Cumu spiegà à u figliolu per quessa chì ùn hè micca u babbu?

Ùn hè micca sicretu chì a chjave per una zitella felice è u sviluppu riescitu di un ziteddu hè una famiglia scelta. Ma, sfurtunatamenti, più è più freti in u mondu mudernu, ci sò e donne chì anu indegnu nantu à i so figlioli. I matri chì sò u so solu genitoriu per u so ziteddu avè adupranu parechje prublemi, trà e dentru prublemi siciliani sò assai l'ultimi. Cumu spiegà à u figliolu, perchè ùn hè micca u babbu?

Cumu surviglià u colapse di a famiglia? Cumu truvà a forza per continuà à dà u calore di u zitellu è l'affettu, ma spessu l'oppressione e so pròspite esperienze? E cumu per risponde à a questa più impurtante, chì prima o dopu senti da a vostra figliola una mamma salla: induve hè a mo papà?

Qualchi raggiunamentu di u colpu di a famiglia, perchè u zitellu u sughjettu sempre serà un traumu. Per quessa, assai madamianu anu sullutu a rispunsibilità per u so vulnerable, perchè i so figlioli, chì hè spessu ghjocu. Cusì, pruvate subunzuriu à prutezzione di e novi esperimenti. Ma hè una such option right? Dopu tuttu, prima o dopu u zitellu deve fà affruntà a verità, chì significa chì un traumu psicologicu ùn ponu esse evitati in stu casu. Cumu puderete esse spiegatu à u so figliolu benamatu perchè ùn ùn hà micca un padre, senza aggravari la situazione?

I psicologi cunsiglienu per avvicinà stu prublemu cù ogni rispunsabilità. Avete bisognu di studià per patienti un longu tempu è cun pacienza per quessa chì ùn hè micca un papa. Ùn pò esse portu chì u zitellu hà da piglià una famiglia senza cumplicità per quessa - in a kindergarten o in u tribunale ellu si ncontra i zitelli ognidunu, no sulu cù e mamma, ma cù unzi, beni, è dumandassi per quessa ùn hà micca un ziu. Bè preparatu per questi interrugazioni, è prima di tutti - ùn ùn mette cù a risposta. Ùn avemu bisognu à evade da e cunversazione - per questu pudete attruvarà solamente l'attenzione à u prublema è fate ancu più emozioni in questu sensu. Ma ùn mancunu a so rinvià u zitellu tutta a realta, quant'è pesu cum'è. Per principià, pruvate d'esse spiegà chì "vene à spessu" è "non tutti e famìglie hanu babbu". Ùn scurdate micca chì a cunnessione emotiva trà mamma è ziteddu hè assai forte, cusì scrivevi tutti l'emozioni negativi di parlà cù u zitellu nantu à questi temi. Malgradu u fattu chì u so babbu puderanu avete causatu assai dolore è tradutu, ricurdate chì u zitellu ùn deveria micca infurmatu di quelle infurmazioni, è ellu interessa micca quarchi cosa diversu à u mumentu.

Dopu a prima conversazione, u zitellu avà rinfùtriche per un tempu è serà satisfatore di a risposta ricevutu. Ma à l'età di 5-6 anni, hà da novu pruvà torna à sti quistioni, è a vostra risposta precedente ùn sia più appiccicatu per ellu, cum'è dopu. Vulissi sapè per chì u papa abbandunà induve hè oghje è a conversazione serà più detailed. Eccu avete bisognu à l'ima neutrali di u babbu - questu hè u regula principale chì vi seguite. Per esempiu, accuralla è calma à spiigà à u zitellu chì succideva chì u papa avia da andà in altre cità. Evite esse l'espresi in a vostra emozioni subjectiva di ciò chì hè successu! Ùn dicite micca chì u mo babbu hà fattu qualcosa di male - dìcimi chì ellu hà da fà. Aderemu à a filetta di a verità, pruvate micca di dì tali dati chì puderanu dannà u zitellu. Hè impurtante chì dopu à a vostra cumunicazione cun ellu, in micca nisun casu ùn hè micca risuscitatu u pensamentu chì in quellu papa abbandunò a famiglia, hè culpèvule.

Inoltre, ùn invintate micca i fichi. Pruvate di tuttu ciò chì ghjera in veramente, in i paroli semprici è accessibili quant'è pussibule, per avè mantenenu silenziu quelli dati chì ponu fallu i pecuri. Dopu qualchissia u tempu credeva è sarà pronta per riceve nova infurmazione, o più spirituale è più dolente. Cummindu vinni privatu di u bisognu di capisce per quessa chì li minzava à ellu, è ùn avete micca sentu culpèvule, perchè anu sempre esse firmatu cun ellu.

Ma hè impurtante ricurdà chì ùn importa micca quantu boni una mamma chì ghjè, un zitellu deve sempre a manu di u forte, è senza chì un omu in a famiglia ùn pò micca fà. Chì sta persona diventa a so amica di famiglia, u to fratellu, u so zitellu, è cusì a mancanza d'attenzione paterna a penserà più prestu. Hè particularmente impurtante di piglià stu momentu in contu à l'educazione di i carusi.

Cumu spiegà à u figliolu, perchè ùn hè micca u babbu? Raising a zitedda solu hè assai difficili. Perchè, se avete a piglià un passu impurtanti è rispettuosu, ricordate chì sì una donna forte. Fate ch'ellu sia bisognu di fà faccià parechje difficultà, sapendu chì pudete trattà cun elle. Perchè qualchissia scritta, ùn vi ghjudicheghju micca, perchè nunda ùn hè perfettu. Ùn àbbia paura di fà cum'è u cori ti dite, perchè nimu hè megliu di ciò chì ùn pò micca truvà un modu di trasmette nulla à u vostru zitellu. Pudemu solu a pacienza è a bona furtuna in stu travagliu.