Ivan te in a medicina famigliali

I ritmi rabid of life dictate their own rules, chì avemu bisognu. Avemu servitore in a mattina cù l'alimentariu artificiale è adubate tuttu cù tè tè negru o verdudu, è più spessu, solu eddu "nantu à a mosca" una tazza di caffu neru. Sfortunatamente, pochi pirsuni pensanu chì tutti questi prudutti ùn anu nunda d'utilità. Sè troviatu à a prufundità di i seculi, turnava chì i nostri babbi cuminciaru a so matina cun culatta un saliculu. Questa bevuta magica aiuta à restituurà a forza, pruteghja contru diversità di malatie, è ancu aiuta à u cumbattimentu di disordini nervi è l'insomnia. Hè struitu chì u pruduce u tè hè capaci di scunfà ancu i tumuri maligni. Fighjemu a so impurtanza di ivan-tea in a medicina famigliali.

Descrizzione.

Ivan-tea, o angustifolia, hè una pianta perenne è perenne, chì a cullezioni pò alcuni un metru. Questu hè unu di i rapprisintanti di a famiglia kipreny. U tagliu di sta pianta hè erettu, è in sopra a pianta hè impannuta cù lariori rusulati-lilliori. E so foglie sò stritti, linear-lanceolate, glabrous, regular. U periudu in fiori hè di ghjugnu à settembre. Dopu à escegnu, un fruttu hè furmatu - una cassa nuda.

Questa pianta medicinali si trova in tuttu u paese in u nostru paese, ma a cosa principalu per ellu hè a più alta umana di u mondu.

In a inflorescenza di a mediina pupulare è fede di u salore à tè sò usati. Hè colugati, assicurati da cunsiderà, è raccugliate in a forma di tè normale. I nostri antenati evena inventà u so propiu modu di fermentazione di u tè. À u primu, e foglie eranu assecati, è fù scalded cun acqua di furiu, è dopu sti sottumessi. In questu forma, i foglie fubbe stufa nantu à una stufa, rinfriscata è doblegata in una manca, induve stu tè puderia guardà da parechji anni. Stu metudu di fà u tè hè cunnisciutu com'è tè Capor.

In u XIX seculu, u tè era più populari in Russia chì tè tè iswedutu. Per un bellu tempou Ivan-tè era in un statu di u scurdà, ma a popularità di u trattamentu cù i metudi populari u purtonu à i so casi.

Ivan te in medicina: effetti nantu à u corpu.

A pianta rica in vitamina C, tannini, tannicu, mucus. In a so cumpusizioni si pò truvà alcaloci, zucaroli è pectini. A pianta cuntene assai sustanzi minuritari, chì face un insubituìbile in u trattamentu di parechje malatie.

Tè fattu di sta pianta sola, soe, aiuta à trattà contr'à l'insomne. Se vi vìdinu l'elixir màgiu in a mattina, ti darà vìdevule è forza, chì ùn devi micca permessu finu à a sera. A strada, era a prutezione di u tesoru-tè chì era assai apprezzatu da i nostri babbi. Inoltre, stu tè hè battizatu bè cù i maloforte.

A medicina famigliali di Ivan-tea hè ricunnisciute per l'utilizazione in u trattamentu è a prevenzione di variate malatii di u viaghju gastrointestinali, chì hè pussibule per una gran cantità di tannini è mucus. I nostri antenati si usanu bè cù a so grassia per a ghjudicà gastritis, stomacu è i Ulcers duodenale, colitis.

L'anemia u tè hè cuncessu rimborsu supplementu, chì hà permessu di rinforà u ferru. Certu, una anemia di u danu solu ùn pò cura, ma cum'è una strumentu favurevule, hè eccellenti.

U cuntenutu aumentatu di vitamina C è sustanzi minerali improvesa l'immunità, stabilizza l'travagliu di tutti l'organi è hà un effettu benefizièghjanu à i prucessi metabolichi. Hè struitu chì u cunsumu di tè in legnu d'arba pò fà una persona forte è serà a prima prevenzione di varie malatii. Científici, cù u so essecepticismu inherente, diventonu interessatu in i prugetti chimichi di Ivan-tea. Ci hè capita chì sta pianta è ricca in antioxidanti, chì prutegginu una persona da l'effetti di i radicali libri. Cu un friddu, hè pussibule di gargare cù un cane-tea.

Hè cunsideratu, ma sta stazzioni medicinali hè aplicatu internamente è internamente. A scorcia d'abulinu pò lavà i ferii purulenti. Se una persona hà malatie di a pelle chì sò accumpagnati da e ferite di e cose di i cori di a pelle individuali, ponu esse curedu cù servilli umini in decocu è infuzzioni di u tè ivanu.

A medicina tradiziunali suggica l'usu di sta pianta miraculosa ancu per a cumbattà di tumuri maligni è di tumuri di diversi etioluggii. A medicina ufficiale ùn vede nunda cosa strana in questu: l'abbundanza di elementi tracci stimulates u travagliu di u sistema immune, chì hè rispunsevule per a lucha contru i celi straneri.

I ghjucatori di questa alea eranu usati in a coccia ad additivu in insalati, è in forma secca aghjunta à i prudutti di a farina, chì li dete un gustu inusual è gustoso.

A ricetta per fà ivan-tea in casa.

Té hè preparatu bè semplice. Pigliate una metà una culletta spugna di secca secca, chì hè diventata annantu à una vittura d'acqua fogara. U calde hè infused durante uns 20 minuti, da u filtru. Dopu à quessa, u zitellu ricivutu pò esse drunk as regular tea. In ogni casu, per aghjurnà l'efficacezza, hè megliu per aghjunghje micca e zuccaru è u meli.

Per trattà i malatii di u sistema digestivu utilizzate una infuzione speciali, chì hè preparata da una ricetta distinta. Per fà sta prufume, avete bisognu di una cullizzioni di foglie di stagione sebastian, chì sò chini di un vetru di acqua fervente. U caldu hè infuziatu da circa 20 minuti, filtrati è pigliati strettu nantu à una cucchiara 3-4 volte à ghjornu.

Cumu pudete vede, l'applicazione di u saliculu torna torna à a moda, chì volenu chì retrocede à i radichi.