Cumu insignà à u zitellu per determinà u tempu da u clock

À l'età in furia, u zitellu hè particularmente bè educatu, ma micca tutti cunnuscenza saranu a cose à una tala età. Per esempiu, pudete insegni à cunnosce u tempu esatta, ma ellu capisce per quessa hè necessariu solu dopu avè l'età di sette. Inoltre, i zitelli di età curretta ùn ponu micca bisognu per avè apprezzatu l'infurmazioni nantu à u tempu esatta, chì u pensamentu astrattu ùn hè micca sviluppatu.


Allora, per insignà u zitellu, per sapè in quandu u tempu prendrà un grande ghjucatu di ghjucate. Per principià u zitellu avete bisognu à acquistà cù e frecce, perchè elle indicate u tempu: deve esse dichjaratu chì una freccia chjesa mostra u tempu chì hè, è un gran numaru di minuti, in più, u grande si move assai più raputu chì un chjucu.

Avà hè u principale più impurtante. U zitellu deve esse indicatu di modu di determinà u tempu. In regula, sta furmazione si cuminciassi cù 4.5 anni. A divizzioni di u tempu in minuti ùn deve esse citenu, hè necessariu di sfasciri i figuri. In questu casu, per esempiu, avete bisognu di scumigualiser dui, se a freccia hè stata cambiata di questu numaru, da un pocu più di duie è di takdale. Ùn hè ghjallacciatu per spiegà u sensu di u zitellu à l'minuti, questu hè fatta à una età maiò.

Per più di clarità, pudete sculaccià una figura cù un grande relocche è ralegra un certu numaru annantu à questu. Per esempiu, u tempu di righjuntu, lunch o caminari. Per principià, pudete enfasi l'attinente di u zitellu nantu à trè o quattru avvenimenti significati. A più impurtante hè chì tutti si trovanu in u stessu tempu. Prima, u tempu pò esse definitu da e parolle cumprèvule à u zitellu, per esempiu, "prima di lunch" o "duru di l'ultimu passione".

Dopu chì u zitellu scegla per distingue u tempu in u dizziunariu, puderete cuntinuà a furmazione. Hè necessariu aghjunghje a stessa stampa per l'avvene cù più tempu esatta è per riportà nantu à stu zitellu. Ogni vota questu avvene successu, fate dumande in quantu à u tempu, per esempiu, à quale tempu passava un caminu o quandu avete bisognu di purtà i denti, etc. U prucessu d'assimigghia deve esse realizatu in una forma di ghjocu, u zitellu deve interessa.

Per pudè aduprà a furmazione, avete bisognu di utilizà l'urdinamentu chì anu fattu da sè stessu, pudete involucà u zitellu in u prucessu di fabricazione. Nant'à u dialettu hè necessariu di designà i numeri, i divisioni di minuta ùn sianu megliu esse faciuti è e flacciu sò abbastanza solu per una ora.

U caprettu deve esse spiegatu chì a freccia, chì mostra l'ora, hè chjamatu - "hour".

In inizialu, u tempu pò esse divisu in iniziali, per esempiu, dòdei ghjorni, un pocu di più di dòdeci, quandu a freccia si mancu finale entre dòdimis è una o'clock, pudete dì a mezzo di u prima, da quasi una ora è esattamente una ora è in u listessu principiu cù e figuri restantes.

Inoltre, avete bisognu à indicà a direzzione di u muvimentu di a freccia è dà à u zitellu a pussibilità di diventà a freccia in modu indipendenti.

Hè necessariu di mostrarà cumu si move a freccia è chì si move di un numellu à l'altru in una ora. Pudete dumandà à u zitellu una pregunta, per esempiu, se a freccia siate à dòde, induve si move in una ora o vice versa, dumandate di moviri a freccia à a spalle.

Dopu chì u zitellu scegla per manighjà a manu di l'ora, pudete aghjunghje un minutu. Hè necessariu di dicu chì a minuta hè più longu è si move più rapidamente di l'ora.

Spiega u zitellu poselenstrelok à questu o quellu tempu. Semu devi esse nutatu chì quandu u fogghiu serebbe nantu à qualchi numaru è mostra un valori ancu u vignetu, u grande serà sempre dòdeci. Inoltre, devi esse spiegatu sviluppatu chì quandu a manica d'oltra si move d'un diimellu per l'altru, u big u circuleghja assai. Hè necessariu di dumandà à u dumiculu per quellu di u tempu à u clockwise.

Quandu ci hè chjaru cù i valori uguale, hè bisognu à cunbligà u zitellu cù una quistione, per esempiu, induve u dudu tira u mumentu passatu à u mità, se ùn pò micca mette e frecce in a pusizioni dritta, necessita aiutà.

Perchè avete digià spiegatu assai, u puliticu pò stabilisce u tempu, pudete dumandà à fighjà tempu nantu à l'urdineti di ghjocu, cum'è questi reali. Avemu bisognu à intruduce novi cuncetti è cumpone lecite. Per esempiu, hà definitu u tempu per questu una certa ora, è poi:

Pudete piglià un vigore chì hà un certu tempu, è dumandate à u zitellu à dì:

Allora andavanu bisognu di più infurmazioni. Per pudè cun iniziatu, deve esse dichjaratu chì l'intervalu da un numellu à l'altru hè di cinque minuti. Ci sò 60 in u dialettu. Quandu u cuncettu di u picciottu, pudete darà a so cumpagnia. Per esempiu, per fà u zitellu traduce una manica minuti per cinque ou dece minuti in anticipu. Hè deve esse spjegatu chì a meza ora hè uguali à trenta minuti o a mità di un circhiu. Dopu chì u zitellu hà maestru maestru di u muvimentu di u minutu in manu, pudete dumandà ch'ellu farà cusì in a direta opposta.

Hè necessariu di dilla à u zitellu chì quinze minuti si chjamà un quartu d'una ora, è facenu a mezza rivière. Eppo, quandu tuttu questu hè maestru, pudete manifestà u zitellu chì a divizia di minuta hè un minutu, è spiega quandu a pusizione a minaccia hè, se mostra, per esempiu, siete minuti, doce minuti, etc.

Dopu, avete bisognu di parlà di e modi in quale pudete cuntà à u tempu. In casu di u minutu ùn hà micca arrivatu à a marca à trenta minuti, per esempiu, se a mane minuti mostra vintu trè minuti, è a manu ora hè trà i numeri 10 è l'oghji, andà da esse dichjaratu: "dece vintimpiii minuti", è in altru "vintu trè minuti u XX". U tempu hè unu è a stessa, ma pudete dì in modu diffirenti. Hè necessariu d'insignà u zitellu per cumunicà u tempu in i dui maneri. Inoltre, avete bisognu di spiegà chì u valore di a manu ora hè scritta in gran numeri, è u valore minima hè marcatu à prossimu, ma in numeri più chjude. Pudete vede un esempiu di scrivite sti valori.

Inoltre, quandu a freccia sboccu u valore di a meza ora, u tempu hè chjamatu di modu diversu, ma i mètudi sò sempre i dui. U zitellu hà bisognu à amparà. Désassemble di sti metudi necessite ancu esempi speciali. Allora pudete sette i numeri nantu à u reloge, è u zitellu sanu chì sapete quandu u tempu di e flussu vede. Hè impurtante chì u zitellu pò nome u tempu chì mostra in u reloimbu di dui modi, per una memorizazione più bona si ponu alterna. Se ellu ci hè difficiule, andà à quella parolle.

Hè ricurdatu chì l'attinzioni di u zitellu deve esse traduzzione da l'oghje ghjucatori à i veri. Quandu hà maestru di qualcosa novu, avete bisognu di dumandà à ripetiri u listessu cosa cù i repertorii veri. Hè impurtante de dumandà quantu tempu u relocchiu mostra oghje. Pudete dumandà à pusà e flèches nantu à u ghjocu di guardia in a listessa pusizzioni cum'è nantu à i veri. Dopu chì u zitellu ponu cumprà i mani di u reluire in questa position, pudete dumandà dunni induve i flèvuli saranu dopu un certu periudu di u tempu, per esempiu, dopu à una mezzu o una ora, etc.

Hè necessariu di pruvà à spiegà à u zitellu u tempu chì avemu principale avvene impurtanti per ellu perchè ellu apre u significatu di u tempu.

Ùn avete bisognu di mette troppu pressioni in u zitellu. Quandu a pratica mostra, a ghjente hà capisci ciò chì l'intervalu di tiuletta significa solu quandu creceranu.