Cumu insignà in una bona educazioni bona?

Vulete chì u zitellu per avè i boni manerli, diventà educatu è ben educatu? Allora serà, se a mo mamma è u babbu daranu un esempiu digià. A parola "etiquette" hè apparevuta solu quattru seculi prima. Questu Luiggi XIV, disturbatu da u terribili modu di i so courriers, hà urdinatu di distribuirà à tutti i stati cartoni speciale - etichetti. Eranu reguli scrittu di cumpurtamentu di u ballu à l'imperatore. Dopu qualchì etichetta hè statu chjamatu a capacità di cumporte cù dignità. Ci hè sempre aiutu! Cumu insignà à un zitellu una bona modalità, sapete ancu.

Perchè hè questu necessariu?

Cù i zitelli chì ùn sanu micca e règule di etiquette, ùn pò esse migliori. Ancu i ghjorni fistini avvenimentu nantu à questu! Ti ricùardi chì Mashenka da i "Tre Bears" hè quasi sperete per averebbe perchè ùn sapia cumu si pò cumporte in a casa di l'altru? ... Iè, è a famosa Neznayka per u pruspettive di e reguli elementari di propriety hè spessu mette in un caratteru. E quantu di l'eroi di "cuncepini bassi" Grigory Oster? Surely after reading these books, u to figliolu o figliola facia a conclusione ragiuni. Inoltre, questu hè micca abbastanza! Ogni ghjornu, bisogna à esse in pratica. Hè assai felice si vene in l'cumpagnia di i peeri è i so parenti (nantu à l'esempiu di i zitelli adulti, hè più faciule per tutti l'apprendre!). Ma in casa cù mamma è dadu pudete praticar.

I tecnichi

Ricurdativi di e parolle boni, u zitellu aiuta i ghjoculi, è longu cunnisciutu ... s'ellu sò ligeramenti mudificate.

"Parolle"

I participanti di u ghjocu à turnà parle una parolla magica. Quellu chì hà u vucariu cadìanu.

"Dunnu"

Pigliate un panchju, un osteru o un lebbra è ghjocanu davanti à u zitellu una scena chì u ghjocu pò esce di malumea (ùn sape micca cumu si portanu in u duttore, in a tenda, à a table). Fate chì u babbu pruvalla curreggià i sbagliati!

Da a teoria à a pràtica

Di sicuru, hè stupidu per amparà u ghjocu. Ma, per esse cunsulatu di stu sapientaghju in pratica, certi situazioni sò necessità. Opere di preparalli è ... creanu! Dienta a pezzu di u cumpurtamentu quandu manghjendu. Fate cù una forma poetica - ricurdate! Dopu tali parti teoriziale, piglia un cena festiva cum'è tutte e regule (à u stessu tempu è serve a tavula di u zitellu averete!). Vi si sorprenderà ghjustu da u modu di u zitellu! Prima di vultà à a galerie d'arte, à l'esposizione, spiecanu à u mulinu chì ùn pò micca esse coperto in lochi pùblici, di parlà altissima, punti di punta à l'exhibiti, sbadigliatu. Ùn andate in u busu, minibus cù una motta, sacchju nantu à e spalle, per ùn micca per dolore à altri paszii. I poesi sò amparati da cori, ma quandu i migliori s'imbriva, questu o questa règula di etiquette? Fate esmecive è ... fate ciò chì hè dumandatu, dicendu a parola magica! Solu, per piacè, ùn fate micca cunsentà à a parsunalità di u zitellu. E boni modi per i vostri figlioli significaranu assai è quandu s'hè addivintatu solu. Hè per quessa chì in u mumentu hà bisognu di a vostra educazione. Dopu tuttu, i zitelli spessu apprendu una cosa megliu, in più di l'altri figlioli in a zitiddina, perchè tù insegni migliori di l'etiquette right now, vi scopra assai. Insegni à u zitellu per cumunicà correlati, ùn mai più ritagliate cù l'adulti, amori è rispettu à i vechji, aiutanu è raccani in modu di dirittu à i parenti maiori. Allora u zitellu criscinu è li dicenu un aghju speciale. Grazie, amori è intelligente.