Cumu è quì d'adopri un zitellu

Mamma, vogghiu un carusìaddu. Havi cuminciatu cù u fattu chì un ghjornu u mo figliolu di 9 anni d'anu dete dettu: "Mamma, vogliu un zitellu!". Dopu avè scuntutu mi persone intruduce, ellu hà rivinatu: "Hè stru - fratellu". Questu m'hà calmeditu quarchi cosa, ma micca solu, perchè nè u mo fratellu è a mo a mo sughjura era previsti in u futuru: u mo ex-maritu hà vivi cù a so nova famiglia per più di un annu. E a mo famiglia nova ùn hè micca appena. Però, u desideriu chjamatu da u figliolu, campava in a mo ànima per un bellu tempu.
Sempre avia vulutu esse una donna di casa è educà i zitelli. Pensu chì avaristi bisognu à almenu dui zitelli. Ma, alas ...

Aghju explicatu à u mo figliolu chì ùn puderebbe trovu un criaturu, perchè ùn sò micca casatu. In prima, sta spiegazione era abbastanza. Ma dopu, quandu l'ex-maritu di a so famiglia nova hà iniziatu à "maturu" un criaturu, u mo figliolu si prestu in tuttu. Mi paria ancu chì ellu si preoccupa di mè, cumu rispose à u fattu chì u papa hà avutu un altru figliolu, è ùn aghju micca. E hà rigulari di regula cù diversi pretextsi di quantu hè bellu chì si avemu avutu un fratellu, è cumu l'amò, è cumu si abbiava cun ellu, po appreziate i ghjoculi. Ùn ùn fece micca stallà sta cunversazione - era chjaru chì era impurtante per u mo figliolu. Per parechji mesi, avemu discursu assai di cumu puderia ancu avè un fratellu o fratellu. A variante di u zitellu adoptu era ancu discutitu. Uni di i nostri amici anu figlioli aduttivi, perchè questa possibbiltà era cunsiderata naturali. Tintau di spiegà à u mo figliolu tutti i difficultazioni è e difficultà di sta strada (anche ella stessu solu li rapprisentanu teoricamenti). Emu prestu à studià tutte e parolle di littiratura e forze relevante nantu à Internet. Dopu vindutu u ghjornu chì aghju andatu à l'assistenza di tutela, è tuttu s'hè girannatu.

Serà u zitellu
In "tutelle" hà dettu subitu subitu da u celu à a terra, è pensanu: "Chì certamentu vògliu è ciò chì pò fà?". Prima, era necessariu di decisu d'esse fendu vulutu adopri, diventà un guardiastru o parent sustitutu. Inoltre, per capisce chì anzianu u zitellu cercu à circà. U fattu chì si sarà un picciottu, u mo figliolu è iu avè dicisu solu: u più numeru sarà più divertente, è hè più faciule per mè, postu ch'e aghju avete l'espansione di crià un picciottu, è aghju sempri cultivatu annantu à i figlioli. Inoltre, i paisani adopti chì praticheghja circà e chjucchi. In generale, aghju decisu chì aghju chooseu un ziteddu più chjucu di 1,5 è micca più di 3 anni. Ùn pudia micca piglià un mussu sanu - perch'ellu vole per andà in qualchì sughjornu di u mo travagliu. Eiu, cum'è l'un solu sustinente in a famiglia, ùn pudia micca aduprà stu modu. Cu maiori adulti, parechji altri prublemi specifiche sò susciti: più più longu hè un zitellu in una istituzione di zitelli, più prublemi s'acumula, è a distazione di evoluzione ùn hè micca a più difesa di elli.
Avè qualchì cunzidenza differente opcions, decisu chì saria turnu in tuturi. (Pudete diventà un marito adoptivu solu dopu chì avete cumpiitu e classi specialità per i quali ùn aghju micca u tempu).

Immediatamente adoptarà, ùn aghju micca curagiu . Ma, cum'è guardiante, pudemu fà faccianu prestu. Hè statu dicidutu: aghju pigliatu custodia di u zitellu 2 anni. Dopu à 3-4 mesi, quandu hè più o menu abituata à a famiglia, pò esse pigliatu à un kindergarten, è questu mi dà una oportunità di travaglià.
In l'agenzii di a tutelle, aghju datu un riferimentu per un rapportu medico. I medichi si puderanu cunfirmà chì puderia esse un guardiastru. Inoltre, era necessariu di sguassà una varietà di casi, alcune cù i so prublemi è i termini per i valori di fabricazione. A causa di u fattu chì aghjunghje a cullezione di documenti cù u travagliu, hà purtatu un mesi sanu à preparà u pacatu tutale.

A riazione di i duttori è parechje funziunarii cù quale aghju avutu a fàccia è coglie tutti i papii necessarii hè interessanti . Uni di elli, dopu avè l'apparenu u mutivu di ricivutu u certificatu, parlendu paroli amici, desideratu successu, hà animatu. Altri - in silenziu, dettu i documenti necessarii. U terzu siciliò l'impunite e so spalle in sbalordimentu. In una sola esempii, dumandate questu questu direttamente: "Perchè vo avete bisognu à questu, ùn avete micca bè per u to figliolu?" Per una donna di età midia, chì sta dumanda questa domanda, hè stata immediata chì ùn hà micca avutu micca figlioli, nè a so propria, nè a so adopru ... Finalmente, aghju datu l'accunsentu chì pudaria diventà un guardiastru. Questu documentu, andu à a bancaria di u Dipartimentu di l'Educazione, induve era necessariu di sceglie l'imàgine è i diagnostichi (!) Un zitellu - ùn importa ciò chì anu increditu. L'elezzione turnò per esse, sfurtunatamenti, enormi ... Parechje cun e malatii crònii severi ... Ma hè difficiuli di sceglie di i "sani". Foto ùn hè micca bè, dice. Iè, è chì cosa duverebbe vistu - tutti i zitelli sò cute è infeliz ... Comu resultatu, aghju sceltu parechje ghjuvani da l'Infurmazione Infurzia più vicinu. Sicondu i reguli, avete prima visitate una, si non, dopu u prossimu, è cusì.

Ùn eletti micca, ma noi
U primu hè Rodion. Vultò à esse l'unicu per noi. In a casa di u Figliolu, fintendu prima pè un zitellu, è leghjite a so ricunniscenza medica. Quandu aghju intrada à u gruppu, i mo cordi è trimavanu. Ci sò 10 figghi trà l'età di l'unu è di dui. Quasi tutti i picciotti. E zitiani sbarunu chjusi. Rodion, assediu, cambiò a so vistita dopu un passaghju. U duttore, cù quale avemu vinutu, chjamatu, è ghjera cun Ghjelu. In i so armati, hà cuminciatu à cunfurmà cun vigore. È avendu studiatu, stese a manu ... Perchè chì in quì stessu tempu tuttu fù decisu. Aghju pigliatu in i mo braccia. È diventa u nostru babbu.

A vittoria generale
Dopu à sta reunione, andava à l'Infurmisica per altru dui mesi. Hè necessariu di visità u zitellu finu à chì un bonu cuntattu hè stabilitu cun ellu. Dopu mi travagliu, hà vultatu à visità dui o tri voti à simana, micca più. Cuntattate cù u zitellu cù noi hè stata cun forza assai. Chì ùn poni esse dichjaratu da a relazione cù u persunale di a Famiglia di Ghjuventu ... Ma questu locu era sopra. Aviu avutu un documentu nantu à e mo mani cunfermendu chì eru guardianu di Rodion. Aghju pigliatu nantu à un ghjornu di ghjugnu. Mi paria ancu chì ancu i passageri ralegrianu cun noi. Hè veru, prima di partì per casa, avemu passatu circa una durata à una ora dopu à e porte chjusu - aspittendu a guardia, chì era sparitu in un locu. A faccia di u zitellu amparò chì ùn pudia riesce à esce da a porta, era assai preoccupatu. Infine, un guardiu si prisintò è scumpriu a porta. Pusendi u zitellu in terra. Iddu - a prima volta in a so vita - hà fattu un passu allora u ligame di u babbu. Quandu ellu surtia, vultatu, hà vistu u populu chì u vide è rissi victoriamente. Per ellu era veramente una vittoria. E pi mia.