Avvanzi è disadvantages di u matrimoniu primu

In tuttu a storia di l'umanità, i primuri matrimoni eranu cumuni è pratiche bastonu cumuni. Ci era questu quandu a princesa ani spusatu 3 anni.

Fora di i palazzi è i cumerci seculari, ùn ci era micca un casu d'estremità, ma di l'età di quattordici à quindici, e fiorite erani digià cunsiderate cum'è "extradizioni". Infatti, l'iniziu di a zitella in a ragazza passava à maturità, quandu a zitella addivintò capace di cuncepimentu è procreatu. I matrimonii iniziali trà i giovani eranu menu cumuni, ma u vechju ghjughju di cinque anni d'età era già un "bobyl". A ragiunata di questa scusa hè u desira di prutege a castità di a futura sposa. Hè a sposa, perchè, cum'è questi cusacchi dici: "L'omu hè rispunsevule per a quantità, è a donna per a qualità". Per evitar tentazione innecessa, a zitella avia datu in u matrimoniu.

Oghje, i matrimonii iniziali sò un matrimoniu di 18 anni. Parlendu di e vantaghji è di disadvanessi di i matrimonii iniziali, hè necessariu di fà una riservazione chì tutta di a cose. A postu di vita in parechji rispetti determina se u matrimoniu diventerà una tragedia o esisti felice per parechji anni.

L'età giovane pò volte esse uguali à i vantaghji è i disvantages di i matrimonii tempi. Per una parte inexperience, pò guidà à u fattu chì i giovani decide di casà nantu à quarchi, anche un sentu passatu assai forte, ma ùn saria micca pussibule di vede veramente entre si. Un matrimoniu di cunvenza, si tenete in mente u calculu, cusì parlà "spirituale", quella comunità di interessi, l'abilità di truvà un cumprummentu, rispettu per l'omu - hè pussibile solu per una persona maturita. D 'altra banda, pura, crede in romanza è amore eternu, i cori ghjovani pò sustene assai golfi di destinazione.

In parechji rispetti, i difetti di u matrimoniu partenu da l'incapacità per distinguish entre passione, amore è amore. Ùn ci hè micca amori chì ùn impendanu l'amore eternu à l'altri, è ùn hè micca amore chì dura più di quattru anni. S'è avemu vistu solu per a gravità di a relazione è di u paru ideali, po ghjunghje prestu (aiutà, quì ci hè figlioli) è inevitably una persona trova un novu oggettu di passion passione. E passioni sempre passa.

L'amuri hè bellu, u primu hè in particulari, ma hè sempre assai luntanu da l'amore. L'amuri hè a padrina di a famiglia, chì ci dà promessi. È u nostru cummercializeghja per cumprendi dopu. Fate qualcosa parechje anziana chì hà visatu una vita felice è chì certamenti avarà da sapè chì i so rispettu di a felicità, nè l'amore salvatica, nè di ogni casu coincidental di a circustanza. È u fattu chì sò ghjusti, pacienti, misericurdiosi, i boni chì anu sapè cumu un cumprumissu, chì anu sensu cumunu è a capacità di limparà e so passioni.

Amore, un veru amori, un ardori ardente tranquillu, oculatu in u cori - micca cusì efficace per i film è i libri, è per quessa - unfashionable in u cuncettu sociale di "amore". Ancu l'adattazione di u libru di Jane Austen "Mind and Feelings", in quale a glurificà a suprana di u sensu cumunu di l'ardore di un coru senza novu, hè stata scritta in publicità com "a lotta di i cori amante cù a moralità sanctificiosa" in order to assemble the audience in cinemas. Alas, senza esa "salute di sanctimoniu" u principiu di u matrimoniu solu ponu disgrazii.

I benefici di u matrimoniu cunclusu trà i ghjovani sò in l'eventu chì a coppiu:

Inoltre, siddu si almenu da u raggiu di a fimmina ùn ci hè nimu l'esercitu sessuale, tutte sse vantaghji pò esse multiplicate da dui. Stu matrimoniu hè assai probabili di vive "longu è felice".

In l'eventu chì i ghjovani di dicisioni di marità, si:

Chì qualcuni un matrimoniu hè quasi sempri cununquistati per esse u primu attuali successu à a ricerca eterna per una felicità scunnisciuta.

Amuri si devi esse amparati. L'amore hè travagliu. Amuri ùn deveria micca, deve esse capaci di educà è priservà. Allora una persona hà caputu chì ella hè a più bella di a vita. Ciò chì in fattu, solu per u salvadore di u valore di vita.