Perchè u zitellu ùn teme u scuru

I teme di i zitelli figuranu in cunnessione cù a migliurà in u travagliu di i dipartimenti di u core. U moveru di i zitelli sviluppa constantemente è sviluppeghja, ogni dipartimentu novu è e territoriu di u cervu sò attivati ​​à pocu à l'aghjunghje in u travagliu, i teme l'età sò assuciati cù questu.

I pezzi immubiliati sò carattarizati da una certa orientazione, cusì à l'età di 1-4 mesi u zitellu flinches da u fretu forte, u lume è u sonu; in 1,5 anni u zitellu hè teme di perde a so mamma, u seguita seguita, senza mancu fà un passu solu; in 3-4 anni, i zitelli anu teme di u scuru; 6-8 anni di i zitelli scantanu a pussibilità di a so morte, morte di i caratteristi è i parenti. Questu parente deve esse preparatu per fà affruntà i pienze di i so figlioli in e diverse periculi di a so vita.

U timore più cumuni in i zitelli hè u scantu di u scuru. À l'età di 3-4 anni, i zitelli anu u scantu di a bughjura, incertezza, solitude. Ma cumu hè u zitellu spaventatu di u scuru? Questu hè duvuta à u sviluppu di a so imaginazione è a capacità di fantasia. Inoltre, i zitelli anu teme l'u spaziu chì ùn ponu micca cuntrullà, è a bughjura, per regula, impedisce di fà. U moveru di u zitellu pudete cumu crià mudeli senzeli di situazioni è calculà e so varianti, per quessa chì ghjè spaventati da scuru scuru, nicios, senza spazii illuminati, potenzalmentu puderanu amà periculosi. Spessu, i zitelli ùn pò mancu spiecanu a causa di u so timore, cusì i paisani anu da aiutà u ghjornu trattatu stu prublema.

Scopre dinò perchè u zitellu ùn teme in u scuru sò assai tempu. È per fà fà più faciule per i genitori di trattà cù i porsi di i zitelli, pudete offre uni pochi cunsiglii micca difficili:

1. Escuchar intuito à a scena di u zitellu di u so timore. In dettetu, dumandate à questu quì u timore, tutte bè detallu. Ùn àbbia paura, perchè, permette chì u zitellu sà ciò chì hè a causa di i so teme è cumu si vanu à sopr'à u timore. A vostra cumpagnia principali hè di fede chì u zitellu sanu di ciò chì puderete è duverà pattu cù teme, è più importantemente sè stessu.

2. U zitellu devi senterà un supportu parenti in a lotta contru u scantu. Avissi bisogna sapè chì tù sarete sempre vicinu. À u primu, aspittà d'u mumentu chì u zitellu hè dormitu, è solu dopu lascià u spaziu, è duranti a sera, parechji volte, andarete in u criaturu, per verificà chì tuttu hè dunque cù u zitellu.

3. Spiega à u zitellu chì, cù l'iniziu di a bughjura, a stanza resta u stissu, nisun monstru ùn si prisentanu, sò tutti l'articuli in u stessu locu è u listessu tamantu. Avemu l'adulte sapendu chì u zitellu ùn hè micca minacciatu, ma ridicule i teme di i zitelli, ma viaghjà in un locu friddu cù u zitellu è contate è mostra tutte ciò chì vede in u viticulu, spieghendu chì ùn sò micca paura di nunda. Lea l'opinione di u zitellu, questu hè impurtante per ellu.

4. Se avete chì u zitellu annunzià per parlà in constantità di i so teme, fate dumande nantu à elli, includenu i so teme in ghjochi, dumandate à l'adulti per spiegà contatti terribili, tutti indica chì u zitellu stessu hè prova di trattà cù i so teme, ùn a temeranu , ma solu l'appruvà, è sicuru risponde à e dumande è dumande. E se u pussibule, suggerisce i novi manere di cummattiri medichi, se i so metudi, per qualchissia ùn sò micca travagliati.

5. Chì avete aduprà à u scantu di u scuru, pudete abitu un zitellu à u scuru, per mezu di ghjucà cumu è cercà in un locu fridolu. In generale, in ogni modu possibbili, abituanu à u zitellu à migliurà e crescenu di superà e timore è l'autore di cuntrollu contr'à elli, in u futuru aiutà à aiutu à apreghjunghje à superà facilmente alcune altre prublemi.

6. Evitari u prucessu di cumunicarii cù i zitelli di dichjarazione: "Ùn andaraghju mai è tornanu", "Emu nantu à a strada", "Pujhe in a corner", "Stà solu", "Zapru in u bagnu", "Làcenu in la brossa".

7. Se pò pussìbbili, cambia a locuità di l'oggetti in a camara, quantu possibili, sguassate i rinforzii è spazi liberi chì causanu l'ansietà di u zitellu.

8. Si u zitellu ùn teme à dorme in un locu friddu, pruvate a terra di un lampu o di una luci di notte in a stanza. Pudete utilizà notte, prughjettendu muderni ritratti in u muru o u soffiu chì puderia diventà l'attinzioni di u zitellu da i so penseri è i teme.

9. Abbanduneghjani in a so stanza, i misgi è i cani sò boni per questu. È animali ùn sò micca disposti à stari cun elli, ùn mancanu micca cù questu.

10 Pettite à u zitellu sguassà u so timore in a stampa, è dopu cun ellu per sparisce stu teme. I modu di a distruzioni pò esse parechji, pò esse scunfigutu da un bravu héliu di fàteli, un zitellu pudete lavà di l'acqua da una stampa, una variante di cutturalla o di cutie in pezzi fà. Pudete ancu offre una risoluzione scelta, quandu finisce u teme di qualcosa chì fesserà divertitu è ​​innocu.

11. Si u pussibule, abbandunate u vostru zitellu à a notte in a vostra camere di 3-4 anni, ùn hè micca necessariu un sognu chì devendrà u beddu parente. È se u zitellu hà un prublema di teme, allura u prucessu di insignà à un sanu sanu separatu hè megliu per un certu tempu per stop.

12. Pianu assai, ùn pò esse storii di i genitori annantu à u scantu di u scantu di i so figlioli, ma si saria bellu di parlà cum'è u guazzau, chì tutti i temite fù micca statu solu.

Inoltre, pruvate micca di sparà parechji vuci e un ghjornu à un ore prima di vultà à u lettu, in questu tempu, hè megliu megliurà di vedere TV. Una ora prima di dorme, dà à u zitellu un tè calivu fattu di mint, balsammo di limonu, grosu negru, chamomile è timore è aghjunghjenu un zitellu. Invece di tè, u latti quarchi cù u melu o iogurt hè bonu. Prima di vultà in dorma, leghjite u so libru predilettu o un conte di fata. Un bagnu cù e aromaticu calmanti pò facilmente falà. Pudete utilizà l'oli aromatichi chì reduzanu l'excitabbilità è a migliità di migliure.

Fate attenti à i vostri figlioli, parlanu cun elli più freti è discuteji tutti i so teme è dunque aiutanu à u vostru pocu creanu in una persona riescita è forte chì pò truvà u so postu in u mondu di prublemi. A vostra attenzioni è l'intelligenza hè a cosa più impurtante è necessaria chì deve à dà à un omu pocu, mentre ch'ellu ferma assai dipende.