Minimalism vs. Eccentricità: i novi tendenzi di uglu arte

A moda manicura di sta staghjoni fridda ùn ùn accetta a mità di misure. Sì i classici sò u più riservatu, ancu puritanicale: matte pastiche, patroni laconii, una curta nùmmulu di unghji. Sì l'extravaganza hè chic, scandalizante, unepoce designu: stilettos, scarna d'oru spumante, rhinestones, ornamenti voltu è ancu piume cù cristalli.

L'impeccabilità di a casa di l'Olanda contru l'excedente deliberata I Blonds: quale hè quale?

L'imaghjini di una signora nobili dà un sensu di prupurzioni in tuttu. U ghjocu tradiziunale francese in questa stagione hè creativamente reinterpretata da i diseggiani - in favore di a manicura di u "pearl" manicurale è di fantasia gràfica. A ligna di u "sonu" hè curiosamente curtamente dispunibule, è poi mudeghja modedamenti u "internu" di u unghje.

Clásica black & white e gentle mother-of-pearl - opzioni permanenti allora

Minimalismu cuntinua à ottinisimu impurtanza - caratteri rossi-nìvuri-nìvuri, striscidii è stampi frambili sò disposti in un uceanu matriciu chjucu, sgradendu a gràzia di ferri degni femminili.

Motivi di "arti roccia" in a mostra di David Koma è Rebecca Minkoff

I amate di l'articulu di unghjetta chjamatu ùn deve micca limità à u solitu di u luminosu. U fashionista ricusandu duochromic è revestimenti metallichi, 3D-design, scintillazione di sparigliu, è cuncordazioni di culori di colore.

A vigilia di l'invierno: a creatività di i Blonds è CND per a donna sofistuttata di a moda