Quandu l'elettore di u presidente di a Federazione Russa è l'USA 2016. Cosa vende oghje?

L'elizzioni di u presidente di a Federazione Russa hè un avvenimentu impurtante per tuttu u paese, fundamentale è decisive in a storia di u statu. I ressevuliti Locali, disposti à rispundà rispunsevule in u futuru di i so populu, rientranu à a so reta di a filetta di u novu puliticu. Quandu l'alizzione di u presidente di a Federazione Russa è i Stati Uniti d'America in u 2016 hè una pregunta sensitiva, chì si trova in ogni locu in i media. Russi, stupidu da l'infurmazioni di l'elezzioni campa di u 2018 à u 2016, necessite a cunferma o refutazione di quella sopra. Ogni mira cun interesse i "razzi" in i Stati Uniti è i previsioni in casa. Hè scrittu à scupriri li dati exacti quan l'elezzioni presidenciale in Russia è in i Stati Uniti in 2016, è quale hè conduzzione ora!

Quandu ci era l'alizzione presidiale in Russia

L'urtimu elezzione presidenziale fù fattu u 4 di marzu di u 2012. Ufficialamenti, quattru membri da partiti è un autore nominee scrittu per a participazione. Sicondu a lege "In l'Eleccioni di u Prisidenti di a Federazione Russa," qualunqui citatinu di u so paese supranatu di 35 anni chì hè stata residente in a Federazione per almenu 10 anni consecutivi, pò esse elettu. Inoltre, ci sò una serie di restrizioni, per esempiu - incapacità, stà in privilège di libertà, città citadina, etc. Inoltre, ci sò dui modi per vene nantu à a lista di candidazione: Tra tutti i candidati nominati in u 2012, solu cinque sò stati permessi: Sergei Mironov, Gennady Zyuganov, Vladimir Putin, Vladimir Zhirinovsky, Mikhail Prokhorov. A vittoria in a prima volta hè vinuta da Vladimir Putin. Dmitry Medvedev hà avutu u dirittu à re-ballot, ma doppu a decisione fatta da u partitu, hà datu a V. Putin in sustituzione per u postu di primu ministru. Sapendu quandu l'elezzione presidenziale pricidenti eranu, hè fàciule determinate quandu hè a prossima!

Quandu a next elezzioni presidiale in Russia: in u 2016 o 2018

Prima di l'iniziu di l'elezzione presidenziale in u 2012, ci anu rimbursati in a Custituzione Russa, secondu chì u termine di u guvernu si cambiò da 4 anni à 6. Basatu nantu à quì, l'appressu l'alizzioni sò rializati per u 2018. Sicondu a Legatu Federali, a prima volta hè stata aduprata l'11 di marzu di 2018. U presidente corrente hè u dirittu di riinumerà a so candidazione, chì hè ciò chì a maiò parte di a Federazione Russa stenni. Aleksey Navalny ùn saria micca pussibule di participà à l'elite dopu per un paziunale di prova di 5 anni senza fine. GA Yavlinsky hà digià chjamatu candidatu per u so partitu, è VV Zhirinovsky pò esse rimpiazzatu per una persona più "efficace". Sicondu i preti di sughjetti "Eccu di Mosca" è u Centre Levada, u primu locu ind'u qualità hè sempri occupatu da V. Putin. Zyuganov è Zhirinovsky u sequitonu. Puru ricordu di u possu postponimentu di l'elezzione presidenziale per un periudu più avanzatu - 2016, ùn ci era micca una ragione chjausa di un tali eventu Cumu a sintesi: l'urganizazione presidiale dopu di a Federazione Russa sarà micca in u 2016, ma in 2018, cum'è prevista in u 2012.

Quandu l'alizzioni presidenziale in l'USA 2016 - data

A cuntrariu di a Federazione Russa, a votante indaicquenti 58 é l'elezzioni presidenti in i Stati Uniti saranu u 8 di nuvèmmiru 2016. In u principiu, i votante determinanu l'elettorali presidenziale, chì, à u turnu, determinarà u novu presidente è u vicepresidentu. Comu sapete, u succede invechera Barack Obama pò micca curru per a terza volta. Sicondu a Custituzione di i US, e persone chì anu righjuntu l'età di 35 è chì anu stati in i Stati Uniti per i past 12 anni pò nominà a so candidatura. In regula, questi sò membri di partiti attivi. In ogni parte un elipuratu rappresentativu hè elettu, utilizendu unu di i metudi esistenti per questu. Per esempiu - i primarie naziunale nazziunali. A data precisa da quandu l'elezzioni presiditoriali in i Stati Uniti in u 2016 hà longu cunnisciutu, ùn deve eseguita per annunzii è observa quale hè in u principale.

L'elezzione presidenziale in u 2016: quellu chì ghjè in pruspetta oghje

Prima di l'alizzioni in i Stati Uniti uni pochi più di mesi, è a carriera cuntinua. Dui parechji dicennii di dumandati daveru, ci seguenu un minimu chì ùn hà micca descendute da a distanza. Evidenza, ci sò assai pochi alcuni candidati, è u vincitore sarà un membru di u Partitu Ripubblictu o Democràticu. Sette passati indepandanti ùn anu mancu in mente seriu. L'ùnicu presidente indipendenti in a storia di i Stati Uniti era George Washington. Parechje mass media passanu una ora una vota di una ora, ma elli stissi l'absenza di u significatu impurtante. Sicondu u New York Times, i capiguzziani sò Hillary Clinton, Jeb Bush, Marco Rubio, etc. Ogni Repubblicani è Democratii prubabilmente di esse digià decisatu à i candidati è aspittàvanu l'ultimi previsioni à quale hè in u principale. A situazione serà 100% chjaru solu cù l'iniziu di l'elezzione presidenziale in u 2016.

Per guardà a cuscenza di a situazione pulitica in u paese, hè necessariu di cunfidenza à sapè quandu l'elezzioni di u presidente uccidentale è i Stati Uniti in 2018 o 2016. Sicondu a quali data hè stata postu è quale hè u principale di l'oghje, i citadini russi puderanu a decisione beni in avanzata, quandu aghjustatu tutte e vantamenti!