Cumu lavatu i piatti in u lavà lavapore?

Sti cunsiglii risparmià u tempu, energia è ottene un bonu risultatu. Per lavà i piatti, puderà utilizà i prugrammi chì risparmià energia, è per quessa, pudete salvà l'aiutu à aiutà, lavatu in puzziche è, per quessa, lavate i pratiche cù molti costi più minimu. Cume a lave i platti in un lavapiatore, amparà da stu articulu.

Certi pirsuni pensanu chì si i pratiche sò pocu lavatu, un poche detergente era spultu. Allora vogliu in più in puzziche è torna nantu à u lavapu. Questu hè sbagliatu, perchè ùn hè micca nantu à a quantità di pezzu. Oghje spessu u polludu nantu à a stesa di fondu o un pocu più altu, è se i piatti sò assai fretu à a seconda striscia, ma micca à u cima.

In u lavapu, a direzzione di flussu d'acqua hè abbastanza per fà i pani lavati bè. Ma s'ellu ci era u restu u restu alimentu remissimu nantu à u ghjornu, poi site mis-misu l'articuli in u carru.

Ogni pratiche furnutu à l'arme di a reta, è metteci li chjucchi à u centru. Sì i pranzi sò affettati, s'ellu avete adupratu programmi di lavare pratiche di u prezzu di custituitu, ùn lasciarete micca in i cellulite di e tela. Perchè ci era megliu coghju, pigliate è ponu micca trastu ùn sò micca in ogni cellula, è à traversu una celula, da ellu fermanu lavatu. In a serena vicinu à noi, e caghjunte sò più grande, sò per i platti deep.

Forks è culluzzioni sò colpi fora da una cellula, è micca in i culeculi vicinu, perchè sò megliu esse lavati. E furchetta sò situati più vicinu à u centru di a machina, è da u frontu di fruntiera, per quandu, quandu si stendu i piatti, ùn mancu ùn spirimintassi.

Ùn ponite platti cù mani longu in verticalità. In questa position, a paleta pò sculaccià a rotazione di u braventu rocker è i pezzi ùn sò micca lavati. Ùn ponite viste in mare. Ùn serà micca pulita bè è l'acqua mantene cun un detergente in manca. A suluzione hè coghju è restanu nantu à i muri, duverà esse lavatu di novu.

U vetru di vinu è i vetru, in modu verticale, perchè chì a perra era a cima. Ci hè un guezzu speziale (freccia blu), anu da esse u vetru. I tazzi sò colpi di verticamenti, u fondu hè in a cima, cum'è l'acqua flussi da u fondu à u cima.

In a retaglia superiore, guariscenà tutti l'urziunamenti sicuramenti, postu chì un ghjacacciu d'acqua chì hè diretta à nantu à l'annunzià u mandagula. Quandu u quadru di ghiaccio retrica, nunda ùn deve in u carru. S'ellu hè inestabile è micca affidàbbilità, fiscale.

U panchju pò esse ghjustu è utilizate un pianu ghjuvatu per supportu. In questu postu, pigghia pocu spaziu è rinfrisa beni. U manicu di u padellu ùn deve micca toccu u muru di u lavapu, è ùn mancanu micca cù a rotazione di u braveru roquero, per esse cunvinta di questu, hè necessariu di cambià u bravu spuglionista.

Cunsigliu utili .
1. Prima di inizià a machina, hè necessariu di verificà chì a tappa di u compunimentu di detergente hè chjusa, altri ch'e furmagliu pò chjaru in l'area rinfrescante di i pranzi, è ùn vene micca in a lavanda principal. Hè necessariu di neve a cesta-reta da i resti di l'alimentariu.

2. Da u tempu à u tempu, verificate si ci sò qualsiasi fugliale di alimentariu in u cisterna di bandiera o à u circondu di u fogliu di ddi. U cisterna di a reta sbagliata hè tutta sguassata è pudete sparghje u restu di l'alimentariu in a borgola, dopu a quale ci vole à rinsed. Ancu s'è ùn avete micca lavatu i piatti, posanu platti sannati in u carru. À u lavapu, a porta ci fermera fermu. E i restos di l'alimentariu ùn viaghjanu "appiccicate" à i pate è l'impannillari, anchi si i piatti sò in u vaguni tuttu lu jornu.

3. Sè possibbili, utilizate programmi economichi, solu senza fanatismu. Sì qualchissia hè malatu in a famiglia, o ci sò stati invitati, pudete aduprà u prugramma "auto". A macchina à questu prugrammu serarà cù cura cù i pratichi, è guara bè. È in u restu di u tempu usa un prugramma economicu, in quali i pratiche sò lavati à una temperatura di 45 gradi, è micca u listessu cù "auto" à 70 gradi, chì vi sparghje energia.

4. Per prevene l'occurrence di limescale, prutegge a machine da acqua dura, installate un sistema di trattamentu d'acqua. Hè moltu più prete per impedisce a furmazione di scala, più cà à pagà più per e cunsiquenzi - riparazione lavaphoi, sopra-cunsumu d'electricità, lavare platti.

I cunsiglii per lavurà i piatti in un carbu hè più ecunomicu .
1. In dishwashers, l'acqua hè cunsumata 4 volte menu menu di u lavatu manual. Menù di detergente utilizzatu.

2. Carità a magia. À u calculu massimu da u cunsumu di risorse per 1 unità di pratiche sò bassi.

3. Ùn avemu rinciditu i platti prima di mette in a machina. Questu ùn hè micca necessariu, avete bisognu di caccià e restu di l'alimentariu, prima di mette i pranzi in a màquina.

4. Scegli i programmi di salvezza d'energia per lavà i piatti.

5. Scupriteu chì livellu di rigidità in a regione è in i paràmetri di a macchina stende un indicatore tali.

6. Ùn sò overdose detergenti. Un detergente assai ùn hà micca fà i vostri platti assai puliti. Più assai usu di i chimichi di ughjettu aghjunghje a qualità di l'acqua.

7. Pruvate per limpià u filtru in u lavapu di lavapu, è dopu chì ne staiu, fate u filtru in a pusizioni curretta. Ùn principià micca a machina senza filtre.

8. Hè bisognu di salvà u vostru tempu. Se utilizate un 'lavaphjetore', salvà à 300 ora à l'annu, chì hè 12 ghjorni.

Avete amparatu à lavamu i piatti in un lavapuovo. Esperemu chì questi cunsiglià aiutà à lavà a pranzi ecunumicamenti, qualitatii è rapidamente. L'economia d'energia hè facilissimu, cum'è semprici cum'è carricu un lavapiatore.