Cume per evità i feriti di i zitelli: cunsiglii per i genitori

Ùn importa ciò chì pruvamu a prutezzione di i nostri fogghi da i ferii periculosi, avà succede. Dopu tuttu, e mamma ùn avianu micca un terzu ochju chì puderia seguità un zitellu senza assentimenti, ma sò un milione di funzioni di a casa, per quale a qualchì cume l'attenzione hè pocu dissipata. In particulare u sensu di questi casi chì a ghjovana mamma ùn hà nuddu à aiutà cù l'aiutatimi domestici: u maritu hè da a matina à a sera, à u travagliu, ma vive per separà, per esempiu, da i so genitori. In ogni casu ci sò parechje cunsiglii, seguenti chì avemu da pudè maximamente prutege u zitellu da preghjudiziu. Hè nantu à sti cunsiglii chì guidanu l'articulu in l'articulu intitulatu "Cume à evità l'infirmità per i zitelli: Tips for Parents".

In fatti, stu tema focuse a maiò parte di u sensu cumuni di e mamma è di i so babbi, perchè quandu si parlarà di modu di evità di i danni in i zitelli, ùn avè micca avè ottu cunsiglii pè i genitori. Ciò chì hè impurtante quì hè chì u genitariu devi stessà a situazione in anticipu, anticipazione per e pussìbbili cunsechi negattivi à u zitellu - solu questu hè veramente aiutu per evitarimenti.

I causi di i ferti di i zitiddini sò spessu situazioni induve u zitellu ùn pò micca currisponde à certi ostruzzi in u so viaghju, è prova di superà e nun avvistu chì avà amminazzatu. Inoltre, piglià in contu l'absenza di tutta averge in ogni momentu. Questa cumminazzioni di circustanza fa propiu l'emergenza di situazioni perikolui, postu per e quali feriti per i zitelli ùn pò micca esse evitata.

In questu articulu che offre cunsiglii pè i genitori chì vi ricurdavanu à voi ciò chì vale averà deve cura particulare. In ogni casu, tutte di voi avete a capiscenu chì e situazione sò assai sfarenti, ùn hè micca putiglianu per capu di previà. Cusì, urgei micca à ùn abbandunà u zitellu in una situazione potenzale periculosa, quantu era quì.

1. A prima è una di i reguli più impurtanti - senza mai è nisuna circonvente ùn abbandunate u zitillone solu nantu à una superficie micca cuberta (per cambiassi tondi, suvi, cameri, toli, etc.). Ancu s'è avete bisogna à un minutu - hè megliu piglià u vostru zitellu.

2. L'altri figlioli, anche adulte è indipindenti à prima vista, ùn deve micca portatu un zitellu in i so braccia, perchè ùn anu micca a forza è a reazione in a situazione si stumblanu o perdenu u so equilibriu. Inoltre, i zitelli pudete micca avèndusi corsi è altre oggetti, perchè ci hè risicu chì puderanu chjappà u zitellu annantu à qualcosa.

3. Ùn ci vole micca esse assai ghjucarii in u manege o cuna, ùn deve micca dettiru u zitellu, almenu, a so probata più maiò chì u zitellu, scalculendu, cum'è nantu à i passi, fallinu à u pavone.

4.Controlate ogni ora chì i foglie di u borsu di coltu sò sicuramenti fissi, soprattuttu se pervenite per cursamente.

5. Si vai per un passageru cù un stroller o vai cun un criaturu in u vechju, aghju sempre un aghjustatu cù straps specchiali chì prendremenu a prugna à e cantonni è impediscenu di fallu nantu à una strada rapida.

6. U zitellu ùn deveria micca a pussibilità di attruvaranu à a finestra, perchè fà una riuranza in tale manera chì vicinu à a finestra ùn ci era micca un mobili.

7. Si u zitellu hà riesciutu cunfidendu è ancu pruvà si cammellu stessu - hè urdinatu per cupà i vigneti eranu di u mobili cù pads protettivi suprarenne speziale.

8. Installa un rettitore protettivu speciale nantu à ogni finestra, chì impedisce à u zitellu da apertura, ancu se qualvi chì u zitellu hà righjuntu a finestra.

9. Ancu se tenite u zitellu in legnu in manu, ùn devi micca indirè in l'apertura di fiori, ùn deve micca fà in nisuna circustanza!

10. A sopra a porta chì guidanu à u barcuni è tutte e entrate è surtite chì guverna à a scala - u caprettu ùn pò micca currisponde à l'ostaculi cum'è i passi, senza esse danatu.

11. Un antru ponu: ùn utilizate micca un marchjatore. U primu, ponu danari l'aparellu mussuluzquelicu di u zitellu, è sicondu sò micca affidati, ponu accumpagnà qualcosa durante u muvimentu è turnu.

12. Si u zitellu ghjocu ghjucate nantu à a chjappia, sguassate sempre pè u zitellu - puderia passà quelli da cala.

13 Puteva un tabùtu severu in saltà in u lettu è u lettu.

14. Si avete dui zitelli è avete cuntentu per un cunclusu di dui stori, serà utile per avè sapete chì i zitelli sottu sei anni in u sictu pianu ùn sò micca lodati.

15 Piglionu chì i scarpi sò attrazzu adattu, è i cordoni ùn sò micca quaghjò nantu à u pianu. Sperate i vostri figghi.

16. In i piazze induve u zitellu pò trasaltate, stile di gomma si deve esse posta (per esempiu, in u bagnu o vicinu à a piscina).

17. Durante a pendenza è a piacè à a scala, vicinu à a fasa, u zitellu devene nantu à i stanzelli - insegnu da a so zitiddina.

18. Ricerca currettamente à l'scelta di un pezzu di strada per u to babbu. Dopu à e sceni sò spartuti da quì l'età di i zitelli ghjucanu. Serà megliu cercà un situ in u vostru area chì hè ideali per migliori. I sustanzi chì deve esse fortesi, a superficia hè preferibbilmente più suave, è megliu - cuscini, cum'è a sione, pò esse gomma. Tuttu u ghjocu l'equipaghjatu deve esse in correttu perfettu.

19 Ùn si move micca da u zitellu, ancu s'ellu ghjuculevule, cumu pensate, nantu à un pezzu sicuru. Per piacè à pusà nantu à un bancu in a distanza hè inadmissibile, serà più vicinu, in casu di qualcosa, stallanu instant à u zitellu.

20. Limitu l-aċċessibilità għal oġġetti fini, tneħħihom f'post fejn ma tistax tintlaħaq.

21. Ogni cosa hè appiicatu à l'ogetti di vetru: u zitellu ùn deve micca avvicinatu.

22. Unstable furniture hè una seria perchè à a salute di u zitellu, perchè o dispiaite da ellu, o fermamente.

L'armi ùn ponenu micca in una casa cù un zitellu. È se u locu hè in un locu in i più armari siclii.

24. U zitellu meritava un attentione particularda quandu avete visitatu - ùn sò micca e vostre reguli di securità cum'è a tòia, perchè ci sò più amuti.

25. Piglia un zitellu una bicyclette o patinetti? Cumprate più è un cascu cù colpu di ghjinochju.

26. Verificate a cundizione di a bicicletta: u gradu di inflazione di i roti, friddi, elementi riflettorii.

27. L'auturione ùn hè micca un locu per ghjochi. Sperate i vostri figliolu u modu bramatu di cresce a strada, insignate règiche di trafficu.

    A cumplessione di sti normi elementari evitarà e ferite in iri. Ùn pigliate micca u to ochji nantu à i vostri figlioli - ricordate chì a so salute dipende da voi!