Blissita di Raspberry: manicure e fragrant manicure with raspberries

Manicuranza cù a ricetta di farina
Raspberry mannik hè una tentazione culinaria veru. Questa nantu à a tagliu hè una crosta è croccante cusì impurtante è un medio suave, poroso. A pasta hè in bè fugliale, hè diventata liviana è aria, è bachi è arancius manteni a so saporia.

Manicura di raspberry - recipe passo pianu

Ùn ci hè nunda di difficultà in a nostra ricetta, assicuratevi mannik with raspberries rapidamente è simplicemente. Avete bisognu di cullà un cestine di raspberry, è tutti i altri prudutti sò facilmente truvati nantu à e stile di a vostra propia cucina. A nostra ricetta hè adattatu à coccia in un multivariale.

Ingene ingredienti bisognu:

Istruzione urdinamentu:

In un tettu prufunditu, aghjustate u zuccheru è a soia brutta. I prudutti ùn deve esse chjappi finu à a dissoluzione sana di i cristalli di zuccaru, mestisce bè.

Separate a vitelluccia da i proteini è i mette nantu à a massa di zuccaru, è i proteinsi separati sò mandati à u fretru.

Impurtante! L'esurtazione è l'altura di u mannik depènza di a frescura di i ova. Ci sò deve aghjuntu à a pasta da u «biscuit principle» - anzolia solu di e protezii. Sì l'ova ùn sò micca divisu in parti, u mannik turnarà à esse sulidu.

Aghjunghjite a crema agria, pudete piglià u pruduttu cù qualsiasi per centu di grassu. L'sola cundizione hè chì a crema agria ùn essa micca troppu acidica. Amminimu a basa di a prova.

Cumu combina a semolina cù u pane pasticceria, hè megliu prudutti di sta manipulazione in un cuntainariu separatu. Manka ùn hè micca a farina, deve esse mischisfata à l'appaghjà, perchè chì u polludu di u pudimentu di furminite hè ancu distribuitu trà i grani.

Aggiunce u manga à a massa d'oghje agh, stirpite è si stalla 15 minuti. Duranti stu tempu, a croup s'inflexione è diventa più suave.

Avemu a ricerca di a frigorifera è a batte cù un licenzer à una spuma grossa.

Imbulighjate i prutini cù a massa.

A furmazione per a furmazione hè intornu cù u pergaminu culinariu, ùn ci hè micca bisognu di a separazione di u mannik da i ciumi. A pasta hè divisa in trè parte. In cima di u primu livellu di a prova, stanu fora u raspberry fill. E boli sò stati sani è sechi. Capisce a purta di crimson cù a seconda parte di a massa. Dopu ti pusciaie boli, vi vintu a pasta di mantene. A superficia di u mannik hè stavatu è sprinkled cù sannasi.

Pudemu un manniku cù una frambuesa in un forru preinfirmatu, fate a temperatura à 170-180 gradi. U tempu di ferite serà 40-50 minuti.

Mandemu u mannik da u mozzu cù u papetu è u mettiu nantu à un pianu chjaru. Cù u mannik friddu tira u paper è tagliate u pie in porci. U mannik cooled hè cudatu assai facianu, ùn ci hè micca spremuto o crumble. Per rinfuzzà u gustu di bagnu dilicatu di u pastoghju, ricumpendireghje cun fondu verde.