Cumu a TV affetta i zitelli?

Cume si sponde li permettenu i vostri fugliali favurivi di vede a TV? Avete sapete chì i zitelli chì passanu assai di tempu vedennu a televisione sò sottumettecible à l'obesità, a diabolite è u rendiment di l'a scena risite megliu. Questu hè chì parramu in l'articulu "Cumu a TV affruntà i zitelli? "

A vista di a TV da i zitelli pudere causalli:

1. Overexcitazione. A televisione affecca i zitelli più ghjugbi. U prugramma di televisiò per un zitellu hè un colture di sonu è imagine. Comu u risultatu, u zitellu inevitably overwork.

2. A più dipendenza vera in a TV. Spécialmente chistu cuntribuiscini à u fattu chì per distraisce l'attinzioni di u zitellu chì spessu spende nantu à a TV. Mentre site intrattene à i so affari, u zitellu hè in rischiatu di diventà attaccatu à ellu.

I scientisti anu truvatu chì, se a vostra casa hè sempri di travagliu TV, u vucabulu di i vostri figlioli sarà più bassu. A vista cusì perspettiva di u televiziu ritrova u sviluppu di parlà, anche in i zitelli. L'observazioni di un gruppu di zitelli, da dui mesi à quattru anni, amparanu chì ogni ura passendu à u televessu, reduci a longu di parlà da una media di 770 parolle. Hè cumunioni cù u zitellu chì ghjè u compenente principalu di u sviluppu di u zitellu di u zitellu. È mentre di vedere i TV adulti ùn ponu micca cumunicà cù u zitellu à tuttu.

Ùn hè bisognu di cumpensà a TV. Ma ogni età hà u so tempu di televisione.

1. Età di u zitellu da u nascitu à 2 anni

Sicondu statistiche, u più ghjovanu u zitellu, più tempu passa cù a so mamma à a TV. U sonu muffled di a TV lulls u zitellu in i primi simuli di vita. U zitellu di 2 anni d'età hè prubabile di vultà a testa versu a pantalla glowing. À l'età di 6-18 mesi, u zitellu ùn hè micca capacitu per guardà a so attenzione per un longu tempu. Ma u zitellu hà una capacità stuposa di imitalla. U zitellu hè ancu capaci di sapè à u ghjocu à u ghjocu chì hà vistu nantu à a TV un ghjornu fà. Eccu averebbe piacè di una sperienza positiva di vedere TV. In ogni modu, observendu ciò chì succede nantu à u screnu, u zitellu prima di tutte l'esperimenti emozionalmente. È ùn pensate micca chì a trama ùn hà micca nisuna influenza nant'à u zitellu. I siciliani pensanu chì u nivellu di percepzioni di l'infurmazioni da un zitellu à questa età hè assai alta. À questa età cù u zitellu hai bisognu di parlà assai, mostra l'imaghjini, include a bona musica. Questu crea un ambientu per u sviluppu di l'abilità di u zitellu. Pruvate micca di utilizà a TV cum'è un fondo di sonu. Ùn bisognu di vede micca u vostru spettaculu di TV favorevule mentre puderà alimentà u vostru babbu.

2. Età di u zitellu 2-3 anni

U sistema nervudu è u core in questa età ùn sò micca scopiati pè vede a TV. Normalmente in u periodu di 3 anni, u sviluppu di memoria, parolle, intelectu è attente hè in tuttu un colpi. A TV influenzi superexcitazione mentale à u risultatu di cambiamentu veloce di ritratti. In cunsiquenza - un sonnu di i maligni, capricci. Tali bebini sò megliu a tutti per escludiri vede a TV. Stu pesu supplementu à u moveru pò impedisce funzioni mentale. A pussibilità di un cervu senza formatu hè limitata.

Affetta nurmalmentu i zitelli un film di terroru, una film nantu à a guerra, a viulenza, ecc. Se u to figliolu hè spavitatu di a film, dopu senza a vostra participazione è aiutanu ch'ellu ùn pò micca sulità. Fate attenti à u zitellu. U TV affruntà micca solu l'educazione morale, ma ancu fa perisce a salute mentale. U flussu infinitu di l'infurmazioni ùn si permettenu micca à cumpensà. In cunmbolla cù a rimolta di a censura, i cartoni americani spedinu in i pantaloni, è di qualità dubbitosa. U u cuntenutu di i fichi di i fiori ùn hè micca cunnessu à a versione di l'autoru. A cunclusione hè unu: prutegge l'armi fragili di i vostri figlioli.

3. Età di u zitellu 3-6 anni

À questa età, permette à vede a TV. U babbu imparò u mondu per a pantalla di TV. Ma à u stessu tempu, a cumunicazione è a parolla sarà ridutta à un minimu. Fate chì u zitellu ùn si face micca dipende nantu à a TV. À l'età di 3-6 anni, u pensamentu creattivu sviluppassi. In ogni casu, a television ùn porta micca in u so sviluppu. I trasmissioni per i zitelli di sta età avè currispondenu à a so età. Hè utile di vede cartoni o prugrammi di i zitelli cù i zitelli. Ci hè una occasione per discutiri, cumprà impressioni. I figlioli vi farà esse grati à voi. Limite a vista à dui cartelli per ghjornu. U tempu di vedene i TV shows ùn deve micca più di 1 ora à ghjornu.

4. Età di u zitellu 7-11 anni

Questa età hè assai periculosa cù telebiscia cuntrastanti di TV. U prugramma scola hè abbastanza complicata. È se u zitellu spensi assai tempu in fronte di a TV, puderia avè avutu prublemi à a scola. Hè necessariu di pattene cù l'addiction di u zitellu à a pantalla di televisione. Perchè deve esse attentu à u tempu di u zitellu.

Per assicurà chì a TV ùn hà micca un effetti dannuu à i zitelli, seguitate i nostri cunsiglii:

1. Determina i programmi di TV chì permette à i zitelli guardate, fà un pianu di vista di famiglia.

2. Segun studii, se u televidu hè in vista, in u centru di l'abitazione, u zitellu spessu saranu un desideriu di vede a TV. Pudete cusì ch'ella ponu a attenzioni di u to figliolu da quantu pussibule.

3. Ùn permettenu micca di u zitellu per vede u televiziu mentre manghjianu.

4. Truvate lezioni interessanti per u zitellu. Pudete scrive, leghje, ghjucate à ghjochi di ghjucate, etc. Piglia ghjughjenu ghjuculi. Tuttu u novu hè un vechju scurdatu. Per un momentu, u zitellu pudarà truvà imballu per ellu stessu. I soleti ci piace à cantà. Canteraghju cù i zitelli. Ùn hà da esse desarrollatu micca solu di sèntelu, ma dinò incitassi parolle.

5. I amici amare di l'aiutà mom: lavanu i piatti, puliti in a camara, etc. Ùn àbbia paura di cunfidassi di u zitellu cù una scupa è un rag. U zitellu sarà appassiunatu da a vostra fiducia.