Studii di l'amore cù u maestru

Un viaghju à a cità di i sogni cun amante musica in amore hà cunvinta ch'è a mo mamma hè sempre diritta. Ci hè caputu chì u ghjocu hè solu un bellu ghjornu ...
À u primu Semyon Markovich hà datu me lezioni privata à ghjucà à u piano. Allora, siccomu per accidenti, mi scontru in a cità è amateva viaghjanu à u mo carricu spumante di Volvo. Quand'ju sguassatu da u carru, i carusi à l'imbuttata murmurava, è e so amichei aghjunghjenu i so capi: "Katka! Questu agricultu, hà assicuratu in ogni locu, porta! "Ah!

Eccu u me maestru di musica . Aghju pruvatu "Sona mi sorri. In casa a mo mamma hà sguardu: "Katya, perchè Semyon Markovich vi purtate a casa? Ùn aghju micca cusì tuttu!
"Mamma! Aghju indicatu cun risurrezziu. "Sì, ùn hè micca cum'è u mo babbu, u mo avio hè esattamente u dirittu!" In u veranu u Sori Semyon Markovich cariu à i so ghjinochji à u piano, chì aghju aspettu in a so presenza per più di un annu, è hà cunfessu: "Katya! Sò solu fughjendu! Sò cusì adorable! Sò un angelu! Dacciu vi vede u mondu! "" Ùn sò micca per dorme cù voi! "- risponde Semyon Markovich cun orgogliu, ma ella à accustà à una manifestazione di paci. U babbu in amore cuncordau à tuttu: à nantu à e cunnessione di a relazione platoniica, è à u fattu chì si puderebbenu ghjustu à l'allughjà quandu u so anghjulu passò l'esame. Quand'elli èbbenu stati finidi, si stalla à a mo mamma cum'è un arocu. Aghju avutu cun raghjna cunvinta perchè ùn eru micca stà in casa per più di una settimana, è avà da manghjà una benedizzione parenti per questa assenza. "Mummia", gridava. "Tutti duvemu in canapa à i fiumi di muntagna à raft". Rafting hè chjamatu. Ùn site micca permessu? Sì, vi vùagliu muriri di anguish.

Cumu sò cumintatu chì dopu l'esame puderebbe sfacciate cù i ghjattivi nantu à i cani! Dunque, mi sia! A prumessa ùn spirannu in u fiumu, rinforza currettamente è in generale rilassate indà. I mio amici è, veramente, andavanu à rafting à i Carpati, ma i - in l'altra direzione. A cosa principal chì a mo mamma ùn sospettà nunda. Scusa di ferru: ùn chjama micca chjamà a muntagna, ùn briunate micca, ùn scriveva micca ... Duie simane in l'abbraccio di natura salvatica, rafting à la longu di i fiumi di a muntagna, sferisce per a notte vicinu à u focu, trota frittu à a grill, shish kebabs ... è l'affari! Hè cuscru, quandu imaginate quandu maiò i me amichi sò rafting, ancu a saliva sputica. Oh, carusi, aghju vulemu cuddà cun voi! Ma, per un altra banda, è u mondu ùn hà micca vulutu dà una postazione. Quandu hè statu invitatu! Finalmente hà sceltu u viaghju cù Semyon Markovich.

Maman hà datu in ghjornu in tempu . I nostri ragnotti sughjenu u ghjornu per rafting, è Semyon Markovich hà inghjustu à u so core, chì spiegà chì i bigliarisi eranu compratu per un longu tempu, visas in passaporti eranu ... Aghju pigliatu un saccu, è a mo mamma stete à vicinu à ella, suspiciously regardando su contene. "Katyusha, ùn site micca esce cum fatta?" U coru di a mamma avia sentutu. Invece, chì tipu di stupidu hà aduttatu una alea di tacchi alti, una muntagna di cosmetti è bizzotti? E perchè ùn lasciate micca i vostri feste? E stivali di gomma? Un rimediu per i moschischi di mosquito? Hè abbandunatu di mette u scherzu, u latinu cunghjuntatu, partiti, una lumera ... Intutrarà senza esse cosi! Avìa a riferite à a mo immadurità è a inexperience, per scrive u pacatu è u pacchettu in l'antica bastarda è u triacca misurata da a mo mamma in u mezzanine, è l'sneakers ... Con questu, aghju vinutu à u maestru di musica.
"Semyon Markovich, aghju bisogna à quellu mozce", aghju dettu. - Cusì scriva: per vede u mondu, aghju da andà in un viaghju nuvità ... E chì mi dici? Sò praticatu solu per accittà a vostra proposizione.
Semyon Markovich hà digià sudatu, fissatu a so calva cù un pappu e dicia:
- Eppuru, Katya! Tandu deverà tuttu quì nantu à tuttu u novu. Senza ùn ti ricusate micca, u mio anghjulu amatu!

In a cabina di u viaghju, Semyon Markovich hà imprudata ghjunghjera à mè è dinò in l'aricchia:
"Katya, pudete chjamatu Simone, o ancu megliu, Senya". E diceraghju chì site a mo mòglia.
"Semyon Markovich", dissi indignu, è ripetì, cum'è un bello: "Ùn sò micca di dorme cun voi". E ùn invintate micca!
- Chì ci hè, criaturu! - Ellinednu e so mani. - Nun necessite micca. Sò amatu cù voi esaltà è vulete mustrà a vita bella chì voi meritate. Solu ... se pudete ... Senya. Allora sentu più tranquillu è liberu. Vale?
"Dritt, Senya, avemu un trattu", aghju acceditu. "E unni si facemu quandu avemu arrivatu in Parigi?
"Vi vuridinu, babbu" avà arristatu bellu ghjornu. L'appartamentu di Parigi, in quale eremu firmatu, rinchjenu per esse una vecchia casetta grizzu cù una scala spituada. U centru hè alluntanatu finu à Mosca, ma Semyon Markovich hà cunnisciutu tutte e seconda mano, induve i restu di i cullezzioni di l'annu d'annu di i vistimenti è i scarpi di i donne è di i sposi si sò purtati. "Secons" eranu ancu più avanzati da u centru chì u nostru hotel infidamiliu, è ci hà troppu in paese, perchè cum'è u mio cumpagnu insistia, avissi a essiri vistutu, ma i soldi ci vole ancu salvatu. I rummaged for a longa ora in un munzeddu di u ragnu, po esse ghjustu nantu à ellu è spalla in lacrimi cù amarezza.
"Ciò chì hè sbagliatu, Katyusha?" - gridò Semyon Markovich, cuntinuannu a sciuelli in i cammiri.
"Vulendu una vestita vera, Senya, è micca cusì fugliale!" - I discipulu dispertu, è ellu, cunvergitatu è scantatu, cun un saccu di cammie sutta u so bràcenu, m'hà purtatu da u sicondu.

Dopu un longu dibattitu, Semyon Markovich accunsentia per andà induve vulia, è aghju purtatu à i luci chì spampigliulevanu in u centru di Parighji. Finalmente, si firmau in una boutique, hà apicultatu u so dettu, è disse: "Eccu!" U maestru ubbitatu trottatu in viaghju da quandu aghju examatu fistivi, blusgi, ghjuvelli, ghjunti.
- Katya! Ellu disse nantu à l'arechja. "Hè assai carru, babu!" Forsi quì avemu sempri circà l'altru tenda?
"Odià vi, Senya!" - I said distinctly, è ellu apertu u borse. Caminavanu per e carrughji charming de Paris, è sò sunnatte una cosa: per accade à l'hotel più prestu u cambiamentu. E ritornu à a cità, ma digià cun un altru umore. In a stanza, accuminciavu à cambià a ropa, senza vargogna per Seeds, è aghjunghja u so core.
"Cù ti fate cù mè, babu!" Ùn sò micca ferru! Forse chì vi farà prestu avà à mè ...
- Ùn vogliu micca codice! - I cut off.
"Ùn sò micca avidità", u maestru scusa. - Sò assai frugali.
- Sì, avete u stessu soldi - u puddaru ùn piace! Unu di i vostri centri prupone una mila di trenta! E chì hè un locu luxurious! Tutti issi vasu, candileri! E mi fu pigliatu a "seconda" - aghju offrittu.
- Baby! Ùn ùn succede micca! - ci ghjurò à Semyon Markovich è pruvatu di basgià u mio spalle nuddu.
- Hè tuttu! Sò prontu! Hè annunzatu. - Partitu da a cità per divertisce! Vogliu a Torre Eiffel! Vogliu un caffè in cafè parigianu! Vogliu in u casinu!
Vogliu ... Vogliu tuttu! Vogliu andà in ogni locu! Da a so altezza, si sintia malatu, è nantu à a torre famosa ùn sò statu solu. Da u caffè, hà avutu un pancreas, è abbandunò a babbu, mentri ch'e aghju avutu i cafè, ma quandu avemu vinutu à l'intrada à u casinò, ùn era nunda chì copre. Di sicuru, u ghjocu pò esse tossu è stabbinge in u cantu, ma per ragioni sviluppati.
"Avaraghju à ghjucà, Senya?" - dumandà à. "Eppuru, avete devi d'accordu, ti precu!
"Curnutu, babbu", s'hè rializatu, chì hà da parte à parte cù i soldi, è resignò. Ma ùn era micca sughjettu. Quandu i chipsu compru per e soldi di Sennà erani persu perdevvi, ùn ùn dumandenu novi, ma si vutaru e annunziatu à Semyon Markovich: "E ora - à una discoteca fantasia"! U maestru vzbryknul è prutittatu, ma i scontru apposta nantu à a chjina di piscia più longa ch'è avutu, è s'hè arrugatu dopu à una tavola in a quadrera, scantendu da i pugnichi di e zitelli semi nudi nantu à u palcuscenicu.

À a notte, suscitava da un chjellu silent, amare. Semyon Markovich era assicurata nantu à a lampa di lampone è cuntendu i soldi. Circate circà una calculatrice è certi recetas.
"Semyon Markovich", stavu à pusò cun ellu, è strapped a testa calva di u Grandpa. - Eppo, ùn anu micca! À mo core vi feranu! E questu hè per quarchi soldi!
"Sapete, Katyusha, crede ch'elle sò vechju è vede", dissi dissi, sfurtunatamenti, chì quasi s'hè lampatu in lacrimi. "Quandu in 1956 a me moglia è andò" à Parighja nantu à gira cù a nostra sinfoniera orquestra, avemu vinti francs per sentenu cum'è personne. Tuttu u cambiamentu ... Sapete, pigliate queste soldi è cumprà da qualcunu di ricurdà. Eppo hè Parigi! Quandu altru vi vene ...
"Dunque bè, mi cumprà", hà rinfurzatu. - Preferite megliu, puderamu vultà in casa dumane? Ci vulia vulutu.
"Pudemu, aghju avete un bigliettu senza una data", u respostu u prufessore pruduttori, è hà rese à circallu è dumandatu:
"Dìcimi, Katyusha, avete bisognu di divertisce?
"Nisuna parolla!" Aghju fazzuto capicucinu. Un pocu più ciò chì avemu parlatu di tuttu è nunda di nunda, bevirava tè, è Semyon Markovich hà stati malati di dorme. Aghju stabilitu u mo anzianu amicu in u lettu è hà coperto prestu cù una manta. E si s'assittò in un sillone è in modu nervu è cuminciò à pensà à pudè avè l'aghjunghje cun ella in una strada di rafting.
"Eppo, stupidu stupidu!" Una bella vita nantu à a bola voli? Eccu vaiu. Truth Mom ci dici: nantu à u ballu - solu un bellu lampu, - ripia autore.