Cumu curreghjanu a correzione

E cuddetti definiti, regulare pò creà un veru miraculu. Seranu aiutu per attentate à l'ochji, aiuta à cambià espressioni faciali, è ancu agitu l'ovalu faciale. À tempi diffirenti è a moda per questa o quella forma di cigliu era diffirenti. Oghje, i celldi sò di una forma larga, è se este anch'ellu ùn hè micca abbastanza, allura a via hè a più naturali. Ma una riggiuna esiste in ogni momentu: avete a cura l'arcu, rigalamenti tirati, prupone cù a so forma à a forma di a faccia, è u culore hè cumminatu cù u culore di i capelli. Cumu curreghjanu correcciamente e cella, avemu avertitu in l'articuli di u ghjornu.

Prima di principià u prucedimentu di annunzendu i cattivi, unu deve dumane una regula: ùn pò micca sfacciate a forma naturale di e cellre. Ci vellinu assai ghjustu ùn viaghjanu micca à nimu, anu da esse perde nantu à a facciata larga, chì sughjate di u so pesadità, è se li celli anu troppu curvosi, pò darà a faccia una spressione di surprisa eccessiva o anguisa universale. Ùn puderete sfacciate e to cellulà nantu à a prima linea. Pudete salvà solu uni pochi pelle persone chì ci vede superfluvule.

A larghezza, a lunghizza è a curvatura di e cellue sò fatturà impurtanti di una bella cella. À a listessa ora i sti paràmetri sò individuu per ogni donna, definiscenu quelli, avete bisognu à cuntinuà à seguitu.

Se furnite un lapis à a linea chì currite da u cantu di u nasu à u cantonu internu di l'ochju, questu puntu serà u principiu di l'cellue. U puntu più altu di u ceccinu hè definitu cumu seguente: un lapis hè appiicatu à una linea chì hè furmatu da dui punti - u centru di u labellu è u pupulari. À u puntu di toccu u lapisu è a cella, è serà u puntu più altu. Ma a fine di u cecchè deve esse in a fila, chì formanu l'alzu di u nasu è u cantonu di l'ochju.

Tali accertzii da i parenti di i calculi di l'ingenierje aiutanu à creà a basa per u futuru "dessignate" di e belles frischi di a forma naturali. Hè necessatu bisognu di piglià e to cellulà à u ponte di u nostru nasu, per chì vostra espressione faciale ùn hè micca vera. Attenti à a fini di u cecchile, perchè se a linea hè troppu longa, pò fà a face tristezza, è troppu chjesa una strada faciate sloppy, e cigliu saranu spugliati, spiciarmenti cun u maquillaje brillanti.

Quandu u sketch hè creatu mentale, puderete prucede à u stessu prucessu di cumbugliu. Questu travagliu deve esse impegnatu in modu rispunsevule: aghjunghjeve e lavare in manu cù sapi u lavà di tuttu u cuncettu. Questi eliminà u risicu di infizzione.

A pelle à l'area di trattamentu deve esse tregati da a moce, poi piglià a currezzione. Prima hè bisognu di caccià i capelli chì ùn formanu micca una fila di cigliu direttamente. Questu avete da aiutà à "trasfurmà u campu" è vi sarà più faciule per voi di decisu a furmazione chjamata. L'arghjera avissi avutu un linu lentu è cuminciatu gradualmentu, ma ùn hè micca ghjustu in un filu invisibili. Dopu à a fine di a currezzione, e cigliu anu da esse squanditatu cù u lotione di l'alcoolate, questu reducià u risicu di l'infezzione.

Quandu tuttu u travagliu per rinfurzà a forma di e cellre sò fatti, pudete pensà à u so culore. Ancu in frutti di u triple, anch'elli vischì luminu pò esse finti, affinchendu chì a face ùn hè micca sprissiva. Too dark can also look out of place and also vulgar, dà a faccia un rigue. U culore di e cigliu duverà esse un tonu di più di più chjuccellu ca u culore di u capeddu. Ci hè un'altra spezia chì aiuta à dà a cima u culore bellu, è chì sò ancu applicati cù un sbagliu. Un lápiz in certi casi, pudete indicà straccianu chì ci vede fatta.

Cum'è cù i capelli, e cigliu pò esse impagliante si, per esempiu, i capelli sò assai curati è ùn ponu micca imposti, chì annunziate tuttu u prucessu di a currezione. Per questu scopu, hè stata creatu un ghjacciu specialu per u sticcu. Pudete puru fà ricerche à a manera chì l'artisti prufessiunale per l'artisti utilizanè. Avete bisognu à un pezzu di pelle suavemente in u detechjaru è poverò u so cellulinu è cuscugliate u to capelli cù un sbagliu. Questu avete aiutu à mantene a forma di i cattivi in ​​u ghjornu.