Svetlana Konegen, presentatori di TV, biografia

Svetlana Konegen, presentatori di TV, chì a so biografia hè ricca in avvenimenti è persone interessanti. Questa persona sorpresa assai. Hè natu in Leningrad in u 01/01/011, 1961 (sicondu l'altri fonti - 1965). Svetlana Konegen hà riescitu l'educazione secundaria in a scola in l'Academia di l'Arti. Dopu avè graduatu da u facultu filològicu, dipartimentu di LSU "filologia classica" (latinu, grecu anticu, inglesi è grecu), graduate da l'Istitutu di studii Balkanici à un studiente post-graduate. In u 1989, Konegen si trasferì à Mosca.

U principiu di una carriera.

Belyaeva-Konegen, cum'è cultulista è criticu, diventa famosu per u 1991-1993 è in u stessu periculu ch'ella ella sposa. In a "Nezavisimaya Gazeta" publicheghja una quantità d'articuli polemichi dedicati à l'arti è letteratura contemporanea. In u 1994, ella, cum'è un caratteru, si prisenta nantu à e pagine di i media in a seccu di "Secular Chronicle". In "Kommersant" fù chjamata "a donna secular di a capitale", ogni stravaganzu novu trucu chì "mette cun una attesa especial". L'edizione editore cose indicava chì l'attività littiraria di Konegen hà ancu avutu u "caratteru di un gestu secular". Belyaeva-Konegen, com'è regula, hà travagliatu in autore cù iosif Diskkin, Dmitry Prigov o Igor Yarkevich, è i so articuli scritta eranu impartamente pruvucatori.

In 1994-1995, u presentatori di TV Konegen hà cooperatu cù Kommersant è hè rumore di esse travagliendu com'è autore regulare di Radio Svobody.

In u 1996, cù u Diputazione di u Statu Duma, Irina Khakamada Belyaeva-Konegen hè a capu di u fundazione liberale di a donna. In u stessu annu travaglia per NTV in u so primu prughjettu di televisiò "Sweet Life".

In u 1997-1998 Kongen cum'è l'autore è u prugramma "U Statu di e Cose" nantu à u canali TV "Cultura". In u 1998-1999 hà travagliatu nantu à u canali "Centre TV" è hè l'autore è l'accolta di u prugramma "Night Rendezvous". In u 1999-2000, l'autore è presentatore di u prugramma "Soap", è in u 2000 faci u so propiu programu "Delicacies". In u radio station Ekho Moskvy in u 2006, u pianu di u ghjornu "Royal Hunt Svetlana Konegen"

In ghjugnu di u 2007, Kogenen aghjunti una entrevista per Ekho Moskvy è una quistione di e so preferenza pulitiche, responde chì, furttuamente, hè assicurata libera in questu quì, quasi uguardu cum'è u so dog Dusya.

Politica.

Ma ma spessu, in settembre 2007 Congen si in la pulitica. U gruppu ecunomicu "Verdi", u 16 settembre 2007, appruva a lista federale di candidati per l'alizzioni à a Duma di l'Federazione Russa, in quale Konegen era in seconda place. È u ghjornu stessu Konegen hè stata premiata a carta di partituzione di partitu "Verdi". U capimachja di l'organizzazioni Anatoly Pamfilov, quandu cuntene à questu avvenimentu, hà dettu chì u partitu hè a furmazione di un "asèrcitu liberale di u ghjustu". E Kogenen contesta a question perchè andò in a politica? - Aghju rispondenu ch'ellu ùn avia micca a pulitica, ma à u partitu di l'ambiente. In u so avete, u "Green" hè l'unicu partitu non partisanu in u paese. Ella attivamente parlava in una cunferenza di rolu di a rializazione di u congruitu, per l'ugualità di l'omi è di e donne, è ancu parlatu in difesa di e minurità - naziunale, religiosa è sessuale. Ma u 28 di uttùviru 2007, quandu a Cumpagnia di Elettoriali Centrale di a Federazione Russa cumpletu u register da lista federale di candidati da partiti pulitichi, è divintò cunnisciutu chì i Verbi ùn esse micca include in i papereta. Hè reffirmata u registru, postu chì u Cumunitatu Centru Elettale hà ricunnisciute più di u 5% di e firmi di votante chì u partitu sottumette à supportu di i so listi di candidate - invàlidi.

Epatage.

A propositu di Konegen in a stampa spessu scrittu per un scandalous TV presenter. Svetlana hà sempri statu chjosu è rumore. Hè stata chjamata Miss Missableness, Miss Unisex, Miss Scandal, Miss Disgrassi Intellettuale, ma ùn era micca accunsentutu cù una di queste definizione. Una sta scandalosa scumpa, cum'è di Konegen, hè stata nativa da ellu stessu. Eccu i circustanze, a so natura, certi richiesti di u tempu, è più specificamente i esse di u prugettu chì stavenu nantu à questu.

I hobbies è a vita persunale.

I media anu scrittu chì Konegen era ingannatu à cavallu è ballroom, era u so hobby. E in u so tempu di libertà prefessi, in i so parolle, per piglià mosche, per andà à tutti i poutaschi per passejar in i partiti più sensu, flogs senza sensu.

Konegen è u so maritu ùn anu micca figlioli. U so maritu hè un matimaticu tudiscu chì stà in Germania. Da e parolle di Konegen, a so vita di a famiglia hè ancu extravagant, cum'è ella: "Sò solu ùn a tenenu micca, cum'è quessa hè accettata da ogni persona mediana".