Cumu insignà à un zitellu per esce per ellu stessu

Cumu insignà à un zitellu per esce per ellu stessu? Questa interrogazione interessa è preoccupa tutti i genitori, in ogni casu, Dad, almenu più. Puderete esse indignani à i so figlioli, quelli babbi chì, cum'è in a zitella, ùn puderanu micca di difendesi, è ancu in l'adultu. Certu, ognunu voli chì i zitelli ùn ripetiri micca l'errori di l'adulti è sò più felice.

Cumu insignà à un zitellu per esce per ellu stessu? Ùn tutte e figlioli piacè à cursu di classi di difesa d'autore. In parechji casi, i zitelli sò ancu più cumplessi, perchè ùn ponu supirari u teme è temi, chì pò causà disdisfendu di u patri. In cunseguenza, pruveni di lamentà micca menu di i so delittori, ammuccià e so emozioni, è ùn fidendu di i so parenti. I prublemi sò ancu più maiori, postu chì perdi u supportu per l'adulte, i zitelli sianu senza difesa. Ancu s'ellu si u zitellu hè sempre timidu da u nascitu, u timore di u mondu sempre seranu. Ci sò parechji quelli chì i zitelli sò datu à un kindergarten, perch'elli anu curaghju, ma vicinu à vice versa. Eccu, ellu pò esse offrittu è cesce di cumunicà cù altri figlioli. Aduprò à sbulicà almenu à ghjucà à u patiu, ma ora ùn pò micca esse spustate in a strada.

Ci hè ancu altru estremu. Ci sò i zitelli chì sò abituati à pricurallu per i prugrammi cù pesti, hè difficiuli di truvà in un squadra è da vene. Sò chjamati bromeli, è da esse spessu spèghjenu i zitelli di u kindergarten. E in casu di i genitori cunvince i capipasenti di u kindergarten per pardunà u so ziteddu, un furmulariu spicca forma in ssu zitellu. Cù ellu ùn vulia micca esse amici è ancu esse implicati. È si senti fora di tutti ùn hè micca assai piacevule. E quelli persone chì sò riittati da l'altri si ponu attaccà assai in còllera, anu riittatu à vende. Hè datu u prigiuneru. E ancu in u scudu, i zitelli puderanu a cunvinzione chì ci sò solu nemici contru à ellu. Questa crea diprissioni in i zitelli, chì spessu ancu si conduce à suicidio in addezia.

Cumu trattà cun questu? Pò esse diventate à dui parti, à dì l'attitudine in sta situazione di i zitelli è di i so parenti. A question si sorgieghja: forsi li genitali parenti si sò scantificati premessi anticipati, è pruvate d'ascrivia à i zitelli l'idee nantu à a vita? Hè una pity, ma questu hè in qualchì volta u casu. Ma perchje pietà? Perchè stu mètudu crea un cumplicità d'inferiorità in i zitelli. Chjave di i zitelli ùn sò micca persistanti è eseguite scumessa. A maiò spessu, l'inziunale d'invernu si fate un bonu amicu, è forsi l'uppostu hè veru. E in casu chì l'adultu cuntrolanu per offense, anu un aghju formale più formale. Ci sò parechji volti chì parechji ghjustizia ùn sò micca sguillate l'atenció di i zitelli à l'agraziosi simpliche, ma ancu di chì u so ziteddu hè umilatu. Eppuru, ci sò veri umilità, quandu i cumpagni di i misgi sò veramente offentate una persona chì pò esse umiliatu. In ogni modu, a maiò parte di l'adultu facenu un moltuu da un elefante, è sò solu per tuttu ciò chì i so figlioli malamenti. Insult is a bad enough and feeling dannuu.

U zitellu deve crede chì u mondu hè chinu di bè, perchè u sviluppu di u zitellu era chinu è normalu. In u mondu, pudete meetu certi momenti di u male, ma solu un minutu, ma sempre boni triunate nantu à u male. Ancu quelli zitelli chì anu passatu una guerra terribili, pruvate ancu di scurdà tutte e terribili sperienze. E, sicuru, assai in u cursu di u tempu assai hè sminticatu è cumincià à vede impressioni più giovani. Hè parenti è nimu à quellu chì pò esse diventà sustegnu à u so zitellu è permettenu à u zitellu per capiscenu quantità benessità è ghjustizia circundanu. U zitellu stessu deve esse capaci di pruteggià. S'ellu puderia pruteggià l'abusers senza l'aiutu di fora, di sicuru avissi. Qualchissia ùn sia micca sbalurditu. À un tempu quandu ellu puderebbe difisu, l'adulti ùn deveru micca bisognu. U deve di i genitori di prutezzione di i zitelli di i currutti, ma in modu cusì. Dopu tuttu, l'adulti, troppu, ùn pò micca trattà cù l'abusanti nantu à i so propiu, ancu à u polizia. Ancu parechje persone pensanu chì tutti i zitelli sò oghji aggressivu. Ma pudete micca pensate di tutti cum'è questu. L'Adulti in questu casu ghjucanu un rolu impurtante. Se i genitori permettenu i so figlioli di cumportanu indecenumente, ùn anu micca rinunziatu è falla quellu chì vulete. E se l'adulti insegni, allura i più genitali averebunu esse in obhoytsya senza lotta. Dui îri diventori d'infuri o scole, chì sò una curta distanza da l'altru, pò esse assai diffirenti. Spessu ci sò parechje quandu pudete solu cambià u vostru kindergarten o scola, è tuttu serà in u so postu. In ogni casu, se stu zitellu hè in ogni locu una vittima di broma, significa chì ùn hè micca solu in a squadra, ma dinò quì chì hè quì in questu chì pruvucà i currutti. L'Adulti, credi chì ellu hà un scantu per tutti. Cumu si pò vede u scantu? Prima di tuttu, avete bisognu à vede u scantu in sè stessu. Hè faciule più faciule per un zitellu per soprassi di u scantatu si difende à qualchissia, micca per ellu stessu. Questu hè un grandu stimulu, cumu si scurdassi e so experienti. Allora l'adulti piglianu i zitelli à una risulazione pacifica di u cunflittu da una tregua è pruvate à despertà in u zitellu qualchissia pietà per u so avversu. E à esse onesto, tutti à ogni età sò capaci di stallà per elli, perchè a vita hè assai cruel.