru di prutezzione, prima di tuttu, affetta i ghjovani foglie. Iniziatamente, formanu a chlorosi di u mesicirku, è poi a tutta a chila di lignu sarà bianca. Unu di i cumpunenti più impurtanti per e piante hè manganese . Hè un rolu grande in a fotosintesi è u respiru di culore. Per quessa, a so mancanza di terri affetta a deteriorazione di a cundizione generale di e piante, è abbandunà in particular. I sintomi di famiglia sò assai simili à a mancanza di ferru, cù a sola diferenza chì a so vaghjule falata sò stati verdi è u restu hè discoloratu. A deficienta di zincu pò esse sola solu in chjosi accius. Da questu, i foglie di a pianta accumincianu a giarnu giallu è diventanu manuscritti, è l'ombra di bronzu in u so culore. È elli sò stati petite è grassi. Stamens sò ancu affettati. Cù a mancanza di magnesiu , u sviluppu è u fiorente di a pianta hè dilicata. U primu sigmentu di sdegnu hè l'apparizione di a chlorosis mezzhilkovogo, è poi a folla acquistenu un tonu giallo, aranciu, rossu o viulente. Florentinu è mortu. A mancanza di u cobre in u locu hè osservatu cù una sopra sopra à l'abbivirazione di fugliu. Stu microelement aumenta a resistenza di a pianta à i malatie fungi, participeghja in a fotosintesi è a respirazione. Perchè a so mancanza, i foglie sò deformati è esistiscenu, è poi u munnu fiore. Scena nascita di famu principia i primi ghjovani di a pianta. Da a so mancanza si puderebbenu è muriri, i foglie saranu marroni, torciuti è muriri, i vignoli sò dilicati, è u zuccherinu fiurisci.

Regulamenti di fertilizzanti:

  1. Avete bisognu di portà una certa quantità di fertilizazione! U solitu indicatu in i raccordji di fiori fiori. È lasciate è megliu da u fertilizante, più.
  2. Ùn cunsigliate micca per alimentà i pazienti chì ùn sò micca arradicati o sò in reste.
  3. I fiori chì avianu picca lumine, deve esse fertilizatu menu spessu, perchè ùn utilizonu micca e nutrienti in tuttu, è u pianu ùn esse spurghje nunda.
  4. Ùn fecundate e crescenu in tempi calchi, evitenate solu una suluzione o mutazione in foglie è vignoli (salvo casu d'alimentariu foliar).
  5. Per fertilizà e piante sensibilizare à i salti (orquídeu, fernini, etc.), è i fiori ghjovani utilizate una solu suluzione debita.
  6. In e diverse epichi di u crescita, i pianti sò abbonati cù una quantità maiò di questu o quellu compiu. Allora, à u principiu di a vegetazione, u nitrogenu prumove. È in u piriu di i pruduttori è di u prumuzzioni - fòsfori è u putassiu.
  7. A frequenza cù quale abbiettanu i prudutti pò varià da 1 ora per simana à 1 ora per misi. Hè dipende nantu à a staghjoni di l'annu, u tipu è di a dimensione di a pianta, i so cumpunimenti nutrizionale, u vulume è a cumpusizioni di u sustrato. In l 'invernu, una volta un mesi, solu e piante chì ùn anu micca un periodu di reste sò fecundati. Duranti u stagione di stagione, sti muntagni sò alimentati, per regula, 2 volte à u mese, u cultivo rapidu - un ghjornu à a simana è crescendo prestu - un ghjornu.
  8. Ùn bisogna micca chì, da 1 à 2 ore prima di l'appruvazioni di fertilizzanti, a pianta di eterna deve esse impastatu di acqua.
  9. U rolu di a fecundazione ùn deve esse sottestimatu. Ma prima di fà questu, mi circà a pianta. Fertilizanti di e piantazioni, i pianti, ricurdate u regula principali - tuttu ha de rispittà!