Cumu fà e vostre mani bellissima?

A nostra età pò esse determinata solu per a faccia è u collu, ma ancu da e mani. A pelle nantu à sta parte di u nostru corpu hè assai licurosu, per questu esse cura particularmente. E chì tipu di donna ùn vole micca e so mani chì vi parechje perfettu. Fighjenu i metudi di cumu fà e vostre mani bella.

Purificazione

U zitellu di limonu dispunia a pianta cù eterna e efficace.

Per lavà i mani, utilizate l'acqua dopu a patati di culinaria.

Dopu à travaglià cù a tarra in u giardinu, u superfosfatatu hè adattatu per lavà e mani. Per fà questu, piglià un pocu di fertilizante è lavate a manu cù l'acqua fridda, dopu lavora cù acqua calda, frettu à purità è spende cun una nutritiva crema.

Aiutà aiuta u bagnu di bagnu, perchè cogliu una cullizzioni sopra ghiacciata di qualità, una cullizzioni di soda, una culloca di glicerina è a mità di una cullizzioni d'ammonia è diluzione tutte sti ingredienti in un litru d'acqua calda. Mantene e vostre mani in u bagnu durante uns 10-15 minuti, sèrvate a staghjoni è disperse u nourishing cream.

I foglie di u sorrel ponu esse mani più più neu, per questu ci vole à lavà cun saponu.

Sì i mani sò assai brutti, pudete fà un bagnu cù l'acidu acìticu. Inoltre, a pelle di e mani hè effittivamenti lavatu, se una cullizzioni di zuccheru si mette in spuma da u sapun.

Ùn si scurdanu di i coddi. Puderanu ancu esse faciutu belli cù i ricetti semprici. A prughjetta di u sabbia per i cappeddi ci vole à appiicà 2 o 3 volte in deci ghjorni. Per fà questu, utilizate un sapmu bonu o saponu. Quandu i lavà i mandà, fate cun pizomba, in mozzione circolari.

Dopu lavu l'u codice, fette cunsigliu cù una crema grassa, puderete ancu aghjunghje zucchero di limonu.

Lubricate i vostri minchi cù un crema blanqueciante per a notte. Tali creme sò appiicati à a peddi solu dopu à una prova per a so sensibilizazione à l'agente cusmeticu.

Per a cura di a pelle di i cóulati, pudete puru aduprà a ricetta antica folklanta.

Per fà questu, pigliate a parte di a parte di l'acqua di a rosula di a glicerina è aghjunghjia ciuci di 10-15 ammonia. Sta mischju hè strufinata in u pelle.

Moisturizing and nutritive

Sì a vostra pelle tornare aspetta è secca, è poi aduprà cù cuccillo fresco, da chì deve esse lubricatu cù una nutritiva crema, pudete ancu aduprà una misura di zucca di limone, glicerina, oli vegetale in particulare parechji.

Se tenete un crescente di a pelle secca, fate dui o più volte à settimana, oleosali. Pettite e to manu in petri di girasole cale durante 15 minuti, se u toghji sò rotulati, pudete aghjustà 3-5 o tazzi di tinta di iodu.

Meli, crema agria, crema pò aiutà ancu cù e mani secchi.

Ci hè un mètudu bè è pruvatu: si spargiu e mani in ghjornu cun una crema nutritiva, mette in guanti di stoffa è lasciate tuttu per a notte. Pudete puru friccià una misura d'una cullarina di avena, una colazione di u meli di fiori è a giaddu cù una nutritiva crema.

Pudete bagnu chì dura 10-30 minuti, aiutanu à aiutà a so peddi. Per fà questu, dissolviu dui cullizzioni di salini in un litru d'acqua. Eriffrenu più grande daraghju un bagnu di l'extracte d'infustamentu: mettite in quantità di duie cullizzioni di sage, chamomile, mint, calce, anu anu da a cerveza in 1 litre d'acqua fogera, insistenu à u caldu per almenu 20-30 minuti. Allora fate un bagnu cù una solu solu durata 10-20 minuti.

Ùn hè pocu effittivu hè a decuccione da u zucchinu di l'api, per questu, cocilu a so razza mediana in un litru d'acqua per circa 30 minuti o ligeramente più.

Una bandiera di ammonia è glicerina, affecca favurmente à a pelle. Per fà questu, dui cullizzioni di l'acqua pigliate dui cucini di l'ammonia è una cullizzioni di glicerina.

U Broitu da una salata di col è floccate aghjunghjenu a manu di a manu.

Maschi

Facenu e mani soffri assai l'appiccicare. Prima di applicà una maschera, a pelle di e mani anch'ellu sia lavatu cù savonezzu sottu acqua calda, è lavbe secca. Per ciò chì a più maschera per esse acquistata megliu, i mani sò vinduti è esse da 1-2 ore.

Meli di canna. Mettianu una grata con una cullizzioni di meli è una cullea di avena. Lubricate e mani, questa mutazione è mette in guanti di cuttuni. Piglià a so mascara per uns 20-25 minutes. Puderete, lavate a mascara è fegate a crema.

Oliu è maschera Mets una tassa d'oliu di girasole, grolata, una culloca di u fiore o l'altru meli. Questa maskia deve esse strufati in a pelle di e mani è si mantene durante 20 minuti. À a fine di u tempu, lavare a pelle cù l'acqua calda è a crema.

Mascara di patata. Cogni 2-3 pedate di patate, gridendu è cunglite cù u lattu finu à a furmazione di gruel. In questa mutazione, pudete aghjunse duie cullenade di zucchero o meli. Applica a più maschera à a pelle di e mani è aspettate finu à ch'ella si frena. Pigliate prima l'acqua calda, dopu una crescita è aplicarle una crema grazia.