Quadrangulu complexe di relazioni familiari

Stu prublema ùn hè micca novu, ma ancu u cuntrariu hè assai vechju. Ma pari chì in u nostru tempu ùn hè micca cunzidiratu un prublema, ùn scrive micca assai, parlanu casi, ùn discussanu micca o cunnannari. Chì parlu? Ùn aghju nunda di fà, vi parlu? Circa una donna o una zitella chì a mo mamma ùn hà micca dettu di a so giuventu: "A figlia, ti precu, ùn si ponu mai in cuntattu cù l'omi maritatu, in particulari di quelli chì anu figlioli, ùn pudere micca cumprà a vostra felicità à a disgrazia di l'altru!"


E sti ziteddi facilmente acquistà cù l'omi maritatu, è più impurtante, ùn importa micca ciò chì hè, hè cum'è l'amarezza di a so fàccia, è u fattu chì ùn ùn importa micca di ella, perchè ella cunnoscia un altra aforismu: "A mòglia ùn hè micca un muru, Pudete spustà, è cù i zitelli chì? Nunda, hè un zitellu, stupidu, capricioso, spoiled, egoista. E l'omi l'utilizanu, anu più bracciu chì una ghjovana ci hà amatu cun ellu, è l'omi in questi quadranguli sò crescati ghjovani per un longu tempu. Ùn simu parlanti micca di "dadi", chì sò sempre in a famiglia, è i so figlioli sò longu adulti.

Parirate chì tuttu questu hè simplice simplice. I pare parechje sò solu l'amuri à i matrimonii, è quandu a vita hà principita, cum'è in ogni momentu qualchissia ùn piace micca qualcosa, è a cese hè chì un coppiu maritatu ùn pò micca sentà è discute u prublema. Ogni dui di elli pensa o pienzanu, prova di fughjì à u prublema è quantu u tempu si mostra - solu.

Quì ci invece u disprezza à vultà in casa, ùn ci hè nimu chì aspetta, micca cuntentu, cummincianu à scopre a relazione, è l'omi sò u seculu più débilè, ùn vulianu micca scopre a relazione, per rispundisce. Dunque, quand'ellu succidia di cunnosce cun una picciutta, ùn hè micca impurtante. Prima, ùn hà micca avutu in eterna pi la so licitava moglia - ùn hà micca pinsatu, ùn era micca impughjatu - hè pussibile di restà in un altru furmatu, in un altru compagnie, è hà da ellu à vultà in casa è ùn hè micca ghjustificà.

Wife, sicuru, hà compru tuttu u tempu, è i boni poni esse trovu - anu da esce, ma ella hè cum'è s'ellu hè prestu per ella, ella hè auturechente, hè una donna emancipata, volte guadagnani più di u so maritu parechji volte, chì a calmalà, u zitellu è per un bellu pezzu, era u tempu di dà nascita ... Ma in fattu, una donna abbandunata pò pense u dulore forte, perchè anch'ella amava. In u prufundità di a so ànima, ella odia u so abuser, a desegrezza tuttu u so pessimu, ella voli chì un ghjornu sta razluchnitsa seria in u so locu, etc. E tuttu questu in a vita spessu succorsu, ma u ciculu cù l'omu maritatu ùn manque micca, perchè?

Hè una pity in stu cerculu solu i zitelli. Stu maritu è ​​a mòglia sò micca fatti strangulates, ancu s'elli si sò stati vicinu à un casu d'argentu è oru, si sò stesi fora. È solu i figlioli i spedizione, perchè ogni unu di i cagiuni diventini una mamma è un patri à un zitellu, chì diventò un sangue relativo à elli. Avà stu zitellu sperienze a più, vole à vigliacchera cù a so mamma è u babbu, li duveru tutti, ma nimu li dumandava. È hè bonu, se i genitori avianu una intelligenza bè per sparte micca u zitellu, per ùn avè focu annantu à a situazione, sopratuttu da chì i zitelli in u nostru sèculu pò dì chì sò "avanzati", quandu ùn ne sianu micca bisognu di spiegà nunda, entiranu tuttu, è di u fattu chì Amassi i so parenti a stessa manera, è ugualmente prova di cumunicà cù e dui. U papa ponja u zitellu à a so nova famiglia, se puderia dì.

A maiò spessu in u registratore, l'omi ricerete ùn fate micca impassi, è forsi ùn anu micca. Sta picciutta cuncepitu u titulu in u migliori di una maritare civile, in u pitittu - cunvivanti, è in fattu hè più bellu - "affari"! Allora chì avìanu ottinutu quì à tuttu? Vogliu vogliu cunnosce a risposta à sta pregunta da ogni participante di questu cuadruale, o più bien u triangulu. Si lasciemu u picciuottu solu, hè u più duru di tutti, hà da aghjurnà, risponde à e dumande afflitto di a so mamma, dopu à ellu da u papa.

Ma ùn avè mai cririri questa nica-razluchnitsu, se ella dice chì hè tuttu. Ùn puderebbe fà nunda bona, ùn ùn sapia micca ciò chì hè bona è ciò chì hè male, se di u principiu hè prestu per un tali attu dolenu - per smariscerà a famiglia di qualunqui altru. Avà hè creatu, u tempu per divèrttu hè stesu, è avà hè una vita ordinariu ordinaria cù questu omu, ma ella stessu ùn si capisce micca, ancu s'ellu tuttu hè micca bonu à tuttu. È l'omu chì era firmatu cun ella, più prestu o dopu, quandu si cumincianu à disputa, almenu una volta, ma ella a certa manera reprochara ella: "Fate dinò a mo famiglia!" Perchè in mente, sta prima famiglia serà sempre questu u sensu in ellu hè sempri prisirvatu da u zitellu à quellu chì ama.

Girls, rimesse à i tempi di e to grandma è à l'avuela, quandu questi azzioni eranu casi impossible. Quandu sti pruduttivi dimustravanu ancu i so parenti propii, quandu a crescenza in a fine ùn hà micca permessu di fà! Induva sorta? Sì Ddiu ti duna una figliola, ùn ti scurdate di dilli da chì ùn aveva mai una rilazioni cù l'omi maritatu, avete capitu di a vostra propia experiencia, ma nunda ùn puderà esse rimbursatu.

Fate e vostre fate felice, amatu, è chì nimu hà u mutivu di seguità à dì à qualcosa malva, malviziu è cruel! Tenite i cura di l'amore!