Cumu cura pè i vostri capelli?

Cusì, o o furtunatu u prufessore di i capelli, o ghjustu annunziatu per ricu à u prucedimentu di a custruzzione. A diversità di i capelli naturali, u capiddi artificiali ùn riceveru sustinzabili utili è, per quessa, sò trattenuti cusì, per esempiu, i.e. sò bisognu à esse humiliatu, nutatu, ecc. Cumu lavatu i vostri capelli cù e prulungati di i capelli ?
Di sicuru, ùn ci hè nunda complicatu in questu prucessu, ma hè sempre difeite da u lavu di u capu di u lavu. Questu hè duvutu à e peculiarità di sdegnu i capelli, pò esse perle di metalli, càlichi di keratin, cola particulari, adhesivi, ecc. Cusì, quandu lavanu a testa, hà bisognu à esse attenti à ùn falli micca quessi quelli prone.

Regula 1. Ancu di lavà i vostri capelli, duvete pene u so capelli.

A Regula 2. À l'estensioni di u capeddu ùn sò micca cunfunditi, a cuttività deve esse lavatu di persone, da quì l'acqua saldarà da u cima. Inoltre, quandu lavanu a testa, ùn hè micca bisognu à ghjucà a testa. Ùn hè cunsigliatu di utilizà i bacchi per lavà a testa. Se ignora esse tistimoni, pudete ottene u vechju benedicatu cum'è un risultatu, è avete bisognu à fà u massimu di sforzi per fraccionari, è ci hè una probabilita alta di dannighjendu i punti d'appendement.

Regula 3. Per lavudi, escogni shampoos cun un pH neutru. Avissi bisognu di cunsultà cù u maestru chì hà fattu l'accuncià. Ùn aduprate shampoos pè capiddi secchi.

Regula 4. Appena l'appiccicare nantu à i capelli, ùn pruvate micca à fricà in e radiche di i capelli, pò influenzà l'attacheti di i capelli. A listessa regula applicà à i acondicionatori. Apply the shampoo along the hair from top to bottom, si u shampoo hè troppu grossu, pudete diluisce cù un pocu acqua. Qualchì rimediumi nantu à i capelli ùn si tenenu più di 1-2 minuti.

Regola 5. Dopu chì avete lavatu a testa, ùn attivate micca attivamente a manu. Tuttu ciò chì hè dumandata di voi hè solu per voglie i vostri capelli imbuttati cù una spugna, è ùn pasà micca cù a stufa.

Regula 6. À l'appiccicatu dopu à lavà i vostri capelli, ùn aghjunghje micca à u pente, perchè ùn ferite micca solu u capeddu chì hè struitu, ma ancu u vostru. Solu après chì u capeddu hà siccatu o seguiate cun un secadoru di hair per puderà affruntà.

Regola 7. Ancu s'ellu fugliate a testa prima di andà in dorme, avete sempre d'aspittà, finu à sicondu, altri à a matina, puderà vede un filu di capelli o di "rintrave" in u vostru capu, è ùn pudere micca fà senza una manu di u maestru. Sì sè insoppibile, dopu prima di vanu à dorme, ferite u to capelli in un trenu.

Regula 8. Si sì un fan di una sauna o di un bagnu, è avete addivatu u capiddi, dopu un capellu spiciali hè necessariu per andà à sti istituzioni.

Pettennu pezzi scali
Prima, avemu dettu chì i so propii, è ancu più più chì l'estensioni di u capeddu, ùn puderanu micca quandu sò imbulanti.

À u pezzu, hè megliu cumprà un pente speziale da u maestru cù i denti dite.

Cumincià à pittà u capelli da i so cunsiglii, pre-assemblage in a cuda. Hè necessariu pezanu i razziò per chì u capeddu ùn hè micca cunfunditu. Paga è cura chì quandu u pentimentu, i punti di sottili ùn sò micca cunfusu.

Pentece u tilaru almenu tri voti un ghjornu.

Avete l'usu di un pente chì hà tene piccule belli cù i so cunsiglii. U to pente era di dentru grande.

E tinghje è i stili di i capelli
Pudete imbrà u capeddu. Ma l'agentu di tintu in nisun casu ùn deve chjappà nantu à e munti.

Ùn sparghje u spusatu à spessu, perchè questu puderebbenu micca brutali, perchè i capelli ùn sia micca a nutritura cusì, è per quessa ùn ponu esse restauratu.

U pittatu scelta averebbe pussibile alcuna ammonia picca.

Hè megliu, per esempiu, per trasferisce u prucessu tutale à u salonu à un maestru chì era impiegatu à custruisce.

In quantu à u stylu, ci sò, in principi, nisuna restrizioni. A cosa principale in stu mutore hè senza fanatismu. U travagliu di u capeddu depende di u metudu di a custruzzione, cusì, per esempiu, cù a tecnulugia "calda" di a custruzione, hè necessariu d'utilizà l'attrezzatura termale (secador, ployka, ferrule elettricu, etc.), pozzu funnà i posti di ligami.