Cumu per u scurdà u male

Tutti avemu una diversità prublemi nantu à i prublemi. Per una persona reprime à u travagliu si face a causa di cessate, lacrime è notte senza vista, per un'antra - una volta di riri una volta in u circhiu d'amichi è famiglia. Qualchissia da l'estressi pò fatica siveru sick and fallen in a diprissioni, qualchissia sarà più forte è forte. Ricurdativi - ùn soffrenu micca l'avvenimenti chì avemu succede à noi, ma da quantu ci l'interpretemu. Ci hè una scienza sana per intitulà correzzione tutti l'avvenimenti chì avemu succidutu. U psicocristu Igor Matyunin hè sicuru chì sta ciencia pò esse facilmente infurmata.
Eccu aghju datu parechje manji chì si puderete amparà à a sfurtuna di u malu in a pratica.

1. U Mettu Trè Passi
Igor Matyunin hà verificatu sta tecnica nantu à ellu stessu. Quandu ellu pubblicò i primi libri, hè statu furzatu à altru interessu per piglià un prublemu in un banc. Ma i libri ùn anu vintu pocu vendita in prima, è era difficiule per l'Igor per rinvià i soldi. Eppo era preoccupatu, quasi ùn dorme. Per via di l'espirienza, quasi cadiu malatu.
Ma quantu ellu applicà stu modu pi iddu stessu, truvò un modu da stu prublemu, è l'insomma passava.

Sta tecnica in u primu debite esse in parechji. Truvate una persona chì pudete fiducia, è amparate sta tecnica. Pigliate qualcuno di situazioni male. Per esempiu, avete un accidentu.

À u primu passu, bisognu à parlà, hè bisognu di rispunsè a furia. In questu casu, a persona chì ti puderà esse à voi, ùn averia micca calma o pietà di voi. Hè bisognu à stà stu malatu cun voi. Ellu deve dumandà questi dumandesi, à quale ùn puderà micca solu risponde à "Sì" o "Nimu", ma puderete risponde assai. Hè cum'è esse stimulerà, chì vo avete prupone.

In u secùttimu passu, u vostru interlucutore deve dumandà: "Chì puderia esse agagliatu di ciò chì site successe à voi?". Quellu chì hà survivutu l'accidentu, in u principiu penserà: "Quellu hè piticu di quellu chì era successu". È quì l'interlocutore hà aiutu à aiutà à a persona per truvà qualcosa pusitiva in a situazione: "Ma dopu chì tutte e macchina hè sugettu à ricuperazione, tuttu ùn hè micca cusì dolci - pò esse riparatu", "hè bè chì nimu mortu è chì tutti sò vivuti", ...
Hè impurtante chì una persona trova u pensamentu pusitivu, solu dopu hà da pudè scurdà di u malu più veloce.

U terzu passu, a lezziò sò deve esse amparati da l'eventu, per esempiu: "Dopu avà, mandu sempre a vitezza à u turnu" o "Ùn tentarè ùn mancanu à notte nantu à e rùbbi pianu di a strada".

Per via di stu sercitu, a tensione si deve esce. Ùn sò micca stati capaci di scurdari di u mali, ma hà travagliatu cù e vostre esperjenzi è avìanu amparatu da lezziò utili per voi stessu.

2. U metudu di "Byak-zakalyaka"
Avete bisognu di carta per stu metudu. Ci vole esse sculacciatu o scritte in detail quelli situazioni chì vo vulete sminticà. Pensendu cunzidramentu u mudellu resultanti, leghjite ligna. Purtate u to ochji per un pocu minuti, dopu à quale avete bisognu à fraccià e foglie in picculi picculi, o, megliu, cremà.
E cuglie o a frasa di u basgiu deve esse spustatu è esibitu. Cusì pudete liberà a ricordi pezzi.

3. Metu "Tactile Tactile"
Fate deci pane cù una diversità di rugacità - cola un colpu di colpu in un colpu, di l'altru - un pezzu di fur, nantu à a terza, cera di giave, ecc.
Prima hè bisognu di chjude l'ochji è di tuccà l'ordine induve si trovanu. Pigliate è rinviate in u listessu ordine. Ogni superficie causeranu male o beni ricordi - quì ci scupiassi è cariu, poi mi stroked the cat, etc. Dopu quì, pudete apprezzate i vostri pezzi in una sequenza di sensazioni - da a più disgustata di quellu chì provoca a sensibilità più piacevuli.
Cumplassi stu realizatu, avemu, cumu per esse, cù i chjucchi, scrivite i ricordi, sprimendu e scurdate di tutte e cose.