Play math with a baby cù a tecnica Peterson

I matematichi ùn hè micca per nunda chjamatu a reina di scienzi. Hè a donna chì, cù i so cosempi oddiu è i logarìmimi crescente, insegna per analizà, hè quella chì si sviluppa pensamentu è, per quessa, ponu a fundazioni per più vita successiva. Perchè l'erudite hè solu una persona china di sapè. L'analista hè quellu chì sapi mancu d'estrattà da a massa di i so cunniscenza u nicissariu, appriculu currettamente, è dopu, basatu in dui cunniscini, un pocu cunnisciutu è un paru di variàbili, un modu lògicu per u calculà un impurtante impurtante. È per esse, per esempiu, u fundatori di Microsoft. Bonu, o solu un premi Nobel. Hè perchè i primi gruppi di sviluppu sò assai populari ora, l'enfasi principalu in quale hè pricisamenti in lezziò nantu à u sviluppu di lògica. Unu di i metudi più famosi era u prugrammu di Lyudmila Georgievna Peterson. U successu di stu sistema hè aghjuntu cù u fattu chì in parechji studii "avanzati" i matematichi sò studiatu precisamente "sicondu a Peterson", è per quessa, un fogghiu prima di fà programmi simili, serà più faciule d'apprendre a scola. Ma u più impurtanti hè micca questu. I vantaghji principali di stu sistema sò dui: l'enfasi di a lòggica è u principiu di "cake puff". Dopu tuttu, ghjucà u matemàticu cù un zitellu cù u metu Peterson hè facilitu.

Useful "pie"
Ricurdativi di manera chì andavanu à a scola? In a prima classe ci era aghjuntu è restituimentu, in a secunna - multiplicazione è divisiona, in u terzu chì ci anu fraccione, è in u quartu chì u matimaticu da u sughjettu, in generale, diventò in un boscu scuro, è voi rènduli: "Perchè deve esse risoltu l'equazioni si Vogliu esse un mutore di trammi "- hà fattu tortu à u rughju" domiciliu "per un studente excellentu. Sapete per quessa chì u matriculammu di cursu era cusì complicatu? Ùn ci hè nunda supernaturale: u currículum tradiziunale hè statu custruitu nantu à una "linea". Avemu l'avemu studiatu questu, dumani passà à a sezione dopu, u ghjornu dopu - à un altru; è avete, dopu avè in a seconda classe, è hà sminutu a primavera in tuttu u beddu Ivanov in u terzu, à u quartu A classi truvaru chì ùn capisce micca nulla in matematica.
U fundazione di a cunniscenza era di sicuramenti flaccu è bagnata. In u sistema di Lyudmila Peterson tuttu ùn hè cusì.

cunnosce chì hè datu da u principiu di "cake puff". À trè, quattru, cinque, o ancu in u primu, secunimu, terzu gradu, u zitellu s'aprì, pudete dì, u stessu sapè. Solu cù ogni tempu u nivellu di percepzioni cambieghja è a prufundità di a penetrazione di l'essenza di u sujetu. Mentre chì u zitellu ùn hà micca maestru di u cursu di quattru anni, cum'è di custruisce un patrone di trè cubeti verdi è un rougatu, ellu tornarà à i stessi patroni à cinque anni d'anni, anche si saria necessariu d'addimintari chì cube scrivia e seguenti in a catena: dui blu - dui russetti unu gialli. Ma u zitellu aspittassila mittissi chì tuttu hè ghjustu! accumincia arrè e ripetiri "pregu" nzinu a cubi micca jemu a firmavanu! E a mo mamma destitu da u mo core: "Dopu tuttu, u mo figliolu hè intelligente, aghju sceltu i cubbi!" "Metodentale di Peterson ponu à ogni zitellu a pussibulità di mette troppu cumpatente per quarchi tempu, è poi dominau in una nova volta di sviluppu", dice u maestru a classificazione più altu di Natalia Tsarkova. Natalia Vladimirovna hà travagliatu in l'elementariu primariu di Peterson durante parechji anni è dice chì questu hè u megliu sistema chì hà sempre fattu.
"In questu prugrammi sò attruitu da u participazione integrata di i zitelli in u prucessu d'aprenu. À u principiu di a lezziunale avemu alluntanatu a cumpagnia, à a fine - analizà s'ellu avemu ottinatitu u risurtu urientatu. Invece, avemu bisognu di risultati solu per u so propiu propiu, ma per appliendarlas in a vita ", aghjusta Natalia Tsarkova. Everemu, pensate chì i sapè chì u zitellu saperà u più veloce? Quessi chì hà bisognu. bubbles di gum, ellu stessu hè studiatu cusì à "esse cum'è Dimka da a terza entrada". E pruvà, spogliarivi, quarchi scidda u so pede, hè ingeratu, ma ùn rinuncia micca. Perchè Perchè ùn hè micca per Mum - ellu! Quandu hè u ghjocu stessu duverà esse capaci di cuntà - hà da cumu countu. A principal hè di crià a motivazione necessaria.

Tuttu hè lògicu
Demuci, si ricorda di a nostra scola è i lezioni di a matematica. Chì avete u solitu nantu à elli? Hè inolore, pensanu. E chì più pudete fà in matematica? Dui e trè, trè plus dos - questu hè u destinatu di u culleghju primariu. Fate matematiche cù i zitelli d'usu da a tecnica Peterson, questu aiutà à dominar rapidamente a cunniscenza basta di questa scienza.
No, u cuntestu hè studiatu per i zitelli, ma u cuntu quì hè solu una di parechje cumpetenze. A metodulugia di Peterson hè vicinu à e realità precisa di una persona reale. Hè capacità per capiscenu l'essenza di e cose è esse capace per fà e decisione ghjustu. Cumu, per esempiu, i zitelli pre-umanu studii u stessu conta? U cuncetti astratti di summa è ugnunu ùn sò micca pussibuli dispunibili. Anu, sicuru, ponu amparà tutti l'esempi di l'addituzione è a sustegnu in una docena. I paisani in particulare stubbornu invece di "Flies-zokotuhi" impegnà i zitelli cun a tabella di multiplicazione. Avà, i zitelli, crecerà è fà fà mamma è mamma insegni a notte di Bradys - lasfarenu troppu! Ma di capiscia chì questu hè "3 + 2 = 5" hè difficiule per i zitelli. I pre-sculari, trattendu cù u sistema Peterson, sò sempri un grande nume di vigori davanti l'ochji - quì hè chjamatu chjaru numericu. Tre, parla, più di duie? U zitellu si mette u so dettu annantu à u numiru trè è facenu dui passi. Avanzate - perchè ci hè un plus. E si ci era un minus, allura avia turnatu. Unni era u ditta? U numiru quattru. Cusì trè plus dos sò cinque! Eccu à voi è a risposta.

U figliolu fassi u passiu nantu à u segmentu è facilemente maestru di u cuntenutu di una docena. In generale, i pre-scola ci percienu classes à Peterson per un ghjocu. Questu hè facilitatu da i quaderni di colore, è a so attività si diversa è diversa. "A Technique Peterson m'hallau captivatu cun quellu chì hè veramente sviluppatu. A fine di a scola primaria, i zitelli sughjetti in questu, passonu i so parenti "tradiziunali" per un annu è a mità "- dice Tsarkova. Iè, assai "smarters" sò intelligente, assai intelligenti, cusì intelligenti chì i poviri paisani facenu i so lezioni cù i zitelli finu à a na o'clock da a mattina, ma perchè insignà i zitelli hè difficiue, se hè pussibile, sèmpiu? Si in lezioni di Peterson, i svantaghju l'ochji crede si sò assai interessate "E si anu avutu risultati chì ogni maestru puderà esse fieru di?"

A "equazioni" cúbica
Un pannphlet cun funziunalità di Peterson in ogni libreria pò esse truvatu è un cari caratteristicu. Ma ùn hè necessariu di limità à l'altru librettu. Pruvate à ghjucà "in Peterson" cù u vostru zitellu stessu!
Pone a lattice i cubi in u pianu: dui rossi, u dui amarilli, dui rossi è di novu dui amareli è dumandate à u zitellu à seguità a fila. Prima, u zitellu poni purtà, per esempiu, un cube verde. Spiegà à u mulinu: "No, simu, a fila hà cambiatu. E i bucchi sò ripetuti cum'è in u princìpiu: U zitellu prontu per esse l'esencia di u ghjocu è, dopu à struisce dui dadi amarelli dopu à dui red, prumittarà di prupone più di più. Maturita u principiu, "cuntinueghja a ritmu", u zitellu hà da pudè assicurà funzioni simile voi. E puderebbe esse mistaded una volta per vede u cuntestu nantu à a to fàccia: "Pensu chì un ritmu complicatu chì a mo mamma ùn hà micca appena!"

Ogni assignazione Peterson si pò esse ghjucatu cum'è in "Gallows" o "Baldu". Pigliate un pezzu di carta è piglià un grande bulu rosu. U mo figliolu sapi chì l'ogettu pò esse granu o picculu, rosso o verde, una bola o un cubo. Suggeri, seguì una grande rossa, per scrive un oghjettu chì si diferene da ellu solu per un attributu. Diciunemu chì un zitellu piacenu un picculu ballu russu. U prublemu vicinu hè u vostru - vi dibuciate una petra bola blava. Allora u lapisu piglia u piobu di u zitellu è un pianu chjusu urdintariu nantu à a carta. Pudete pudè sculaccià l'infinitu.
A prublema prublema aiuta à i zitelli per preparà a suluzione di inugeefaliali. Scebbe dui casi à a carta. In un locu cinque stelle, in l'altru - quattru.

Pregu u figliolu:
- Induve sò più stele? Probabilmente, a frarta suggerisce à cuntà l'astrizzichi.
- Pudete fà assai più faciule, - sughjettu, - fighjate l'asterischi in parechji. Cunnette una stella da una caixa à un astruca da l'altru. Ci sò parechji astretti? Micca? In una casula hè stata un asteriscale senza pare? Hè per quessa, ci sò più di elli. In modu scientificu u chjamatu u stabilimentu di una correspondenza unica à l'una. E in una manera secundaria - per cumprà in parechji. I figlioli sò assai piacevule à stu travagliu. Di sicuru, u metu Peterson ùn hè micca una panacea per tutti i mutazioni matematii. E, probabbilmente, qualchì tempu dopu serà sustituitu da quarchi cosa più utile: una cosa hè sicura: u zitellu deve sempre a capacità di pensà lògicamente: a so capacità chì pò avè a ghjucatu matematica.