Cumu insignà à un zitellu per dicenu per stampa

A storia di sta fotografia implica a presentazione di pensi, esperimenti, senteri di u zitellu, sviluppatu quandu visualmente illustrazioni, sculture in u libru. Questa attività hà sviluppatu a parola di scritta è parlata di u zitellu, insegri à avè studiatu in l'idea, u significatu, u cuntenutu di l'illustrazione è à u tempu di cuntrollu chì a so fiction ùn viaghja più da rialità. A storia di sta foto aiutà à arricchisce u vucabulu di u zitellu.

Per insignà à u zitellu per dite una figura seguita quandu ellu ricunnosce faċilmente è sapete caratteri famigliali illustritti in l'imaghjini, è pudete cuntà di e so azzioni. Hè impurtante chì u zitellu puderebbe fà cumprà un cuntenutu semànticu simplice, per esempiu, una zitella cadì - chiancià - dolore. À u primu, i zitelli utilizanu dui è i frasi chì sò parechje persone, andà dopu à i paroli più complezii è cumuni, da avemu da esse mudificati à l'altru cuntenutu di a classe.

U scopu di a storia nantu à sta foto hè:

I tarritarii catalogati sò assicurati mostranu l'imàgini cù un trattu simplici è a so spiegazione verbalia. Hè necessariu praticà not only on different objects and actions, but also in actions familiar à u zitellu è i caratteri cunnessi cù cuntenutu simplice. Per esempiu, u maestru mostra pittori indipendente, accumpagnavvi cù cumenti: "Eccu, quì vistanu carusi. Andate per un caminu. U zitellu ponu nantu à i sentimenti stivali, u zitellu - guanti. Mamma ci aiutanu vestiti. Sò crescenu in vestitori è caminari nantu à a strada. A catedra hè una cuttara. A zitella a mette nantu à questu quì hè aggradèvule ".

I ritratti cum'è una figura di un accordu hè accumpagnatu da una spiegazione verbal - una "storia" chì trasmette u significatu di l'imaghma, solu di circustraru l'identità di l'uggetti individuali, di l'azzioni, di i detalls illustrati à a stampa. L'enumerazione di i relazioni fora di u scrittu chì sò accessibili à a cumprinsioni di u zitellu annantu à l'età è u sviluppu aghjunghjenu u cuntenutu di u vocabulu di u zitellu è ùn ne ùn porta micca a formazione è a cumprenda di i paroli di generalization.

A dimostrazione di i quadri pitturi hè una nova tecnica per i zitelli cù paragunazione cù ciò chì avia escegutu à l'età di età crescente (1-1,6 anni). E questu hè impurtante per u più sviluppu di u pensamentu di u zitellu. In parallel à l'impresa-lochi, avete da cuntinuà à a dimustrà i scrive di l'azzioni individuali è l'ughjettu. Questu hè dovutu à u fattu chì l'imàgini simplice in sensu sò bè ​​adattatu per induce un zitellu à u discorsu attivu, esaminazione pormaica di l'ogetti, cunniscenza cun elle.

Se i figlioli vedenu questa o quella scena per a prima volta, sopratuttu si chistu hè un esempiu di storia, unu deve sempre avà una poca pausa per chì u zitellu hà da u tempu di riflette attivamente à a stampa d'addenda da a so sperienza, u livellu di sviluppu di parlà.

Dopu chì i figlioli esprimianu i so cumandamenti nantu à l'illustrazione cù i so exclamazioni, in parolle separati, e frasi, u maestru avete invicienti à sente a so storia nantu à a scena. Dittu, ella deve monitorà i zitelli è cambia u discorsu sicondu a riazione di i carusi. Forsi, hè necessariu di ripetiri arcuni punti diversi di u tempu in risposta à l'affirmazioni di i zitelli, per reffutà o à cunfermà.

Se u zitellu, quandu anu nantu à a vista, pò digià assai assai, l'educatore ùn deve micca solu l'altru, ma l'offerta di parlà à u zitellu. Se ellu stessu spressa o misinterprets incorrectamente u cuntenutu di a stampa, avete bisognu di correggià, fendu quistione è dirigenu a so attenzione in a direzzione bona.

Se i figlioli aderiscenu à certe règule di cumpurtamentu in l'aula, per esempiu, si pò assicurevi in ​​silenziu è eseguite, cunzidiennu illustrazzioni, da quì hè pussibule à fà i classi in gruppi di 8 pirsuni.