Complexi sessuale di l'omi

I complessi impediscenu di vive - hè un incontestable. Ma cumu per trattà cun elli? E prima avete bisognu à vede l'arrache di u prublema per esse capace di risolve e so cunsiquenzi. Allora chì sò i cumplicati di l'omi assuciati cù u sessu?

1. "Ùn guademu micca bè soldi"

Sfurtunatamente, a solvencia masculina oghje hè misurata per a dispunibilità di soldi. Hè una occasione di prupone un caru caru o l'amore d'una donna, o parechje carta di creditu, o real estate in Europa è questu. In ogni casu, raramente un omu si dumande a quistione: "Cume hè a più impurtante in a vita, gastrudu soldi quandu si?".

A risposta à ùn hè micca cusì simplice, ma cun rifrettu riflessione pò esse sgagante. A volte un omu scumetta chì i pòpuli chì u circondu ùn amate micca solu di soldi. Anu ancu apprezzà a amare, cura, originalità, umore - tuttu ciò chì pò esse in abbundanza. Un omu devi esse infurmatu cù i so forzi, è per quellu chì hè amatu. Allora ùn ùn hè micca cumplettu per l'aghjunghje in u mumentu.


2. "Ùn site micca Casanova è micca Don Juan, ùn aghju micca 25 volta à a notte". Allora ùn sò impotentu? "


Saria stupidu per crede chì a impotenza hè a cunsiguenza di u fattu chì avemu manghjatu male o viaghjà vicinu à una pianta dannusa. Impusenza - un rollback à a fase preunitali di u sviluppu, quandu una persona hè vicinu cù a so mamma. In più un gran numaru di miti associati cù a sessualità femminile: "Ùn aghju un pene piccu, ùn pò mancu più 25 volte per a notte". Tali stereotipi portanu à u fattu chì quelli chì ùn puderanu micca 25 volte à a nuttata se cunzideranu propriu impotentu: "Se ùn puderebbe fà questu, ùn sò micca bè, perchè sò sbagliatu". Cusì ùn sò micca cum'è à tutti. Mechja, ùn m'anu micca amatu. Inoltre, si un omu hà realizatu sessualmenti a so vita, mantene à rigalu a reputazione di un playboy, primu o dopu si mette sottu un altru teme: "Quandu essere addivintatu, ùn puderebbe essere sessu, fiscà di esse necessariu". Questa hè u principali candidatu per impotenza psicologica - u primu u listessu fallimentu in u lettu fa un rouguelume un impotente veru.


3. "Pudite turnà à vapeur"


Una donna chì hà intuizzioni più sviluppata da a natura pò aiutà veramente ai cunsiglii, eseguisce, dite, supportu. Ma tali stereotipe cum'è "Un omu ùn chiancia, ùn hè micca abbia", "un omu ùn deve spiega i so sentimenti", facenu a cumunicazione impedente. L'omu intelligente hà truvatu un modu di scupriri li cunsiglii di a so muggheri, stùpidu - soffrendu di u scantu di "henpecked".

Di sicuru, ci sò e donne masculi «cun una paddle» (è appressu à elle, cum'è un regnu, un omu stuck) - ma questu hè digià a relazione "mamma-figliu", è face tutte e cose, rispettivamente. Ma se parlemu di dui parsunalità equivalenti, nantu à a relazione "maritu-moglie", una donna hà bisognu à sente à u so maritu è ​​aiutà à copre cù assai prublemi.

A megli manera di risolve u "prublema di podcastila" - ùn pagà micca attente à l'opinione publica. Un omu simpricimenti hà da scelta: "Vi vùagliu a mo vita o a vita suciale".

Sicura chì hè difficiule chì ùn puderebbe risorse à l'evaluazioni è l'opinioni d'altri abbitanti, ma a cumpagnia in stu casu ùn hè micca di "muri" da l'opinione publica è di micca per subordinà a vostra vita, ma di pensà è evaluate: "Perchè è per quale era u puntu? " A persone hè ancu di pensà per ellu stessu.


4. "Aghjustu un poghju è, in cunseguenza, un petitu membre"


Un omu assai spessu libera di i disabili fisici. Ma unu d'sti cumplicati sò avvilinati a vita, è altri sò stati ghjochi mitulanti grazii (si basta à richiamari Napoleone).

Semu vincenu per u fattu chì avemu avemu cunflitti interni. Una persona sempre hà una scelta. Qualchissume custruiscenu e so praticità in i so scumparadore fisiche, l'altri cumincianu a beure, affirmannu à l'expense di l'altri è cusì. A capiscenu chì a viulazione fisica da a cunvenzione ùn hè micca u fattore determinante in a relazione hè evidenza di a maturità di l'individuu. Hà capacità è alfabetizazione in proximità intima, a saviezza mundiale è u cumprumissu umanu venenu à a cima.


5. "Sò sottritimu, sò un geniusu micca reconevule"


À u cori di stu sindimentu complexe di fallimentu - hè una ghjustizia è infantilismu. In Russia, stu cumplicatu hè assai cumuni, perchè u nostru omu ùn hè micca stata utilizata per ubbidì à u capu. Per l'Amiricani, per esempiu, questu maiò si faci micca, ùn hè micca solu per elli à evaluà e ordine di i so superiore. Sì trovi sottovalutu à u travagliu, a solu meglietta hè di cambià u postu di u travagliu è u capu. Ma a maiò parte di l'omu ùn hè micca cambiatu u travagliu. Scuprarà a relazione cù u so cumandu, cunziddi stessu un geniusu micca reconevule, perchè in u prublemu cum'è cunvalenza.