Cumu faciu per quessa chì u zitellu uffrì in truvà

A volte vogghiu i vogghiu i sònni per esse cusì chì quelli chì ci hè caru à noi sò sempre cercati, amatu è apprizziati. Un omu chì hè a vita di a donna hè una parti integrale, un pezzu di u puzzle, senza chì un pianu di culore chjucu ùn svilà mai, è a felicità ùn serà micca assolutu. Ancu avenutu ottinutu successu in una carriera è avè un colpu di veru amichi, senza un amare, a vita hè diventata menu brillanti, micca cusì cusì real. Lucky for those who receive their mutual and eternal love without any effort. Ma ci sò assai pochi di elli. A maiò parte di genti ha bisognu di pruvà, circate, invintà bè à inventà qualcosa per ottene u so goal Ma a scienza di l'amuri hè un cummerciu sbagliu, avete bisognu di sapè quantu per piglià dunque per chì u zitellu li curaveraghju è ellu sceltu da tutti i contatti per u vostru core. L'articulu «Cumu fà una offerta rapida per l'asporto» ci dettu qualcosa di trucchi, usendu chì pudete attruvarà l'attenzione di u zitellu chì ti piace.

U veru amore ùn hè cusì spessu. Ma, ancu più spessu, una di e migghiori di l'amore ùn pò micca admetre à i sentimenti, nè à ellu stessu, nè à u socie.

Cume facenu cusì chì u zitellu offre à truvà? In verità, spessu spessu chì vemu un omu cum'è noi per noi, ma ùn ùn ùn pruvò di fà relazioni più formali. Cumu si tratta di sta situazione? Cumu influenzallu è fate, finaraghju, decisione? Agree, hè cusì difficiule per esse amichi cù quellu chì vulete chì sapendu chì sperete perde un preziosa tempu, chì pudaria esse passatu in ghjiru, nantu à u chatter vacante è u passaghju senza significatu.

Perchè ùn puderà un omu chì offre una nena per meet? Una di e risolve assai ridutta è ridette: pare avè chì vede in ellu solu un amicu. Iè, sfurtunatamenti, i picciotti sò persone veri, è si ùn ci micca impiccate à u collu quincette volte l'ora è ùn sò micca sempre dice chì l'amate, ùn puderianu micca avvistate i vostri sentimenti.

Sapete, si trova una parabola moderna, chì u zitellu è a zitella anu amici di l'scola. E sempre aiutò, hà amatu è constantementu vulia dì cusì, ma dissi: sì u mo piace l'amicu, vi ringraziu per tuttu. E stete mutu in tutta a so vita, è solu dopu a so morte lighja un diurnu in quale hà scrittu ch'ella hà amatu è spettau un ricunniscenza da ellu, ma ùn l'hà micca capitu à tempu.

E tali casu sò assai cumuni è situazioni simili si sò più in più spessu di noi.

Dunque, ùn chjamate u vostru amatu amicu amicu. Avemu bisognu à a decisione correcta. Di sicuru, pudete piglià u "bull by the horns" è a maiò parte ci invita à scuntre. Ma, in primu, ghjunghje nantu à l'autoestimu di u vostru cavallu, è in segundu, in a maiuranza, l'omi ùn mancanu micca quandu chì a donna principia à gestisce. Ancu s'ellu i so suggerimenti è l'opinioni sò 100 per centu correzzione, u zitellu u principiu di nigà, perchè cun consciente è inconsciamenti, accettendu i so argumenti pari duna un debilitatu.

Da questu cuncljudisimu chì l'omu stessu devi fà una decisione. O, almenu, pensate chì hè ciò chì hà fattu.

Ogni donna hè dotata di intuizione è si senti quantu ti piaci à u zitellu. Per quessa, se sente chì u vostru oggettu di l'attenzione hè respira incù uneven uneven, accumincià d'attru. Avete bisognu di vede cusì chì voi hè quellu senza chì ùn pudere micca vive. Sempre ricordu di u mezzu urientale. Ùn impose in tuttu u zitellu, rializeghja i so capruzioni è vigilia l'ochji di cuddaru.

Surely, sapete ciò chì u vostru omu ami è ùn piace micca, ciò chì hà deve bisognu, è da quale hè ghjustu fugliale. Cusì utilizate questu, destramente è spécialement, cum'è qualsiasi autore chì rispettu. Hè necessariu metta pressioni nantu à tutte e palisà, ma ùn hè micca dilicatu è persistente, ma innunziatu, cum'è per accidenti. Sapete chì odia i prugri è l'scandali, dite chì sò sempre rispettu à l'omi chì anu sapianu cumu si resolvi tuttu ciò chì ùn sò micca cù i so fistini, ma cun parolle. Se adore a scienza è ùn hè micca forti in i sport, ricordate chì elli stessi ùn anu masteratu ancu una bicyclette, per micca di ricordu, ma sò sempre felici di parlà di i calzature infusoria è u classicisme.

Admire à elli, ma senza u fanaticismu è a vista di u populu di a tribu thumb-yumba à a gran deity. I prutezziunate l'idealisimu, perchè capiscenu chì ùn anu micca pussutu rispuncià l'imagine creatu da voi è dunque, solu scappatu. E ùn vulete micca un tali risultatu à tuttu.

Inoltre, un amare si devi esse sempre supportatu, è hè assaì sinceru. A genti si sentenu cuntortu è ghjaci, perchè s'ellu ùn pudete micca veramente capiscenu è di sparta i so prublemi, megliu è ùn pruvate micca. (A voi, si ùn pò micca fà questu, vi puderete pensà à vede s'ellu ci hè bisognu à tutti, è chì i vostri sentimenti anu da esse chjamatu amori).

Omi abbastanza spessu certeci cù l'altri è fate chì sò oghji beni, ùn importa micca di qualcosa è i prublemi ùn simu micca. Di sicuru, in fattu, questu hè bellu cumpostu. E se u sapete di i malati di u to sognu, hà definitu hà qualchì sensu per voi. Perchè per abrir - a cunduce ùn hè micca piacevule per l'omi.

Ma se passa, avete bisognu à pudè riflissioni bè. Ancu s'ellu hè fundamentalemente incorrectu è hè sicuru d'esse, ùn avete micca à tutti i so discorsi è insistu à a vostra dirittu. Fate un o dui volte, è questu hè chì ùn hà mai apertu à voi. Cusì, prima hè bisognu à sente à u zitellu, permettenu di parlà, sprimà tutte e cagiunà è greghje, forsi ancu chianciunu (sì, l'omi veramente chiancianu, solu micca in tuttu). Dopu chì calmessi, pruvate a dumandà ciò chì hà da fà appressu, cumu fà esse attu, cumu per risolvi i so prublemi. È solu dopu, avè principiatu à parlà a vostra opinion. E si senti cusì cusì: "Ùn vulemu chì ùn avete nunda à cambià, ma ancu, ma se ... cumu pensate, ùn avete micca cambiatu ... I, sicuru, pò esse in male hè u vostru famiglia (amichi, travagliu) è sapete più nuances, ma mi piace di aiutà, basatu in a so vita è cunsigliate ... ma questu hè u mio opiri subjectivitivu, è site liberu di fà cum'è vede bè, perchè hè a vostra vita.

Avete sempre mustrà i vostri amare chì ùn vulete micca occupà u so spaziunale persunale, subordinate à sè stessu è cuntrole i so atti è i atti. Un omu voli esse cù quella donna chì aiutavà è capisce, divide, ma ùn regula mai, è in ogni situazione ùn sò sughjetti - solu per una donna chì suggerisce à truvà.

Sò un amicu per ellu. Un veru amicu. Un amicu femminile, sexy è charming. Allora u zitellu vi offre vi ricevi à sente.