Effetti dannuzii nantu à a pelle di ragi ultraviolet


A primavera, assai revetazzi scrivenu articuli adveniventi nantu à a cattigogni è u fotograficu. Ma, malgratia, i milioni di persone continuanu abusi "ospiti ospitalità". Ùn sò insinatu da a zitiddina chì u soli bagnu hè bonu per a salute. Ma quellu chì passanu assai tempu si calanzanu à u sole, anu minacciati di fotosensittività. Questa hè una malatìa seria, chì porta à effetti dannuci nantu à a pelle di ravi ultraviolet.

Hè assai piacevule di gudiri di u caldu soli dopu à l'invernu fretu friddu! Ùn vulemu ancu di ricurdà chì u raghju di u sole faci a radiavi u radiavi ultraviolet, chì ghjè u principale principalmente per a nostra pelle. A esposizione ultramondida, chì guverna à l'environu di a pelle, ùn hè persunalizatu per su corpu. Per quessa, hè difficiule per avè percive u Sun com'è una minaccia. Inoltre, cù una accettazione moderata di i chjappi bathi di u sole, avvicineghja beneficii tangibili à u corpu. Ma i sunburni sò perfetti. Un sensu displettu chì crede pò essa molti ghjorni. Ma assai persone si sò abituati è cunzidenu un affittu avellu. E vain!

In i ricenti anni, più di più persone si face cun un prublema inespettatu di effetti dannuci nantu à a pelle di ragi ultraviolet. Imagine chì u tempu hè nuvu fora. Solu un rayu rìgni in i nuvuli. U sole hè casi invisibili, ma dopu un caminu nantu à i blisteri di a pelle. Itches and flakes. Questu hè più frequente in e donne. E there are reasons for this. U fattu hè chì sta retazioni hè pruvucatu da e sustegnu straneru chì anu apparsu nantu à o sottu a pelle. Facenu a pelle sottoresensibile à a radiavi ultraviolet. Sti sustanziu si chjamanu photorevucazioni o, in una manera diversa, fotosensitizers. Specially susceptible à sti reaczione, a pelle, debilitatu da crematorii. I so fotosensitizers ponu causà reaczioni di dui tipi - reurite fotoallergica è fototossica.

A maiò parte di l'alergia di foto hè causata da perfumeria è costera nantu à a basa di: oliu di sàntalo, oliu bergamota, ambra, musk. Un allergiu di foto pò sempre pruvucà certi medicini è antibacterial agents. Radiu Ultraviolazione cambia a cumuzzioni chimica di a sustanzita truvata nantu à a pelle. Stu prucessu provoca una allergia. Dopu à a meza ora d'esposizione à u lumière ultraviolet, l'allergie pò spende à i spazi certi di a pelle.

Hè sà chì l'esposizione concentrata di a radiavi u radiavi ultraviolet destroys cellulose di u tissue. Questu hè chì passa cù e reazzioni fototossici. A sustanzzioni in a pelle attivamente absorbe raghji ultravioleta, chì afectanu i celu di u corpu adattu. Tali cellule eventualmente hè mortu, causannu assai problemi. A tali retazioni pò esse manifestamentu propriu immediatamente in un caminu, è in pochi uri. Sta malatia insidiosa, a rigioni di i cremassi, pò manifestà per un pezzu. Certi volte parechji anni. Sfortunatamente, e persone cù malatie di a pelle hè particularmente influenzatu da e reazzione fotorreactiva. Com'è l'acne, psoriasis, herpes, eczema.

A fotosensitizazione - dopu à l'abusu di i cosmichi è di a crematoria di soli, sù parechji problemi seri. Sti pò esse riezzione aguda di a pelle (fotodermatite aguda). Per esempiu: l'apparizione di blisters, prunenti è flacciu, vermiculite allergique, predisposizione à cremà. Anu fotosensitizers pò causà malati crronii di a pelle. Pianu à u so crescente in età è ancu malatie in ongichi.

I studii analizanu chì i cumpunenti spettorevoli pò esse cuntenuti in e cose chì sò stati costumamenti per noi. Pò esse diodori, saponu antibacteriale è parechji prudutti cosichi. Una quantità di drogu anch'ellu pruprietà di fotosensitizazione. Per esempiu, l'antibiotici (tetraciclina), anti-inflamatorius anti-steroidali, sulfonamidi, antihistaminti. Hè sceltu chì u silt extracte di San Giuventu cuntene hypericin, chì hà un'antivamentu antidipressore. Grazie à questu, addiventanu nutizie cù u pullimentu di San Giovanni s'era populari. Alas, stu siltupu hè ancu un fotosensibilizador.

Sicura chì a presenza di sustanzi saturativi ùn porta micca una fotoderme in tutti i persone. A maiò spessu afecta à i persone cun u prugettu pienu pigmentatu pocu. Ma e persone scuru, puru ùn pò micca sentu senza cura. Spécialement s'uvette in u sole per un pezzu.

A probabilità di reazzione fototossica aumenta in i seguenti:

  1. Quandu a pelle hè affettata da i retiniani. I retinuti si usanu in u trattamentu di l'acne è a rejuvenazione di a pelle. L'aiutu à esfoliate e cielu di celu mortu è di rinviviscenu. Ma a pelle prima hè suggetta à a maiò esposizione à a luci ultravioletta. Per quessa, à u trattu di i retiniani, a filtre di solversu deve esse usatu. Questa impidisce a pigmentazioni irregulati.
  2. Dopu a prucessu di scorcia, l'esfoliazione di u stratum corneum hè stata. Quessi chjappi, u casu sbuccià cù sbagliati è laser di lucidimentu cuntribuiscenu à l'aumentu d'esposizione a lumera ultravioleva. Inoltre, dopu stu prughjettu, i melanòciti chì causanu iperpigmentazione sò attivati. In questa scena, a prisenza di un fotosensibilizà minimizza l'effettu di l'agenti protettivi.
  3. I cosmettii di u ghjornu chì cuntene à l'acidi grassamu poliinsatuati, sò assai populari. Eliminà u tannicità è a sequenza di a pelle. Oghje rivolmenti inflamatorii. Riticà a prupietà di a barrera di a pelle. Però, l'acidi poliinsatuati anu un mudellu impurtante. Sutta l'influenza di u sole, sò oxidati. I prudutti di oxidazione facenu furmatu. I cumposti i cumposti d'ossigeni attivi, chì sò una toxina per u pelle. È cù una intensa attività ultraviolet, l'oxidazione hè ancu più intensa. Chì pò purtà à i rectazioni fototossici stabile.
  4. A causa di reaczioni fototossici pò esse u prucessu tattoo. Cù tatuatu è cumpostu permanente, ponu esse usati pigmenti cun cuntenutu di sali cadmiu. Questa sali difeenu e proprietà di a fotosensità.
  5. Strangamente abbastanza, alcuni sunscreens ùn averanu micca prutezzione di a pelle da u sole, ma di attivà una retazione fototattica. A raghjoni hè chjamata a paraamino-benzoic acid (PAVA), chì hè parti di a crema. Legendamente leghjite a cumuzzioni di a crema nantu à u pacatu. In modu, in Occidenti, l'acidu hè sclusatu da e formule.
  6. Sustanzie u fotoreattivamentu sò cuntenuti in l'oliu essenziale. Cusì, seguitate cù cura di i reazzione di a pelle dopu i prucessi chì utilizanu l'olii essenziali.

Comu pudete vede, un gran numaru di cosmetti è i medicini ponenu sustanzianu sustanzi periculosi per u pelle di enfatizzioni. U risicu per averà una fotoderma ùn hè micca tantu picca. L'impattu particularmente insidioso di fotosensittiziu in a primavera. Quandu millioni di e femine sò esposti à i friddi è avitaminosi, a pelle hè svilicatu à effetti estremi. In ghjustizia di a bellezza, bellesonni ùn anu micca amparatu à i cunsiglii di i cosmetologi. Dopu à i prucessi, scacciatura è moltu sò cunsiderati superfluous using sunscreen. È sopratuttu ùn mancava chjappu incantevuli cù archi largate. À u cuntrariu, si sustituinu per u soldu di primavera, chì ùn hè micca riflettendu à l'impattu di a radiavi ultraviolet.

Sfurtunatamente, a fotodermatite pò stirà à aspittà per ogni persona. No secondu secondu u sexu u culore di pelle. Cusì, cura di a vostra preziosa ghjova in anticipu:

  1. Hè necessariu di piglià in seriu i preghjudizii di i medici nantu à i periculi di a radiazione ultraviale. Moda per passageri di sogliu, dannu à u culore naturali di a pelle. Se si abbanduneti u locu per un bellu tempu in u periodu primavera è st'invitu, avete aduprà cosmichi di u soldu. Nun mai applicà una crema nutritiva durante u ghjornu. L'acidi poliinsaturati chì entri in a so cumpusizioni in u soli sò trasformate in fotosensitizers. Ùn aghju daveru nantu à un ghjornu di schiumta brillanti cù vastu marghjini. Ùn ùn passanu assai tempu sottu u sole ciaccanti.
  2. I prudutti estetichi per sguassà a pelle curnale ùn deve esse micca in primavera è estiu, ma in u oghje è in invierno. Se ùn pudete micca riffite l'espurtazione, dopu à u prucedimentu, prutegge cun filtràrittu, chì hà u massimu di proteczione (SPF> 50).
  3. Utilice i cosmichi cù antioxidanti: cù vitamina C, E è polifenols vegetali. L'antioxidanti ùn ùn pruteghjanu micca di a radiazione ultravioletta. Ma l'aiutanu à rinfurzà l'attravirsati da u pelle.
  4. Assicuratevi di furnisce e precautioni di qualse chì si trovi l'antibiotici, ibuprofen, sulfanilamida, extracte di vintesa di San Giovanni. E in generale, ùn hè micca superflue à esse di cun mè attente à a presenza di fotosensitizers.

Cuntenevi!