Cumu fà un omu guarda e so prumetti

Ùn diventeranu u sicretu chì dice chì tutti l'omi sò distinti, ma ci hè questu questu chì unisce à tutti. In particulare o micca, culu d'elli, almenu una volta feta una prumessa, chì in a fine ùn hà micca sviluppatu. Ellu disse è s'insurreu.

E noi, per qualchissimità, aghjustanu a prumessa, cum'è quellu proverbiu dici, trè anni. Ùn hè micca un fattu chì un omu ùn hà micca cumpiitu a so prumesse da a natura o di scusa dolosa.

A prumittia di chjamà dopu à a matina, ma sta sera hè a sera, è u telefunu hè silente. Dedicò à aiutà a vostra mamma cù a riparazione, pigliate u findi di praticà o cum'è cù u zitellu à u cartoon. Oh, ma ciò ch'ellu hà micca prumessu, è u viaghju in l'esterno di l'esterno, è u ungliu, è ciò chì hà prumessu di u risultatu unu, ùn hà micca cuncepitu a prumessa chì devi. Perchè ellu facia questu? Vulete chjudarà o ghjunghje in u sangue di l'omi? Hè faciu per u listessu mutivu chì avete prumesse a vostra mamma in a zitella, ùn avete micca neve è pulisce a vostra stanza, solu per esse abbandunatu.

O quellu chì hà scurdatu? Non solu perchè a so testa si spargiu, ma solu a so memoria ricerche ei manifestazioni è atti chì sò subconsciously micca essenziale per ellu. Per a stessa raggiuni, spessu scurdatu di portà una film à un collegu chì era prumessu di furnisce un visu o di chjamà un amicu per un bellu tempo per chjardu. Case chì ùn sò micca di particulari importància è valuru, memoria "li piace à pressu à u spinu".

Failure per i cumpletti promessi ùn carattiri micca un omu da una parte malva. È ùn volenu micca chì ùn si pò micca cunfiderà à tuttu. S'ellu ùn hà micca a cumplimintà a so prumessa di piglià à un restaurant, chì ùn significheghja micca chì ùn hà micca cuncepitu u so prumessu di casà.

Sì un omu vi pareva ocasioni a prumetti, quale ùn ùn hè micca, per via di altri casi più impurtanti o altri circustanze, ùn ci hè nunda chì preoccupa. Un'altra cosa, se ti scacciate e parolle in u ventu addivintau parti di l'abitudine, diventenu a so secunna natura. Hè pussibule di cumbattà questu quì è cumu per fà un omu di mantene e so promessi?

Pudete pruvà parechji manere di travaglià nantu à e parolle. A più simplice hè di spiegà a vostra attitudine per i so promessi impalini. Diciuscendu chì si fate l'ogetta, quantu impurtante hè di voi per sapè chì dunendu una prumessa, u cumprà. A persona chì ama è cura è listessa per piglià à un brevi. Invece, l'altru pò fà prumetti di fà fà più.

Ricurdate ch'ella hè megliu per abbandunà di e promessi altri ch'è da esse chjamatu u mentore è di u seduttore.

Pudete applicà un metudu chjamatu "specchiu". Questu hè, in certi situazzioni, fate u listessu chì fate, ùn mette micca a prumessa. Per esempiu: prumessu di un fratellu romantichi seguitatu da una continuazione ràpida è ùn seguità micca. O, cum'è era, spicifichi u ricordu di cumprà a so dumanda. Fate qualcosa di quantu escevule hè di trattà cun quellu chì ùn hè micca cumprendi i so promessi.

Pudete, sicuru, stendu nantu à a vostra alma è esegue dinò chì rende tutti i vostri prumessi. Ma questu mettimu ùn devenu mai. L'omi solu annorbanu è repite l'impusizioni persistente di qualcosa.

E quantu spessu pensemu chì a parolla d'un omu hè una prumessa. Quandu, dopu una prima cena, suggerisce micca di qualcunu vai à un restaurant à salvà di l'avè da coccu. O quandu a vostra dumanda: "Darling, mi cumprà un capo di pelle?" E risponde: "U mio caru, penseraghju quì." In casu di tale, e femine perciveru questu com'è una prumessa, ma l'omu ùn hè micca in tuttu.

Di sicuru, depende assai di a prumessa chì l'omu dete. Se ellu in una posture di tenerezza hà dettu chì vi darà tutta a so vita nantu à e so mani è fassi cun fiori. Hè improbabile chì voi avè una stampa chì un viziu di ritruvatu trinzà pruvate di ricurdà o dedica a pensione sana à un pruduttu per voi. E si prumesse ch'ellu deve a fumà è vai per l'esercitu, hè quella di dumandà u cumplimentu di u prumessu? In questu casu, ognunu hà u dirittu à i so abbitanti, tutti sò rispunsevuli di a so propria salute. Hè una altra prublema chì i ghjangi dolci anu sviluppatu à una malatìa, per esempiu, l'alcoholismu, è vole chì hà eliminatu da questu, ma ùn pudemu fà micca nantu à ellu stessu. Dopu senza u vostru aiutu è l'aiutu di un spicializatu, ùn pò micca fà.

Ùn chjama micca un mentirore è un seduttore, circate di fallu culpèvule. Pensate à quessa, forse dumane dumandate da ellu, furzò per fene promessi infinite?

Sì un omu ùn hà mai statu vistu in dà promessi vache, ùn avete micca esse particularmente piacevule per voi. Forsi l'omu si spende in un pastellu per guardà a parolla. Hèperazione hè una caratteristiche di persone fermamente insecurate. Fulfillendu u prumessu, sò chini d'autoestima, chì cusì ci manca. Ddi ghjeschi spessu reaglianu penuamente à l'impegiale. È a frasa "spécifié phoned", ghjittata per voi, pò causà a persona per ùn parte micca cù u telefuni mobili durante un minutu, aspittendu a vostra chjamata.

Soluzione a question di cumu fà un omu guarda e so prumetti, in nisun locu ùn adupranu micca a magia, ùn circate micca di cungiuli è rituali. Ùn parlate micca fortunetellers è sorcerers. Ùn deve esse vistu cumu pò fà volte contru à voi. Ùn stabiliscenu cum'è u vostru scopu per aghjunghje un omu nantu à u fattu chì ùn hà micca cunforme u prumessu. Questu pò diventà un fattore di irritazione è à guidà à una disputa.

Pensa, pò esse più preziosa di ùn invià à a fede tutti i parolle chì disse: E si avviò qualcuni di prumetti di cumprà un ringlet o qualcosa qualcosa bonita, ùn cuddete micca da questu. Ùn fate micca dràacianu in u ventu, spoiling your spirit. S'ellu ùn vole micca, cumprà micca cumprà. Ma, quandu ùn avete micca bè, ma avete, l'aligria di un rigalu sviluppeghja à i tempi.

Hè impurtante chì scurdate di quandu avete tentativu di ottene un omu à rializà a so prumetti, avete devi tene u vostru prumittu. Per impidiscia u ghjocu in una porta. Cù qualcunu mèttivi chì avete a lotta cù i promessi impurtentivi di l'omi, u principale ùn hè micca esse u so cumpagnu di manera chì a lotta ùn hè micca diventata in un finu in ella stessu. Dopu tuttu, u principale hè a relazione harmonie di dui amuri.