Cumu inizià una nova rapportu

Sfortunatamente, non tutti i relazioni romantichi è maritali allora una vita. I pupi si ncontranu, s'ammazzanu, viaghjanu nzemmula, ma spessu si passa, sò parte. Ci hè parechje motivi di parting. Ma, ùn avemu micca scritte, ma pruvate capisce di cumu principià una nova rapportu. Cumu truvà a forza è u desideriu, cumu fà una famosa famiglia.
Questu hè un momentu difficiu in a vita di ognuna di noi. Dopu à parting, ci sò atementi da a soledad, teme chì ùn avemu micca scuntatu u nostru amori è ùn sarà micca felice.
E perchè sta succeta? Perchè una persona ùn pò micca ghjustificà senza u sensu chì ellu amò, è in u so core, l'amori vanu. L'amore hè un sensu maravigghiusu, chì cundunu di noi per sfrutta. L'amore dà al'è un sensu di felicità. U vostru amore si hè andatu, sò depressu, pruvatu di capisce quale accadarà u ghjornu chì fà?

In fatti, a ragione di u rugliu di rilazione hè a mancanza di cumprendenza mutuale. È, tutte e reste - mancanza di soldi, "u sessu ùn hè micca u stessu" - queste sò solu effetti effetti. Quandu ùn ci hè micca una cumprenza cù i partenarii, ùn anu micca truvà una lingua cumuni è ùn avè micca l'uppurtunità di fà relazioni forti è lasture.

Allora, quandu si ncontri un novu amuri, analizà è pruvate capisce chì in i vostri rilazioni passati "ùn era micca cusì" è pruvate micca di prublemi simili in a relazione d'ogghjera. U "bugni nantu à i sbagli" anu da aiutà à impediscenu eteri futuri, salvatu da i prublemi è di a soldezza.

Tutti sò i sòni di una famiglia. Ogni vota si ncuntrau una persona, li rapprisentanu cum'è u nostru còmpiu. Forse, cum'è in un spitivu cù una testa in una nova rilazioni. È, se prima ùn entriru micca i sbagliari previ, pudè esse coperto nantu à u listessu rache. Oghje, hè tardu per ricurdà chì una relazione hè un travagliu fortuvaggiu.

Cumu inizià una nova rapportu?

Averete u mondu è a ghjente chì circundà cum'è stanu - ma cum'è un ideale, ma a vostra vita hè stata facilissima. Senza pacienza è ùn pruvate micca cambià u vostru sceltu. Questa ùn hè micca una occupazione grata, ùn ci hè micca una felicità per voi, da sta occupazione sensu.

Pigliate u vostru umore à l'azzioni di u vostru omu. Nimu ùn hè immune da equivocazione, cum'è sì. È solu i populi più forti pò vidirè a vita cù un surrisu è un pocu di ironia. Hè difficiule, ma vale degnu à amparà.

Ùn cume chì u vostru omu hà saltatu davanti à voi è pruvate per piace i vostri dumande è i so dumande. U to cumpagnu hè ancu una persona, cù i so idee propii di a vita. Ùn hè micca u vostru servitore, è ùn deve cumpressione tutte e vostre vulintà, cum'è un cat capacatu.

Per pudè un novu rapportu è facenu più felice ca l'anzianu, pigliate u mondu sanu quantu hè; Ùn hè micca egoista, nimu hà devi qualcosa. Ricurdativi chì quandu più ciò chì dùnanu, u più di ritornu.

Cercate modi alternattivi di risolve u cunflittu. Senza più flexibule. L'amore è l'orgogliu sò e cose chì ùn sò micca cumpatibili. Agree cù u vostru parente, discute sempre u prublema è pruvate à cumprumassi.

Ùn criticate è pruvate à circà solu qualità postale in u vostru omu. Condenazione una persona, site dunque u so desertu sincere, per esse u megliu per voi.

Ogni sperienza ùn hè di pricile, è cumu dici: "chì ùn hà micca tombu perchè hà più forte". Eppuru, ci hè una parolla chì avè principiatu una nova rilazione, una persona sappieghja da i vie erucelli, anu più sperienziatu è più toleranti. Dopu avè survivatu parting, un omu ùn teme micca più di pruvà à a so nova parte u so supremità. È prova di vive in armunia è à l'amori, è pruvate à dà felicità à una altra persona.