Sì un omu cusì cuntentate à a so mòglia

Husband è e mòglia - questu hè l'organizazione sana di relazione. Stu nivellu hè più altu di semplice l'amici, una coppiu chì hè accaduta o cumentu, o in questa qualchì altra etapa di a relazione. U matrimoniu hè un passu seriu à a vita di una persona, chì tutti ponu esse rimèttule conscientemente. Per quessa, a respunsabilità di tutti i mudelli di a famiglia sia purtata da i dui capi di a famiglia. Se ci sò disputi à a famiglia, a discordia ùn hè più bellu, ma se si l'omu hè in cuntrullatu contru à a so mòglia - hè veramente terribili! In questa materia, bisognu di circà di scuperta è truvà l'arradichera, per esse di pudè esse spjuna.

Per a maiò parte di e donne, fàrimule un omu hè qualcosa inacceptable è impensable, qualchissia à u principiu di fantasìca chì ùn serebbe micca mai avutu. Ùn pudemu micca capisce chì un omu hè, hè micca certu à a so mòglia. Pensemu, si dìssenu: "Amore" o anellu u poveru, hè cun noi per sempre, ma cum'è a prudizzioni palesa, nunda hè eternu hè andatu. Pensemu chì ellu hè sempre sinceru cun noi, pensemu chì ùn ci hè micca più necessariu cun noi è ellu, ellu ci hà scambià per l'amici, serà a principali in a famiglia. Ma questu hè micca cusì. Quarchi cosa occidenti chì l'omi decepen micca, guadagnàrimi micca, chjappini cusì duru per elli à u travagliu è, à a fine, mudificanu. Sò i donne forti, anche u fattu chì ci hè un sexu dèbuli, pudemu suffriri è sopra assai, ma micca trattatu. Sì un omu cambiassi constantemente a so mòglia - hè un signu dolenu, hè necessariu di capìllu, per sapè a raghjoni per chì tuttu hè successu di questu modu.

U prublema di rilazioni trà un omu è una donna ghjacia, prima di tuttu, in u mondu, in i so differenzi. Fighjemu u mondu, i cose chì circundanu di noi di modu diversu, è per quessa ùn pudemu capisce chì un omu hà fattu cusì, è micca altrimenti. Sti diffirenziali trà noi ci sò borne in a psiculugia di i sessi è in a fisiologia di percepzioni di ciò chì succede.

E noi, e donne, da a so zitiddina sò state insignate chì l'intimità ùn deve esse solu cù l'unicu, solu cun quellu chì significava qualcosa per noi. Per l'omi, l'intimità ùn hè nunda più ch'è u sessu, u rilassamento emulatoru eccezziunale o unu di i modi per guadagnà u core di una donna. E perchè micca, dopu à quellu chì hà statu cun ellu in a vicinanza, semi pronti per rendreghje per ellu per sempre. Puramente da a psicoluggìa in a so ghjuventù, u primu sessu per l'omi significheghja un signu di coraje, u so crisciutu, l'apparizione di l'esperienza, anu prova di pruvucari ch'elli sò megliu cà l'altri omi. À l'età averagee di u sessu si tratta di dimustrà ch'elli anu sempre qualcosa è puderà significà, sò sempre attrattivi, charming è pò avè una donna. In ogni casu, sò sempre sempre i zitelli in i so pusizioni è a vista.

Un omu, cum'è una donna, prumove l'attenzione, particularmente se un omu hè anellu, da esse un interessu eccessivu da a mità femina aumentarà a so autoestima. L'omi sò poligami e nunda pò esse fattu nantu à ellu, salvu ch'elli anu da accettà. Cum'è qualsiasi omu, l'omi sò stati fatti, hè vulsutu tastà u fruttu pruibitu. Dunque, l'omi vanu nantu à a tradimentu. Forsi, siddu avemu sempre l'avè permessu di cambià per noi, allura stu prucessu acquisteria una certa regulezza definita. Cumu si pò cumporte è cumu si fate se un omu inganna contru à a so mòglia?

Ùn sottestimanu l'omi è pensanu chì ùn anu micca cunsultatu di u risicu potenziale, u risicu di l'attraversu nantu à u caldu, u risicu di esse espunutu a tradimentu. Ma ancu ùn ferma micca.

Certi omi pensanu di tradimentu è cambiamentu solu perchè mai l'avianu u vulete pruvà una cosa nova. In certu puntu, questu pò esse un plus in a vostra rilazione, un omu riceve riscosu, avete a valutazione di stu risicu, ùn punisce micca, ma ùn dà un pendimentu per ciò chì hà fattu.

Ci hè ancu altru opzione, se una donna ùn hè micca cuntentu cù u fattu di a trazzia, hè chjaru à quale ellu serà piacevule, a donna parte di l'omu, a ghjucata, perchè ùn pò accettà. Ùn pò accettà a tradenza è a ferita. Sì a donna di l'omu ùn hè caru, ellu puderà stabilisce, rializà u so sbagliu adattu, pruvalla à fà u so amatu è curreghji. Ci hè parechje chè casu, perchè l'omi anu ancu chì l'avemu micca pinsatu. À questu tempu un omu hè vulnerevule, hè facilitu d'insignà, per esse, per insegni a lezziò nantu à cumu mane di ùn cumporte è di chì ùn mancanu. Dopu tuttu, u risultatu pò esse deplorevule è inevitabbile. L'omu accunsenterete à e cose qualità, solu per vultà è di mantene a so mòglia. Vi farà per quellu di i vostri bisogni. E ora pudete averà, cum'è un parente rigore, indià i sbagliati è mette e vostre cundizioni. Pigliatu u casteddi per u so attu, l'omu rializzeghja tutte e cose chì ùn deve esse micca fattu, perchè per tuttu l'attrazione, hè una cuntazione è micca micca ogni rimborsu di l'anima pò esse.

Pensate: perchè ùn pò esse tradimentu? Dopu tuttu, un omu ùn hà micca solu cambià a so moglia, è più più cà u tempu. Nisunazione hè chì a ragione hè in voi. Tradimentu hè un desequilibratu introduttu in l'armunia di l'esistenza di un coppiu maritatu. Se ùn ci hè nudda armunia in a famiglia, un cumpagnu apparutivu in questu - tradimentu. I ragiuni chì purtanu un omu a passà à cambià, pò esse coperto in l'aspettu psicologicu, è in u sessuale. In pattii siculogichi, per esempiu, ci hè moltu di prissioni in ellu in casa. Per quessa di l'urdini dispiacìanu inghjennà sempre chì ùn faci micca capelli per l'au pair, ùn porta micca a basura, ùn ùn si pò piglià e so cose ghjucatu à u pavone dopu un duru ghjornu di travagliu, forsi l'appughjate nantu à u fattu chì ùn guadava micca bè, o, per esempiu, guverete più ca ellu. In l'aspettu sessuale, forsi un omu simplicmente ùn pò micca esse a norma di e so bisogni chì hà bisognu. Sì questu hè cusì, perchè hè chjaru chì ellu vi circonda di aligria à u partitu.

Ùn aghjunghje mai mancu tantrum, ùn esci micca, ùn mette micca ultimatums. U fattu assai d'irritazione in a famiglia di culleghja, guida à l'omu da u equilibriu è u cundò à l'idea chì un megghiu megghiu, qualchissia ùn sia micca manghjatu più oghje ghjornu, ma simpricimenti si valenu per esse vicinu.

A quistione di a tradimentu sempre attrae a quistione "Quandu deve fà? Chì deve fà? ". Eccu avete bisognu à esse quellu chì pudete cunghjiglisce cù una tragazione unica, sopravvive è avà, confiare in più u vostru maritu, o vi cuntrarà sempre cù questu. Se pudete accettà - hè bonu, sì una donna forte, un maritu tali ùn rinunzià micca per u saccu di i piacè carnale. Se ùn avete micca humiliatu, lasciate, ci sò sempre assai di quelli chì vi apprezzàvi davanti à voi. Qualcuno chì era, valenu sbiancoghja a situazione è facenu a cunclusione dritta.