Cumu fà una ghjernada

Puderaghju a me giacca favorita, cumu fà? Per ùn spolverà una cosa, avete bisognu à risponde una quantità di dumande è sapete cumu accetta la cammisa in u vostru fisicu. Prima, tenete bisognu di definisce: in quale casu pudete riesce cù una sperienza di costura minima, è quandu se contactu à l'atelier?
  1. Se a vostra chjappie hè fatta di cuir, suede, capeddi di pelcula, hè più raielu di dà à l'atelier. U fattu hè chì per travaglià nantu à tali fattura avete bisognu di spicializazioni speciali, altri o risicu di spoiling la cosa hè troppu grande. Se a chaise hè fatta da tessili o di materiali artificiali (senza cuntà una pelletula ghjinirosa), puderà fà cose.
  2. Se a vostra chjappola hè bella per voi più di 2 tene, ùn hè micca spurtatu cusì, avete bisognu di novu rizignatu. In questu casu, vale a cunvalia l'opzione di compra un novu.

Per scopu di determinà a scala di u travagliu, durante u fitting, fate cura à i mumenti seguenti in a pianta:

  1. Landing of the shoulder and armhole arm. Idealmentu, sè ùn avete micca toccu toccu sta zona - perchè avete bisognu di taglià a testa di a cammisa di novu quandu si pianta a manga. Questu hè pussibule si avete una sperienza di costura.
  2. Fitting the product in a cintura. Questa hè l'opzione più cumuna chì pudete fà noi stessu. Hè realizatu attraversu a costumbre laterale di dui costi o l'uparazione di a curbula di u spinu.





Per fà aghjunghje una chaise 1-2 talla in u cintura è a volta, hè necessariu di scumpari u cuntour di a costura cù u puntatu di a costura cù l'agonie di stitching.

Dopu pudete in u ghjocu daveru (per piglià a costura di a spalle è i costi). Cumu marcà cun un calice a ligna in a quale avemu chjude a cazadora di u latte internu. Puderete sceglite u largu di u puntò nantu à a squadra (per regula, 3.5-4.5 mm), gastrudu nant'à a linea presunta. Se u gruixu di a suluzione ùn hè micca grande, tagliate u ventore ùn valenu. Quelli chì fàcenu per fà cù u pilone è pruvate. Allora pigliate a bocca è cusì u filu di u cravate cù una robba oculistica.

Sì a più di a cintura è di a so back, a chaise hè grande in longhi è manichi, invece bisognu à cutà a costura in a manica chì u cunnessione cù a bocca. Dopu à questu, misurà a durata di u "stock" in u calcariu. In solitu, hè di 1,5-3 cm. Avemu misatu u regnu quantu quantunque necessariu di scurzà i pustusi. Dopu à questu avemu a misura di a riva di a manga di a 2a linea: a linea chì diventerà a nova riva di a manga è da ellu ancu l'indemnizazioni per e costi. Ancu avemu verificate a correczione di i calculi da un capu - a talla di un corpu hè uguali à a diffirenza medite un minus un hem. Tagliàmpule, per a stessa durata aghjustate u forcu. Portrai a manghja è a guarnità, chì cunghjuntenu i costi è anu a so tagliata. Se ne necessariu, facemu un punture, avemu un lisatu u costu resultanti.

Per un schema simili, aghjurnà u fondu. Avemu dupurtamentu 2 travagli di travagliu, avemu chjappu u tela, avemu chjappu u forcu. Allora pudemu spagnà l'inzuccaratu. Partiremos di a punta, avemu cusì u cima cun una robba astratta. Sì sapori. Allora cusì a guarnera a fossa in secremente, cumminendu i linii di e costi latini. Hè ricurdatu chì u supportu deve aghjustà un pozzu per un attaccu libbru.

U casu più diffirenti hè se a manica hè stata rapitu .



Se a manica visa di a cammisa hè grande per 1-1,5 cm, allura u prublema pò esse risoltu cù e spalle. Se l'omandule ùn sò micca resolvi u prublema, ci hè necessariu di "pianta" a manga di novu. Sì si sò una cusgitaratu di principianti è ùn anu micca cusette ghjettini o capote, hè megliu cuntattate l'atelier. Se ci hè una sperienza, pudete utilizà un patronu d'acordu cù u mudellu chjappi (in norma a manga).

Allora andavanu à floggerà a manica, apre a cuddetta, appricanu un novu manghju di templar. Circle, tagliatu in u cuntour. Identificà una nova scaffata nantu à u puderiu secondu a costura lateralia regulata. Stretch u novu suture suture jacket, poi stitch the side costure in u fundu di a manica è a manica propria. Marque l'armatura chante per adatta à e manichi nantu à a testa, di u pianu, perenistimiticu à l'armhole. Scacciate a manica di u capu à l'armhole along the lines basting. Avanzate cù a notazione, attentendu à u fattu chì u capu di a manga ùn deve micca vulgari. Quitar u manichi, guarì u furmaru, sia un locu per l'eversione di a manga hè oblicu. Allora cusì u restu di a suluzione.

Ùn ùn pruvate a pianta una manga senza un patronu nantu à i vostri-se i manichi ùn sò micca assuciati bè, po esse pò esse difetti à a forma di una manica, doblegate eccessu, etc. Se ùn ci hè micca un patronu necessariu, pudete aduprà una chjuccula vera di a vostra tene. Per fà questu, avete bisognu di identità indipindente i punti dumandati in a piantazione di a manga (preferibile micca di tela, ma cù un filu), dopu à quale avete bisatu una chjave innecesaria, ferru e costi è tagliò una nova manga.