Cumu faciu u maschera

Senza cuntintezza cù a forma di u pollu? Vogliu vulete aumentà un pouco, fate e furmulari più attraenti? Ci hè chì hè pussibile, è per ottene un tali effettu ùn hà micca necessariu riferite à i cosmetologi prufissiunali o cirurgichi plastichi. L'omu da i tempi antichi sapemu e diversità di tecniche di massaggi di a mussu femina, chì hà assai effetti positivi.
Cumu prutittassi i vostri pettini? Ci sò parechji tecniche diffirenti, è ogni ghjornu hè diretta à ottene i diversi scopi.
L'augmentazione di u mama hè megliu per l'augmentazione di u pene, chì pigghia i so radichi in pratichi Taoist. Pudete fà sè stessu.

Per questu, pigliate dui petti in e mani, perchè u centru di e palme è i capelli accunsenu. Allora fugliale lentamente u pitaghjolu, chì vane u palme à l'altra in u direzzione da u spalle à u centru di u vostru corpu. Eseguite 9 rotazioni. Dopu piglianu un respiru seriu, e poi, nantu à l'exhalazione, spende nantu à u to pettu, se vulete aghjarà più vicinu à sè stessu. Repetite stu muvimentu 9 volte. Nè più ni menu, perchè e pratichi orientali necessitanu precisione massima. Preste attenzioni à u sopraniu, è verificate puru chì u centru di e palme hè oghje sempre cun u pizzu. Stu massaggiu di u meleu pò esse realizatu durante 5 minuti, alterna motioni circulatorii è prissioni. Stu exercitu simplice ùn solu furtificheghja efficace i musculi, ma dinò stimulatesu a circulazioni di sangue, è anch'ella a vita di u circulu di u fluidu tissutu.

Per fà un altru tipu di maschera curritiva, necessiteva un oliu di massa. Prima di sta prucedura hè assai boni per fà i prucessi di l'acqua per i glànduli di mammari - hydromassaggiu, cuntrastu duchi o cumpressi. Applica un oliu petite petite nantu à e to mani, ma mai in u vostru pettu, fretallu entre e mani è cuminciate à un circulu circulu cun gentilezza è cun ligne frettu un pocu in a pelle di u to pettu. Hè impurtante capisce chì i musculi sò solu sopra à u pettu. Perchè, per stimulà questi musculi, chì sustenemu u pene è dà un bellu contu, hè a zona sopra à i pene chì deve esse massaged mas intensively. A direzzione di rotazione in u quartu sdightu deve esse diretta da e spalle à u centru, è l'area sottu à u pene anu da esse massaged da movimenti da l'esternuni à i bacini axilinari.

A prucedura pò esse fatta in 3-5 minuti. Dopu questu, avete aghju aspittatu finu à chì l'oliu hè assurdu è a pelle s'assicceghja, è poi posa un sullò cumu. Duranti a currezzione di u mumentu, hè megliu ùn puderà pruvate pienezu cù paronorme o silicone liners, è per utilizà un straccu ordinariu induve u pettu ùn saria micca spresso è sia piacè di piglià tracci naturali.

Per via, l'articulu diterminativu di u pettu hè assai utile, è più impurtante, un prucessu agradable chì ogni donna pò fà ogni ghjornu. Per questu hè abbastanza à stà in a bagnu à diretta à u pettu à un jet d'acqua, a tampiratura è a intensità di quale selecenu per sperienze a sensazioni megliu. Cù l'aiutu di un jet, maschizza u pene in un circulu circularmente in u dirittu à sopra. Per ogni pettu, duverete deve 10 ricuperazione. E sutta u pettu è sopra i muvimenti di i muvimenti ùn deve esse più intensi, perchè, cum'è sapemu, hè quì chì i musculi sò rispunsabili di a forma di l'altizza di u to bustu. E nantu à i bòcciuli è i spazii vicinu à elli, ùn hè megliu ùn diretta un curruzzione diretta, perchè a pelle hè assai sensible.

Questu esercitu pò esse fattu di 8-10 minuti, dirigendu u chjucu nantu à l'ascultori, dopu à i cavità axilarii è à novu à u pettu. À u stessu tempu, quandu faci a massaggià i glansi mamarii, a prissioni di l'acqua deve esse debilitata per evità eventuali ferite. I musculi pò ancu esse affettivu di un corpu più intensu.

Cumu fessi una maschera à u mumentu hè di voi. In ogni casu, tutte e tecniche tecnulugia chjamata anu riferiti per tutti, pigghianu sulu un pocu minuti ogni ghjornu. E l'effettu di un massaggio tali ùn pò esse sottu miserata, perchè sti procruccii vi aiuterà per un bellu pezzu per guardà a forma attrattiva perfetta di i vostri petti.

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ