Cumu insignà à un zitellu per nassi in 5 anni

U Natale hè un prucessu curatori, utili per u sviluppu fisicu di i zitelli. A capacità per nassi, ricivutu in a zitella, hè cunservatu per a vita. Insignon à un zitellu per natà megliu à l'età di 4-6 anni. Avemu avemu a parlarà di cumu insignà à un zitellu per natà in 5 anni.

Pudete principià a prima lezioni in casa. È a prima lezioni hè di insignà u zitellu per respirarle bè. Pudete o stessu u zitellu in a palma di qualcosa assai ligna: un pezzu di carta, una carta. Pregunte à u zitellu a piglià un infernu in a so bocca, è dopu una prufundia exhalazione, da u labellu fermu cumpressu, per vultà l'ughjettu di u palmu di a manu. Pudete praticar in u bagnu. Fate a bagnera cù l'acqua, ghjucate uni pochi di ghjucazioni floatani è cù u zitellu, pigliate un respiru seriu, sopra à elli, perch'elli sghianu. E pudete mette e pesche ghjalinativi in ​​u fondu di a bagnera, perch'elli ùn sò micca ghjunti in a superficia. Nzè cun u zitellu, in generale, tutti l'esercitazioni sò megliu fatti cumminciari, cercle u to ochji, pigliate un infernu in a bocca è fate a testa in l'acqua. Ochjare i vostri ochji è cullete ghjoculi chì ghjocanu à u fondu di a bagnera. Un tali esercitu accustome à a natari in l'acqua, sottu l'acqua cù l'ochji aperti.

Vede chì u zitellu ùn manca più l'acqua durante u ghjocu. Ma s'ellu succidia, ricivete silenziu, calma, fate tombà, ùn saccu micca u zitellu, culatta à e spalle. Per queste sughjate u sole scantallu, è micca calmu. Se u bagnu permette, mette u zitellu annantu à u so spinu, in un bagnu chinu di acqua, e mani di u zitellu deve esse longu u zucchero, u quellu hè liggeru ghjustu. In questu postu, senza daverà e so perte, dumandate à u zitellu annantu à l'acqua cù i calzini. À u listessu tempu, tenite a testa.

Un esercitivu: u zitellu pigghia un respiru travaddu è, cù l'arme almenu, s'imperge in l'acqua per uni pocu secondu, poi emerge è exhale. Pruvate a visità a piscina cù u vostru zitellu più spessu, è in l'estiu, andate à u mari. U tempu adattatu per natà hè a mattina. Pudete nàscita in una ora è meza dopu a manghjà. Ricurdativi, ùn pudete micca nanzu nantu à un stomacu vacanti è davanti à ore in leia, perchè a natale hè una grande carica fisica. Ùn impune à u zitellu in l'acqua, sperendu chì ellu vi scantatu è si pisanu. Questu solu scantari, è forsi anu bisognu di u scopu di natà cun u zitellu. Puderia avè un paura di l'acqua.

Cumu insignà à un zitellu per natà in 5 anni? U surest teaching of swimming in this age is training in a furmazione di un ghjocu. Ci hè parechje ghjochi in l'acqua. Per esempiu, u zitellu pigghia un respiru fundatu, si misi sottu à l'acqua, tira e so ghjinochje in i so mani è in una pusizzioni cum'è un carburante, hè sottu à l'acqua per un pocu seconde. Un altru exercimentu: novu, un respiru fundu è u zitellu chjuseanu nantu à l'acqua, mette a so fàccia in l'acqua, sparghjendu i so ghjambi è e mani in i bandei, stinnutu di l'acqua per parechji sicondi. I piaccione i zitelli per ghjucà in l'acqua cù u bulu, pudete invitarle à u zitellu per frenu u ballu cù e so mani è stenderà e so armati. In questa position, nanzu, mentre chì travaglia solu cù i vostri pedi.
Ci sò parechje modi per natà. I paisani apprenu megliu per nassi cù u cunigliu, perchè cun questu metu tutti i pedi è e mani u travagliu simultanu, i.e. In fattu, u stessu muccunziu di u muvimentu cum'è u caminu, rasturnata. U zitellu chì anzianu a modu di natari - krol, apprendemu prestu àutri modi di natari: anziane, natatione in i so costati, etc. Quandu puderebbe natari cù una farfantarìa, u zitellu deve esse trattatu à a superficia di l'acqua trasfurmendu a so fàccia in l'acqua. Per piglià un respiro, avete averà u vostru capu à u cantu. E caghjati sò diretti, sferenze è micca scorri, u zitellu fa movimentu cù i so pedi. Quandu u muvimentu hè ghjustu - a peda hè diretta, a piuma - a pede hè liggeru liggiu à i ghjinochje. Solu i tacchi sò deve esse indicati nantu à a superficia di l'acqua. U sciccareddu di i peri hè chjuca. U muvimentu principale, quandu hà natatu cù un cannabis, hè u muvimentu di e mani. E movere mani ne necessite turnà turnà: prima, unu dopu. Fingerti di e mani, u pezzu ghjucatu in a forma di una barca. Pudete pruvà prima cunduce nantu à a spiaghja. U zitellu sunnò un armatu, u sicondu nantu à u troncu. Dopu pisciànnusi a manu, l'altru bravu, ligne fiorta di u coddavu, tira è l'alzate, rizzannulu. In l'acqua, i stessi movimenti sò rializati. Cusì hè necessariu di respira correttu. Quandu a manu si cascanu - l'exhalazione, a manu si susciteghja per sopra, in asprazione, mentre chì a testa hè vultata à u latu contru à u bravu elevatu. E caghèsdi necessanu di travaglià più veloce di e mani. Quandu impedisce à un zitellu per nanzu ricordate chì un zitellu di 5 anni pò esse ingressu si hè aggettivu per più di 15 minuti. Se i zampi di u zitellu sò urdinati, a pelle hè diventata d'una "oca", hà bisognu d'avè bisogna à l'arraggià da l'acqua, asciugare secante, postu, dà un beie di tè calido. Sì un ghjornu bellu poveru, àvevule, hè prestu prestu, capricciusu dopu a natari, ci hè necessariu di scurzà i tiatru di tempu. Aumente a crescita graduali. Ùn permettenu micca u zitellu per andà più in l'acqua da a cintura. Ùn lasciate micca u zitellu solu in l'acqua, u cuntrollu adultu sempre esse, ancu sè pensate chì u zitellu piglia pieni.