Cume guardate e cose d'invierno?

A primavera s'acchjinu è vicinu à noi, è u tempu veni da quandu avarà da esse necessariu di caccià l'armati di l'invierno in u spaziale finu à u prossimu pezzu fretu. A minimu annu à l'annu i nostri chaquetas, capelli, capelli, capelli d'alive, bufalini, capelli è guanti mintra nantu à l'armarii. Invece chì i vestiti d'invernu sò stati, avete bisognu à pruvà a prutezzione di parechji affare, per quessa, ùn l'avete micca à metta, prutegge i pani di lizziali da i cracke è e so vestiti - da culori. Ùn hè micca cusì faciule per guardà e cose d'invierno, ma pudete amparà questu. In seguitu, dà una serie di cunsiglii per aiutà in preparazione di l'inviendu ciò chì hè necessariu per u almacenamiento.


Capelli d'ovini è capelli di pelle

Prima di rimbarscià u capru di pilia, avemu bisognu à secremente, prima per ellu nantu à i nostri perchè. Attentu, nisun casu pò esse securane à u sole o vicinu à e funeste artificiale di u calore. Dopu un seccu, a stemma si deve currettamente è stuccatu cun pepite bruschetta.

U metu più apprezzatu per a purificazione di purche in casa hè a pulitura di e gasoline, dopu chì u zecchinu hè struitu, chì aiuta à fretà l'arzu di gasoline. Inoltre, a pezza pò esse pulita cù serradiolo, farina, semola, sabbia, etc., ma hè più affidà à affidà à i specialisti.

U capeddu d'ova di casgiu, soprattuttu s'ellu hè fatta da una pècura bianca d'ove di zucca, deve esse dati à securizare. Ma s'ellu a contaminazioni ùn hè micca troppu seria, invece e tagliu pò esse solu strufinatu da i plastichi lucali. A fur, si trova nantu à l'internu di u capeddu d'u pastore, pò esse pulita cun un sbagliu affidante, chì sguassà i villi eccessi è u polu accumulatu.

A pelle vole esse squanditatu cù una spongera macerata in una solu solu savantana, dopu a quale si deve esse secondu un draghju secu. Per rinfurzà a pelle à brilla, hè devenu esse trattatu cù glicerina o falla cun un pappagallo fasciu fasciu in tutti i bianchi.

Ùn hè cunsigliatu per guardà e cose in sacchetti di plastica, perchè ùn lascià micca a "respira" a stampa. Abete di capra, capelli di pilami, capucera di coghju si deve guardatu in un perchinu chjappelle fattu di carta grossa o tela. A stufa bianca ùn hè micca gialla, deve esse guardatu in una borsa bianca. In a bagu deve esse aghjustata una pidata di u polu.

Attenti: Tutte l'agentsi di l'antimoniu pocu "caducanu", chì porta à a necessità di sustituìsi sempre cù freschi.

Sì ùn sò micca impastatu di i fondi, a scelta bona serà di trasmissione i prudutti di a pelle à un spedizione especiale chì l'adulti qualificati i purificati i prudutti è l'aghjunghje per almacenamento in una stanza fria in a quali l'umidità è a temperatura estenu sò settati. Cumu cura, i prudutti di pezza durà quantu più possibili, senza pèrdite e so qualità decorativa è funzjonali.

Abbiglii, cunchjutereghjani, caprini

Dotogo cumu per sguassà e ghiaccani è e ghiaccani per u almacenamiento, avete da lavà cura bè. Questu pò esse fattu in una lavatrice è mane. In ogni casu, hè bisognu di primu à prestu attentu à e marcature di e cose, postu chì parechji cose sò pussibule solu in i purificatori. A questi cusì, per esempiu, pò esse attribuiti ghjira di ghjachjare, chì anu una capanna a prova d'oliu.

Puhoviki in a lavatrice hè stata rapida à una temperatura di circa trenta gradi, senza usu di pre-soaking. In anticipazione, pudete micca asciugà e più spazi suciziali cù l'aiutu di un pezzu, cum'è e arcuni, colli, spiculi latini, cuddus. Dotogo, cumu mette in a cammisa in a lavatrice, avete unfaste u pelle è u zaznegit. A lu pelusa ùn hè persa in i pappelli in l'u stadiu di spinning, hè cunsigliu per aghjunghje unu o duie bole di tennis da a manu di tamburini.

Synteponovye jackets in a lavamagna si deve esse lavatu cù un detergente lucente in un modu pensatu per lavà prodotti sintetici. Sì a ghjuvanza hè scura, poi lavora ci vole à duie volte per caccià e manufatti savoie.

Dopu à a fini di u lavu, a robba sarà purga u megliu, è a ghjuvellu avà deve esse sacchutu per rinvià u voluminu originali.

U soffiu invernale hè cunsigliu per a lavurazza sicca, perchè pò spessu perditi forma dopu lave. Un capeddu fattu di tessuti naturali, prima di mette in l'almacenamiento, deve esse furnutu in una sacchju, è aghjunghjendu un mezzu di grinding there.

Mantene e cose in un locu friddu è seccu.

Scarves, capelli e guanti

Per fà un capiddu di fur, ùn perde micca forma, deve esse emmagatze nantu à una stampa speciali, o nant'à contu quì. Ùn aghjustate micca un capelli di pelle in caseddi o vali di malacca - se ci hè una mancanza di ventilazione, a masdra pò esce.

I ghjuvelli di lana, i capelli è i guanti sò lavati in a machina in u modulu manuale di lavare, saltendu l'alchimazione prelimiunale è l'appliuzione di i spampii speziali. Sbattiru a so temperatura di l'ambienti in una forma riurca.

I guanti di a pelle saranu chiuvutu in acqua calvaria bagnata o shampoo per i capelli, in u sicondu casu anu aghjustatu ancu glucurine. I guanti Suede pò esse chjappesi per mezu di e mani, è cunseguate cusì currettamente à a temperatura di l'ambienti.

I guanti, capelli, scarpi sò ricumandati per esse stampati per separà, dopu a rimolta in e boxe di cartulare, in u quale hè stufa di venti di ventilazione. Ùn scurdate micca di mette in elli un rimediu per i moths.

Calzature

Prima di avè avemu alloghju in u calzu di u invicchiata finu à a staghjoni dopu, avemu bisognu cù l'acqua calenta da l'esterniu è dettu a secca. Dopu à quessa, i piu di u pelle devenu esse tratatu currettamente cun un draghju secu è i scarpi di a pelle naturali - cù crema di calzola. Avè A crema debe deve esse sceltu per u culore di u calzatu chì hè trattatu, postu chì a crema incolora hè bona solu per i scarpi di luci, mentre chì i scarpi di i culori fiori cresce.

Hè calzati da suede anu aghjurnatu bè, po esse pulita cun un giuventu è sguassate i taglioli cù un gomberu. Per dà un stile novu, utilice un spray per suede.

Ci hè guardatu in caseddi cù una ventilazione obligatoria, pulita in u mezzanine o in l'armerini. Prima di pettine nantu à i sapimenti d'invisiera, deve esse lubricatu cù crema.