Cumu fassi dorme un omu è una donna?


A vita cambia, hè più dinamica è, sicura, più difficili. Perchè un ghjornu avete tant'à fà in u tempu, chì in a sera, ghjè solu di i vostri pedi. Eye stick together, spessu un sognu trova ancu nantu à a strada di casa - right in subway, tram, minibus. In casa, spessu, troppu di ùn vede micca a "curretta" di u sonnu. Pudete arrivà à u pillow! Vulete falà per i peri è si dorme, cum'è vo vulete. Hagaraux, in a matina, vulete sfacciate l'ombra annantu à u muru. Ùn avete micca bè di dorme. Novu. Avete pensate chì ùn ci hè nunda chì esse fatti nantu à questu? Believe, micca cusì.

Ùn crede micca, ma per sentenu fatigue constante hè assai preghjudiziu à a salute. Un studiu recensu amparò chì, se perde à 90 minuti di u sonnu, ponu più distraitu è ​​irritabili da u 30%. E si vai à cagnà sei ore dopu dopu à u solitu, a vostra cuncentrazione è a vigilanza pò esse chjucu cum'è s'è stata borrava! Cusì, tutte e cose, cumu degnu di prasà un omu è una donna? Ci hè 10 consiglii basi chì sanu à migliurà a qualità di u so sonnu.

1. Ci hè esse l'ordine in a so stanza.

Ancu se u restu di a vostra casa hè chjucata di ghjoculi, robbi, o qualsiasi altru, a vostra chjave maiò hè micca chì lascià tuttu quì sia u so logu. Sempre d'esse cusì beddi, limpia, ùn ci hè spaziu per qualcosa superflu. E più: pruvate d'esse chjucchiati è culori chjappi in a camere. Chì a situazione prumove a sò dorme, è ùn mancanu micca.

2. Watch a temperatura.

Assicuratevi chì a vostra camara hè bella e ventilata è sia dispunibule chì i finestri ùn sò micca "beata" u sole. A megliu temperature per dorme entre +16 è +18 ° C è ancu cambiamenti minori puderanu impedisce di dùnucciu o svegliate davanti à u tempu. Hè bonu di furnisce l'alcunu cù l'acchiatrichi, ma attentu: hè faciule per aghjunghje frente sottu. Un calevale in invierno hè ancu una bona suluzione. A principale ùn hè micca di soprappiti. Di sicuru, ùn hè micca piacevule per dorme in u friddu, ma, crede à mè, u calore in questu casu serà ancu un malu alliatu.

3. Un lettu hè un locu per dorme.

Ùn aduprate micca u vostru lettu à qualcosa altru di dorme (è di sicuru, sessu!). Ùn hè micca una bona idea per sorte i bills nantu à u lettu, i vestiti di darn o ind'è a rilazioni. Fate chì u vostru corpu avvicinau à quessa, quand'elle andate in dormire - hè ora di reste. Relax, descardanu i prublemi è prublemi. Pudete turnà à a musica luminosa, candele di luz - qualcosa. A principal hè calma è rilassazione.

4. Observe u modu.

Pruvate per andà in a camariera è svegliate à a listessa ora tutti i ghjorni, ancu i ghjovi. Sì "durmìte" una volta - ùn hè nunda, ma se passa regulau - ùn saranu prublemi. In un ghjornu "perfettu", u vostru clock biologicu pò esse infurbatu. Questu faciliteghja un gran numaru di prublemi. Molti ùn sanu micca, ma a maiò parte di i stresses, i prublemi cù cuncentrazione è memoria, cambiamenti d'umani sò tutti u risultatu d'una fallimentu di u ritmu bioloicu internu. Durmendu nantu à scelta hè assai impurtante è benesserevuli per u corpu. Invece, hè spessu difficili. Ma a strive, però, valenu.

5. Crea un rituali per sè stessu.

Sceglite unu o duie cose chì fatevi ogni notte prima di andà in casa. Per esempiu, bevande u tè d'arbi, o sèntenu a musica relajante. Questu avete "accustomà" u vostru corpu à u fattu chì quandu avete cuminciate à fà - hè quì à tempu per dorme. Hè relaxatu è soe. A strada, l'esitu di sti ritimi hè ancu utili per purtà à i figlioli à fassi.

6. Ùn vi scontru

Se ci andate in dormi - vi scurdate di i prublemi. Soni trite è simplicità, spessu prende un pocu travagliu annantu à questu, ma u risultatu ùn devenu longu in venite. I sicilioti anu cunsigliatu per quessa: fate una lista di i prublemi principali chì vi molti. Puscia vicinu à voi - è fala. Hè cresce chì a presentazione nantu à carta cum'è se "ponu" tutti i prublemi in u sistema, è ùn pensa micca nantu à elli viaghja più faciule. L'ansietà stimula u sistema nervoso, chì ti face più attivu. Imboccate à u lettu, ùn avete micca solu tutti i prublemi, è ancu ùn vi mancu un pocu di dorme.

7. Aduprate u menu "siddocu".

Parechji pirsuni canuscenu, ma u latti quandu avemu amatu in a nostra zitella prima di vultà à u lettu ùn hè micca solu un trattatu. Hè veramente una bona manera di ottene un bon sonnu. A lègra cuntene u triptophan. Questu aiuta à u pruduttu sustene a serotonina, un chimicu chì vi aiutu à rilassate.

8. U stà fughjutu? Go to sleep.

Puderete escevule, ma hè necessariu d'esse à u vostru corpu. È permette sopra a filetta preferita in TV, o ùn avete micca leghje l'ultimu capitu di un libbru interessanti. Cridanu à mè, vulete dorme per una bona ragioni. U signu di u centru chì hè soprasugnatu. Questa amega cun un malfunzione grevi o ancu una malatie. U più prezioso hè di "esse" un sònniu. Parechje persone cunducenu cun a situazione quandu un vulia dorme assai, ma dopu à una ora di "lotta," u sonnu sdirende. Sembe - avete vincutu? Nunda di u tipu! U prugrammu di tutte di voi hè mandatu. Ùn vi maravigliate se u ghjornu oghje a testa facia chjappà, e so gammi si scheranu, è l'ànima volontà "salta" da l'estremu à l'estremu. E in qualchì parte avanti ghjunghje una parolla terribili - diprissioni. Believe me, ùn porta micca à questu.

9. Ùn senza i pills di dorme.

Quarchi cosa pò esse tentatore per piglià a medicina per dorme, ma u vostru corpu ùn deve micca da ellu. Ricurdativi: quasi tutti i drogas cun un'altura ipnotu causanu dependenza! Inoltre, u so effettu pò esse imprevisible. Per esempiu, in cunglisazione cù certi medicini, i pastiglii per dorme ponu sceglienu l'insomnusi. Assicuratevi di cuntrollà cù u vostru duttore prima di piglià tali medicazione!

10. Evita a cafeina è l'alcoholu prima di valla.

Pruvate micca di vìviri te, caffè è carbonate, almenu cincu ori prima di valla. Ricurdativi: allora tutti cumu stimulant. Pruvate micca di svià i prudutti alcoolichi, perchè anu chì si aiutanu à fighjà temporaneamente, puderanu disturbanu l'estructura di u sonu nurmale. Vulneranu vulutu à dorme, ma ùn si pò dorme. Sensazione ùn hè micca piacevule. Questu hè sopratuttu veramente per i fannii di partiti longu.