U rolu di i genitori in a vita di i zitelli

Avete dumandatu u genitori - hè una felicità grande è una grande rispunsabilità. Un picciottu novu si sveglie à a notte è si deve attenzioni, duverà esse alimentata, bagnata, cundannata, pigliata per un caminu, dispostu per dorme ... A ghjovana mamma hè immersa in ogni ghjornu di ogni ghjornu, chì furnisce i zitelli cun cura è a cumunione emosionale. Tuttu in a casa hè sugettu à l'interessi di u zitellu. Hè dunque da a natura, chì i bisogni di u zitellu in u primu annu di a vita si deve cuntentate da a mamma.

Dopu tuttu, hè a donna chì avarà u stintu chì li permette di sente u so ziteddu duranti u so sonnu è eseguite instant à a notte quandu u babbu si move o chianci. Cuntattate cù a mamma - u più impurtante per u zitellu, cù a cura di u zitellu riporta a prima idea di l'spaziu circunvicu, l'amore di a mamma hà furmatu a fiducia basica à u mondu, a crede chì "tuttu sera fine". E chì passa à u patri, quale hè u so rolu in a famiglia in u primu annu di a vita di u zitellu in u tempu anticu, a so cumpagnia di un omu era limitata solu per assicurà a survivenza di e donne è di e fugliale, è a mamma è a mità femminile media di a tribù hà pigliatu à u zitellu.In u società moderna, quandu ùn hè micca più necessariu per caccia, hè difficiule per a so mamma per soprappiù u pesu chì hà sola da a so parte, ella necessita aiutà è sustegnu di u maritu. U rolu di i genitori in a vita di i zitelli hè un aspettu importantu.

Soft transición

A menzione in questu pezzu trà i cònjuni ci hè un malinterpretu. U maritu hè privatu di l'attinzioni di a so sposa, ricevutu à volta una lista di misioni è di cumpitenzi, a mòglia devi a dedicà à cura di u zitellu. In u risultatu, un novu allinamentu di rolli hè furmatu in a famiglia: u pare u zitellu è u pezistenti in parallelu. Cumu hè a più favore per passà sta stadiu, per fà chì l'apparenza di u zitellu sia purtatu unità è cumprendi cumuni à a famiglia? A preparazione per u mumentu di nascita di u mulinu hè megliu per cumincià cum'è prima. Ancu duranti a gravidanza, pudete inscritassi in i corsi per i ghjovani parenti, induve e pareti insegenu i parelli i fundamenti di trattà un zitellu, dicenu ciò chì hè più impurtante per un novu, cunsultate a manera di organizza a vita dopu l'apparizione di u zitellu. I corsi ùn solu furnenu i cunniscenzi nicissimi, ma dinò l'assistenu i parenti futuri sintinu à una nova etapa di a relazione. A coppula hè diventendu gradualmenti chì prontu sera una terza, per a quale elli sianu chjappu. Ùn hè pussibule assiste à i corsi? Pudete tene leghje letteratura specializata, vede e viaghjate, è parlà cun amici chì a famiglia hà digià un zitellu. A più chjaru hè di capiscinu chì u primu annu di a vita determina u più sviluppu di u zitellu, durante stu piriu si prisenta l'attitudine à a vita è l'ottimisimu futuru, a confidenza di si stà cuncessa pricisamente da u diaper. I boni parenti è una famiglia amega ùn saranu automaticamente - hà bisognu di amparà.

Cridate l'altru

Per fà un bon babbu, un omu precisa u sustegnu è a fiducia di a so mòglia. Molti mariani ùn anu micca implicatu u papa in cumunicarii cù u zitellu, allughjenu per elli solu u prublemu nantu à l'au pair. Per una banda, una postura hè abbastanza naturali, perchè hè a mamma chì hè a più naturali per u zitellu, a so cuntinuazione naturali, u zitellu ricunnisciisci à a mamma di u core, l'oliu, respira. Invece, da trè mesi, u zitellu distingue claramente entre "ellu" è "strangers", per quessa, hè chjaru chì u papa po attraversà a cumunicari cù u zitellu, più veloce - per parlà, abusu è pat. Ci si deve esse cunsideratu chì l'instincte parenti in l'omi è a donne fa scoprunu. Sì pè e donne, u prucessu di nascita sparghjera un instintamentu maternale, da quì per un omu hè cumunicazione cù un ziferu inde u indevergitariu chì diventenu u mumentu principale in a sensibilizazione di a so paternità. Vendo como el niño crece y se desarrolla, como a súa confianza crece máis forte, o home experimenta un sentimento de alegria, a fedeltà chì si espagna in ellu, chì diventa a basa di relazioni futuri, averà in ellu.

Ciò di fatica?

Ùn importa micca quantu aspessu è desiderate chì u zitellu hè, prima o dopu qualunque parazione hà da fà affruntà u prublema di fatica fisica è emotiva. Un omu novu è esigenti chjama tutte e so attitudine è forza, chì ùn ne manca tempu per a cumunicazione persunale. Mamma hè attaccata di interminables interrugazioni è dubbidi nantu à a curretta di i so azzioni, spiunendu spirimintassi, se tuttu si troppu boni cun foglia, hè abbia chì ùn hè micca u tempu di cura di ella. I so babbi sò spessu sentenu abbandunati, pare ch'elli anu a donna hà ricivutu un "ghjucatu" à tempu espertu, è anu unicu impiegatu - ella sola faci ch'ella hè a cura di u zitellu, è rresponde incontru è rippressioni à a prupenda d'intimità. Questu hè normale è naturali U fattu chì una donna mostra più interesse in un zitellu hè di natura - l'instinctu maternale suprime altre desideri, è a mancanza d'interessu à u so maritu hè ancu influinzatu da a fatigue chì s'accuppula in u prucedimentu di cura di u zitellu. Fi 3-4 mesi dopu di dà nascita, u scopu di scopra i vittimi all other needs. In questa situazione difficili, ci hè impurtante di capiscia chì questu hè tutale tempurale, chì prestu a rilazioni maritali rimettemu a sessualità è a intimità. Particularità, sensibilita à l'associu è intelligente chì avà u babbu addivintò u centru di l'attinzioni in a famiglia, aiuta à sopr'à sta fasi di a relazione.

Omi pruvate da intrenzarà a manta per elli, perchè cumu cuncurrente cù u zitellu per l'attinzioni di a so mòglia. Stu cumpurtamentu aumenta l'irritazioni è aumenta l'alimentu di u paru. A pusizioni più constructiva di l'aliatu, chì comprende chì in u mumentu u zitu hà avutu cura più di l'altri, è sustene chì a donna hè attenta à i bè di u zitellu. Hè impurtante per una donna per truvà un equilibriu trà i cumerci maternali è matrimoniali. Pruvate à salvà spaziu per a cumunicazione persunale, per esempiu, mentre caminava cù un zitellu pudete parlà cù u vostru maritu annantu à u so travagliu à u travagliu, u vostru modu, di discussione di piani nantu à u futuru, esprimianu a vostra gratitenza per u so sustegnu è l'intelligenza. Aiutà u so maritu assicurendu cunfidenza in u trattamentu di u zitellu, hà da piglià un pocu tempu, è hà da puderà rimbursà qualcuni di i prublemi parentiali, è avete avutu l'uppurtunità di piglià a cura di sè è ripiglià interessu in relazioni cunnessi.