U zitellu duci è malatu cù a malatia respiratorja aguda

Quandu aduprà manipulazioni, attu in accordu di e cunsiglii di u duttore di u duttore? Ùn vi scurdate di e emozioni di u zitellu! Quandu u fogghiu hè malatu, avemu aduprà micca ciò chì ùn piace micca, chì ellu refusa. Eppuru, quale gustasini di piglià medicine senza gustu o scorri in u nasu!

In ogni casu, senza lacrime è chianci, pudete è avete da fà. Toccate cù u zitellu, invece di amminazzà è di vede a violenza! È ùn pudemu intunate in anticipu per palluzzà. Remain calma, ricordate chì u vostru umore hè transmititu à u zitellu. Tandu pudete distractà da a sensazione di disgrazia, è tuttu passarà cum'è u chjave. Cumu guariscendu un zitellu, scopri à l'articulu nantu à u tema "Un zitellu hè culpitu da".

Scrivite u pettu è tornu

I medichi sò spessu cunsigliati di friccià a spina o pettu di un friddu cù un untuolu curative basatu in l'oli aromatique. Questi fondi sò assai caldi. In ogni modu, u mulinu pò esse scantatu da manipuliori pocuali. In particulare, s'ellu avvicinassi iniziali i prucessi cù cun prudenza, forsi a ricurdà di a vostra propriu esperanza nigativa negra ... Ma pudete fà tuttu nantu à u livellu più altu! Ùn principià micca a manipulazione di u sguardu. Preparate babbu. Solu ciò chì hè scunnisciutu hè scary. Ma si u karapuz vede cumu fà u massaggio à i so ghjovani favorit, ellu permettenu di rubu stessu. Solu pretende aghjustà un ingridimentu pocu da u tubu è u mette nantu à a so backgroa di l'osteru di peluche è a carattere. A frasa chì i ghjoculi sani caldi è cusitiani. Allora dumandate à l'petite: "Vulete pruvà?" Probabili forsi ùn ellu ùn ricusate! Aspettu finu à chì u mulinu si si traspurtassi da u ghjocu, vedi u so statu emutivu. Inizio a prucedura immediata quandu hè intuitivamenti sicuru: ora tuttu passarà senza resistenza da u zitellu. Per via, a revinguda "prima, facemu manipulazioni cù i ghjucate, è ra participeghanu l'educatore" travagliu in relazione à qualsiasi prucedure medica. A cosa principal hè, ùn dumanda micca di l'obedientzia di u babbu è u cumplimentu di a vostra vuluntà. A resistenza à l'disgrazia - u cumpurtamentu umanu naturali! Cusì ùn disputa micca una foglia quandu pudete fà senza cunflittu.

Scrivite un pozzu

Fortunatamente, i medicani muderni per i zitelli sò prudutti principarmenti in a forma di medicina liquida, chì hà un gustu agradable. I pruduzzioni aghjunghjenu supplementi di frutta è di zuccaru à a preparazione. Cusì cù una pepula amara, diluta in una cullette di compota, questu hè pocu cumuni. Eppuru ùn anu parechji situazioni. Certe volte bisognu à dà una piglia. È parechji figlioli refusenu categurichi parechji di e medicina ... Ùn hè micca una opzione per mantene un criaturu cù a famiglia sana è cun forza di a medicina. Pruvate micca senza alcunieri. Vaju per un tali trucu: quandu site una picciotta, vìviri una medicina, manifesta quantu site piacevule. Ùn preoccuvate, u dosaje di u zitellu di qualsiasi frattu classicu ùn avè micca un efectu à u vostru corpu (ma solu per capu, verificate cù u duttore). Hè impurtante per fà quessa, prima chì u zitellu annuncia a so forte "non". Fateppà à l'imitatu. L'altru opzione hè di dà à u zitellu in una puzioni duranti u tempu chì pigliate da una cullette cù u vostru compota favurizata, u suvitatu o u latte. Hè imperceptible per un zitellu per rimpiazzà una di e culori di beviu cù una cuchja di mette cun una medicina o una tablet dissolute. Naturmente, u zitellu senti a sustituzzioni è dettu immediatamente di pudè sput out the medicine. Dici: "Avà piglià un vinu rapidu, ora u compota sarà novu!"

Hè impurtante per fà quessa tuttu à una volta, perchè chì u zitellu ùn hè stata presu cù u gustu amargu. Pudete ancu eddu un pozzu cù a medicina di u ghjocu, è piacevule à l'ordine. Esempiu: "Avete una cullette à u cunigliu, perchè - u ghjattu, ora - Masha o Sergei ... Strictly for each other! Ciò chì capelli beni, ognidunu a so turnu! "Dopu à l'annu, i ziteddi anu bisognu di" fà cum'è tutti l'altri, "per sentenu a so appartenenza à u gruppu. E vittite cù questu!

Per fà un enema, una cannila

Cù infestazione intestinali, stinimentu o crise acetonemica ùn pò micca fà senza un enema di purificazione. U pediatricu vi diciarà cumu preparà una solu suluzione o un enema cun una decocção di camomile. Ùn aghju daveru di dumandà u duttore in dettuale, spiega tutti i mumenti dubbitivi. E règuli ginirali sò quì sottu: a temperatura di u liquidu in l'enema duveria esse uguali à a temperatura di u corpu (circa 37 ° C), a suluzione deve esse injected lenta, è a punta di l'enema deve esse lubricatu cù un ziteddu o vegetale calatu prima di l'usu. I zitelli sottu 6 mesi d'età avè bisognu à entre 50-60 ml di liquidu, foglia à 1,5 anni - 70-100 ml, da 1,5 anni - 180-200 ml. A suluzione hè prestu stu modu: apre a culletta di salù o soda in un litru d'acqua fogera. È da sta suluzione piglià a quantità necessaria. In quantu à e candele, leghjite l 'urighjini currettamente prima di l'usu. Avete in mente chì u supositoriu pò esse divisu à secondu u dosaje. Trimate un pezzu di candela cun un cuteddu limu.

Per un criaturu finu à un annu chì ùn hà micca perciutu un jocu simbolicu, a cume principale hè di fà tuttu ciò chì hè più possibili. Ùn fucalizza micca nantu à i migghiori nantu à sentimenti negattivi, chì i vostri azzioni sia chjaru è coherente. Hè megliu se qualcunu di a casa aiuta. Dopu à a tramandazione, hè imperò per apprussia di u babbu pocu, pressu à ellu, sussurru in l'aricchia: "Allora hè ora!" ... Dopu un paru anni, dà u zitellu in ghjucà incù l'enema, affinchendu chjappà di l'acqua. I fiori fiurisci in a vostra casa in casa? Great! Chì u foglie cù l'enema per e piante. Interessatu? E ora dicenu: "Imagine chì ancu di voi, viaghji belli chì sò assai sedente. E ora avemu da dà un pocu umidità ". Motivate u zitellu! Avà sempre paura è sentenu chì ci saranu disconfort? In questu casu, manuvre distracter hè improbabile di travaglià. Ma ùn ùn hè micca ghjustu à u zitellu, ùn dicenu: "Ùn hè micca minatu, ùn invintà!" Cusì devalite a so sperienza. Hagately explain what will have to be patient and will be displeased. Ma ancu aghjunghje chì u ghjovanu hè digià grande è hà da riesce cun tuttu. Tandu vi fighjerete tuccà à u zitellu: "Per mè, i vostri sentimenti sò impurtanti, cumpresu. Stu approcciu ùn pruvucarà micca un accidenti di carapace. Capisci chì ogni babbu psicologicu perfetta resistarà l'enema, aiutò è briunà. È se vi vede l'emozioni, pudete decide chì ùn hè micca sicura per pruvene. Ma tu sia Mommy, accettate tuttu e manifestazioni di una foglia! Ùn esigemu micca ubbidenza è pacienza da ellu. Ùn pudete micca fà u babbu purtò cun u ghjocu? Fate tuttu in rapidità è pietà u zitellu, simpatizza cun ellu.

Bury your nose

Questu Crohn cadunu male e avianu un friddu? Hè necessariu di cuntinuà a sicchiari lu nasu cun salina. Hè impurtante chì u muvimentu ùn hè micca diventatu in crosta secca, perchè hè in tali ambientu chì i microbnuti viranu bè. U urdinariu per questi scopu ùn hè micca adattatu. Solu a suluzione salina hè bè assubbata è ùn rittisce micca a mucosa. Aduprate e vie di a produzione industriale o preparate: dissolve una cullizzioni di salini in un vetru di calda d'acqua calda. Calami u liquidu à 37 ° C. Hè cunsigliatu per drippà u nasu da una siringa senza punta removable. Hè abbastanza per pour 1-2 ml di solu suluzione in ogni nippa. Avete in mente chì spruzzi in u nasu ùn sò micca adattati per i zitelli sottu dui anni. L'intruduzioni di fluidu sottu pressu pò causà otitis media, infjammazione di l'arechja. Ùn megliu micca piglià risichi, ma dà preferenza à i foglie. Fighjatu a piccula piccola chì cogliu un nidu gatti è i cani (ghjucateur). Let the kid's play with a "device" interessante per ellu. Per esempiu, puderia grimà un fior di a stampa in un libru è cunzidira quale magia hè acquistata nantu à u fretti di carta. Allora vulia pruvà stessu! Micca? Suggerimenti "drink" cun un piste. Dìdi ciò chì tutti pò drunezze da a bocca, ma per piglià un filu di lichidu, bisognu di capacità spiciali. Kroha vulete prova l'esclusività! Una altra idea - durante u ghjocu à grimpà nantu à i diti di u zitellu, nantu à i palme, nantu à i ghjinochji. Hè divertenti! Allora u guttone sottu u nasu. È aghjonu rapidamente a manipulazione necessaria. Hè bellu si avete un pocu mullatu. Puderete saldà in un lampu. Agree, i nervi sò u più preziosu!

Irrigate a gola

In amminiculitis o tonsillitis nantu à a superficia di u collu di migghiura, i microbichi sò attivamenti multiplicate - i culpriti di inflammazioni. È u duttore cunsigliarà a regione cù solu solu antisettiche. In modu, u procedimentu hè justificatu solu cù a natura bacteriana di a malatia. Hè u solitu di a gargia russa - un satellitare regular di qualunqui ARI. In questu casu, ùn ci hè bisognu di manipulazioni spettate. U colpu torna à a normalità, apennà l'organettu di una mulba vippalla cun una purga (più spessu in 7-10 ghjorni da u principiu di a malatia). Naturmente, permettenu chì u zitellu prima acquistà cù l'embiu medicinalmente, ancu se sottu a vostra tutta scuprite un "truppu stupidu", ellu stessu presioni u pistonu parechje volte. Ùn si scurdate micca chì i scarsi scarsi. Dunque, in a timore di chiancià à u zitellu: "Ùn toccu, sta midicina!", Pigliate a droga da ellu, è inseriscenu immediatamente in regnu di a gola - hè sbagliatu. Allora só aggravate l'ansietà di u zitellu. Play it! Imagina cù u zitellu chì in u tubu cù a droga - cibu per a farfalla, abica o maribruna. Andà per "pinsà" insetti imaginariu. U zitellu li piace à guardà cusì chì u "polenza" hè spulatu in l'aria. Pensate di a trama, cum'è chì e fiorinu è l'abi l'amparanu nuddu locu, è a vostra tarea cù u carapacu hè di truvallu. Spend some time. È avà hè ora di truvà l'ultima paparina! Dette quandu amparò? Di sicuru, i migghiori in u collu! Ùn esse rifiuttu di manighjà! Avete in mente chì u regnu di a gola hè spettagiu solu per i zitelli dopu à dui anni. E sta manipulazione ùn ponu esse realizatu in ogni casu quandu u babbu chianci forti. Allora ci hè un riscu di fuggià. Per i zitelli, hè più sicura per piglià riempite è pilastri. A vostra karapuzu casi trè, ma ùn avete micca decide di ellu u duminiu di u regnu di a ghjustu amicably? Hè megliu per rinunzià a prucedura è dumandà à u pediatricu nantu à una alternativa razonale per questa mota di trattamentu.

Passi narrati in nasali

Allora chì u zitellu sighi tranquillamente, mentri ch'eddu tenia un corpu cù u nasu, hè bisognu chì u bacinu sia puru. Inutile, u muvimentu interfere cù u respiru, è u zitellu spessu spende. Ancu i medichi ci prescaranu cuntrullà vasocompressivu per questi scopi. Ma ancu per drip, troppu necessariu dopu a sicura cumplitiva di i passageri nasali. Per un zitellu, utilice un aspiratori - una pera di gomme especiale fattu cum'è u principiu di l'enema, ma vice versa. Una volta, fate tuttu ciò chì pò avè pussibule, è cusì - pietà u vostru soli. Ma u zitellu dopu à un annu è meziornu hè facilitu d'insignà per trattà a salvezza di u nasu. Cù aiutu di u ghjocu! In juncì cù u babbu di i zitelli, cum'è l'erine, facenu cunfermà cum'è l'animali sò sapè sbiguttiti è "gurgle" cun un piste. Arrange the competition! Quellu chì hè megliu, si smintevute, guarda un premiu: qualcosa gustosa. Allora u zitellu ricorda u mo circulu necessariu per a purificazione di u nasu. E hà caputu ciò chì a so mamma volse d'ellu quandu ellu dice: "Smurk!". O ghjucate in l'avianu. Tagliatu una documenti di chjucchi di lumera. Hè piacevule à utilizà per queste cartulare di rustiche da documenti. Pozzu tutti i chjazzi in u palme di a manu. Avà offre u zitellu per sopra l'avviziunà chjamati. Ci hè stata Great! Vulete cumpricà a so tarea. Dopu, facendu tutti i chjazzi in u palme di a manu. Fate u fogghiu per piglià un cofre di aria (è unisce a diversione stessu!), Cercle u to bocca è sopra u nasu cù l'aria nantu à l'aria. Eccu u risultatu! Avvicìnati cù i vostri ghjurnati! E verete: u babbu avè truvatu una lingua cumuna in quasi ogni situazione. Avà sapemu ciò chì fate se un zitellu hè sick with ARD.