Lezioni di etiquette pè e donne

Elena Verbitskaya, maestru.


Una volta, quandu aghju abburatu u zuccadoru d'avè, aghju trovu un vechju pulverulente. Havi passatu più di centu anni, trà e cardi di Natale è Pasqua. Era un libru docu di bè qualità per e donne. Allora ùn sò micca sanu quantu utile pudia esse per mè. Pi quattru centu anni hà cambiatu, ma i lezii principali di l'etiquette è hà da stu libbru.

Lezzjoni One

Una donna verita si deve cura di a so aspetta sempre, ùn importa in quali termi pò esse.

M'arricordu di l'incidentariu chì a mamma di u mo amicu m'hà dettu. À a so dacha, induve ella è u so fioru di dui mesi avia passatu l'estiu, a so mamma-a-lege, una donna di nascita noble, vinia à visità. A filetta ghjustu sopra a veranda per plantà a so mamma per un fugliale nettu, ma hà firmatu cù e parolle: "U mo benamatu, pudete permette à un maritu chì vi vede in questu vestitu? Change quickly! Pudete intrinu ". Una donna anciana ùn era micca vargogna per l'entourage, perchè era statu obligatu. Ma u disdegenu per a so forme pare chì ùn hè accettabbli à ella in questu, è in ogni situazione.

Lección Two

U decoru principali di u capeddu di a donna. Per cambià una pericchera seguite cù un bagnu, secondu u tempu, u tempu di u ghjornu, una tempesta o l'umore.

Una pulita chjapela vi si mantenia sempre in ghjornu. Per fà quì, puderebbe rasitu u to capelli più spessu. Ma a cuttidosa capita ùn hè micca ne forsi chjappi. In a mattina, u capeddu ben vestitu hè bonu, à a sera - pusatu più liberamente. In generale, u pezzu pò esse cambiatu diversi volte di ghjornu, se avete à questu tempu. Pigliate solu: ùn deve micca pene i vostri capelli in publicu - nè in un locu pùblicu, nè in casa.

Un amicu miu parla di ella cum'è cusì: "Aghju a meza sei anni passati per avè u tempu di mette in modu - per fà un make-up è hairdo faċli. Ma chì altru? Ùn puderebbenu micca esse sbagliati davanti à u ghjovanu ghjovanu! "Reintentamenti amparatu chì sta donna hà vultatu 86 anni, è u so ghjovanu ghjovanu - 61 anni. Ùn hè micca cusì bellu per percive a vita?

Trè lingue

Una donna di decentu hà cambiatu da almenu sette ghjurnata per ghjornu: a matina, u colazione, pè spassighjate è visita, lunch, dopu meziornu, sera e notte. Sicondu i vistimenti, sò sette cambiamenti di robba è sette cambiamenti di sapori, cumpresu un pitturi nocturnal, sò presumintati.

Eppo hè questu troppu, ti dicerete. Ma pigliammi sta ricunniscenza ùn didacticamenti, ma creativa. Dopu tuttu, u principale hè di esse intelligente è frescu. Cusì ùn viaghjanu micca allora u tempu in a listessa cosa, ùn portanu micca i pantaloni fasciati è un ferrie grasu, avè una platea di prufundità bassa cun voi, o duie: una per l'affari, l'altra in una purse per esame. A donne muderni, avissi da cunsiglià per u scurdà di a robba o ricurdate solu in u primu matinata è ghjente prima di vagnà. Spassighjà a casa hè assai più còmode in un vistitu di casa o trousers.

Saria bastatu bè per amparà di e persone di u seculu passatu a tradizione di cambià per cena. U lunch hè u puntu più altu di u ghjornu, u rinuvamentu di una bella sera. I ghjorni di simana, a famiglia sana accolta à a table di cena. Robò belli, un ligne olfattu di perfume creanu un ambiente elevatu à a cena, chì hè cunservatu finu à a fine di u ghjornu. Dopu à cum'è i nostri aviani ùn sapìanu cumu esse liberi da a vita di l'omi, per ùn avè firmatu in paesaggio. Inoltre, rittimi boni serviranu per rinfurzarà l'autoestimu, avvicinonu e persone. À questi picconi, a cultura di e rilazione di famiglia si mantene.

Dacciu un esempiu da a storia, chì serve com'è un standard per mè. Principessa MN Volkonskaya, a mòglia di u Decembrista SG Volkonsky, andò per u so maritu à u travagliu duru in Siberia, ùn hà micca cambiatu i so abbitanti. Hè micca apparenza in u publicu senza guanti è u velu.