Beverages carbonated with juice of fruit

Quandu u sedentà o vole avè qualchissia fresca è diliziosa, avemu apressu à a tenda per una buttiglia di popsicci prediletti è cun piacè scuru. Dopu avè riunite l'opinioni populari di i prudutti dolci cù u carbonate, decisu di spartà cun voi. Dopu tuttu, i prudutti carbonati cù u zuccaru di frutti pò esse utili è à u listessu tempu dannusu.

Dicenu chì:

... U carbonate cuntenenu troppu zucchericu, perchè cresce u risicu di sviluppà l'obesità è a diabetes.

Còdeci classificate, dirigituni à una larga varietà di cunsumatura, cuntenenu u zuccherinu naturali. È se appartene à i fannii di u pop, cunziddiranu a so dolcezza in u valore generale di l'energia di a dieta. Se a ingaghja di calori di l'alimentari è di e bevande farà significativamente a quantità di l'energia cunsumata, u risicu di pisci di pesu è di i prublemi cun ughjetti cun l'obesità, u sindromicu metabolicu è a diabetes - hè di fattu più grande. Ma u rolu di cumprenni, ancu dolci, ùn hè micca cusì impurtante. Hè impurtante di calculà u valore energetico totale di u menu. Ci hè un pruduttu chì ùn cuntene azùsu à tuttu. Per riduce u cuntenutu calanicu è priservà u gustu, u zuccheru hè sustituitu cù dolceurs (sostituti di zuccaru). Questu beie vinu calurite hè per e persone cun u prublema di pisci di sizioni o di diabetes.


... Pop hè preghjudiziu à l'attrezzione di u vitale è pruvucà u sviluppu di a caries.

Una di e cundizzioni principali di a caries hè a carenza di fluorurata in u dilicatu di u dentru. U fattu hè chì quandu i carbuidrati sò spicchiati da bacteria, un acidu chì duna l'esamillu si forma in a cavità orali. Sì fluorurà ùn hè micca abbastanza, un triangulu condicionale si prisenta: fluorine - bacteria - carbohydrates. Di sti trè fatturii, solu i primi dui pò esse affettati. Per escludiri a ingesta di carbuidrati (frutti, cereali, pani, dolci) in a cavità orali hè micca realisticu, è a restrizzioni di u cunsumu di e zitelli dolce in u stessu ùn pò micca reducir u risicu di caries. Per evitari, prestu più attente à a hygiene orale è seguite a quantità di flúor. E so fonti sò l'acqua, suppleti in cuntenuti di vitamina, dentali dentifri.


... Diossidu di carbonu in a cumpusizioni di dolci è carbonati cù u zuccaru hè preghjudiziu à u stomacu è l'intestini.

Tali ipotesi, quandu dicennii in vista, sò perciuti cum'è veru. Ma ùn sò micca studii scientifichi serii nantu à stu sughjettu, è per quessa, ùn ci hè micca cunfermazione di elli. Ma i risultati di l'esperimenti di i scentifichi anu dimostratu chì l'amore per un pope ùn aumenta u risicu di neoplasmi maligni di l'esòfuru, u stomacu è di l'intestini - i malati gravi i pute mentali.


... Pudiciti dolci sò speciali periculi per i zitelli. Sò esse stati escluduti da u menu di i zitelli.

I figlioli sani sò permessi di godite soda dolce, ma in una quantità raciosa. In ogni casu, i zucchi naturali, u latti, l'acqua pura prima in u dietu di i zitelli. Un bevande carbonatatu cù u zuccaru hè megliu per piglià u rolu di manciari. Hè bisognu à sceglie quelli chì cuntenenu ingredienti naturali - u zuccheru, tingi naturali, etc. Ma per i zitelli cun overweight o diabetes, e donne effervescent dolce ùn deve micca esse dati o quantità di rigulari.

In fattu


... Li carusi carbonati dolci sò lavati da u corpu da u calziu è cuntribuiscenu à u sviluppu di l'ostia.

Ùn hè micca cusì. Oghje, l'esperti accunsenu chì e sustanzi in a cumpusizioni di e zitelli dolci ùn analizanu significativamente u cambiu di calcium è u so cantu in u corpu. Ci hè chì a soda dulce ùn pò micca esse a causa di l'ostia. È per evità a malatia insidiosa, observe una dieta equilibrada cù a presenza di tutte e vitamine, i microelementi è i nutrienti.


In fattu

U cunsumu di e zitelli carbonate è a perdita di pisu sò incompatibile.

In certu, i popsicoli cunteranu assai zuccaru è, cunsegregatu, calori. Pèrdite u pesu hè pussibile solu in u casu quandu una persona passa più energia da ellu cun l'alimentu è u travagliu. Se vulete perdiri u pesu, ma ùn vulete rinunzià i vostri rigali preferiti, sceglie u calore di pocu pressu (circa 10-25 kcal per 100 ml) o un scacchi senza calori (0.02 kcal per 100 ml). Ùn crescenu u valore energeticu di a dieta è ùn interferiscenu micca a perdita di pesu.


... Purtate assai liquidu hè preghjudiziu à i rizi.

Monitorate a quantità di fluidu cunsumatu solu per quelli chì anu una malatia di rina. I salutati sò bisognu à tastà un bonu quantità di liquidu (1800-2000 ml per ghjornu per i femini è 2000-2500 ml per l'omi). Ùn bisogna micca chì i boni di fizzziu dolci servenu ancu e scopi di l'idratazione. Se u vostru travagliu hè fisicamenti esigenti o vo vulete esercitarete, pudete aumentà a quantità di beurre. A strada, hè longu statu saputu chì l'aspettu di i pedichi di rini pò esse assuciati cun una carenza di fluidu.


... Dice edificanti artifici in a cumpusizioni di e carbonate crescenu l'appetite è cuntribuiscenu à l'obesità.

A lot è dite nantu à questi proprietativi di i eduliani. Ma ùn anu micca statu cunvalidatu xjentificatu, perchè a cungressu "dolcezza - sopra massa" hè in sullivazione. Tutti i eduliani permessi per l'usi in a industria alimentaria sò cunsiderate salvezza.