Cumu possu piglià u mo ex-maritu fora di l'appartamentu?

Oghje hè spessu chì a famiglia disintegrae, è i cô esi, chì sò oghji l'anziani, abandone. In ogni casu, ci sò parechji quelli chì u sposu hè sempre registratu in u listessu appartamentu duvellu chì a so anziana vive. In quessi casi, a prublema di alta pò esse aguda, postu chì a presenza di u maritu pò impedisce a vendita di l'appartamentu o di qualse modu affundà i pagamentu communale. Hè pussibule d'ottene u spunenti di u appartamentu? Questu hè abbastanza pussibule.

Se l'alloghju ùn hè micca privatizatu, ma u cômuru, vive per separatamente, ùn vulete micca pagà utili è abbandunà, in seguitu cù l'articulu 71 di u Cò di Casu di Rifeddu ùn pudete micca scrivintà fora, perchè l'absentenza micca permanente di un membru di a famiglia ùn pò micca purtà à una perdita u dirittu à un appartamentu. In ogni casu, un bonu modu per esse da esse dumandà à u cumuni per dumandà un scambiu di u paese micca privatizatu. Sì u scambiu ùn hè micca pussibule per una ragiuna o un altru, perchè avete u drittu per andà in tribunale cun una accionu contr'à u vostru ex maritu, per ellu puderebbe dumandà a privazione di u so drittu d'utilizà a casa. I basi di ricunniscenderà a perdita di u dirittu à un appartamentu pò esse cunservatu volontà davanti à l'appartamentu è ricusandu di pagà u mantenimentu di l'appartamentu. Dopu qualchì prima decisione di tribunale pusitiva hè stata ottata, hè pussibule cuncepisce u duminiu di l'esigenza di u maritu anticu.

Se l'appartamentu era urigginariu in a vostra bè (per esse, avete statu acquistatu prima u matrimoniu), allura u prugettu pò esse risolta ancu più veloce. In accordu di l'articulu 31 di a RF LC immediatament dopu u procedimentu di divorziu, a vostra cunta vaghjile automaticamente di u dirittu à un appartamentu, vale à dì, pudete scrive da l'appartamentu in ogni mumentu senza u so permessu. Per fà questu, pudete furnisce una demanda cun l'evucazione à u tribunale, secondu a quarta parti di l'articulu 31 di a LC di a RF, è dopu nantu à una decisione giudiziale, pudete scriveva fora di a casa.

Sì una persona chì era antica un membru di a vostra famiglia ma chì ùn hè micca u pruprietariu di una casa ùn hà micca fundatu per esercità u drittu d'utilizà l'altre locu o d'acquistà stu locu, è se a so situazione finanziaria o qualsiasi altre circustanza hè un obstacle per furnisce cù una altra vivienda, u dirittu à u spaziu vivu currente pò esse rimettutu per un certu periodu di tempu, chì hè stabilitu da i tribunali. In questu casu, u giudici hà obligatu à u patrone di u spaziu vivu (in questu casu a mòglia) per furnisce l'ex coniugau cun una casa, cumu u restu di i membri di a famiglia per quale hà cumprendi l'obligazioni di mantenimenti, d'acordu cù i so prublemi. Dopu à l'expirazione di stu periodu, stabilitu da una decisione di u tribunale è aduttata cumu cun a ligne pertinente, u drittu di utilizà l'appartamentu hè annullatu, salvu altrimente stabilitu per mezu di un accordu trà l'ex membru di a famiglia è u pruprietariu. U drittu di utilizà stu spaziu vivu pò esse revucata prima di l'expirazione di u piriu stabilitu da a corte, se circustanze desaparate nantu à a basa chì a dicisioni di a corte si hè fatta o si a pruprietà di l'appartamentu di u patrone di u postu hè stata terminata.

Oghje ghjùnghjule casi u vostru esistitu è ​​viaghjà cù u vostru maritu in un appartamentu cù unu di i vostri parenti. U appartamentu era stata prublema di questu parente, è più tardi hà datu per voi. Sutta i circustanze, ancu avete u drittu à spedizione u vostru maritu, postu chì in accordu di l'Articulu 292 di u Codicu Civicu di a Federazione Russa, u dirittu di a pussibilità à l'spaziu vivu l'hà passatu, chì pò ancu esse funziona per anullà u drittu di utilizà l'espai vivu di un ex-membru di a famiglia. Per un esploci in questu casu hè ancu pussibule di utilizà a decisione di u tribunale per u scumparu.

U siltbu hè amministatu amministrativu cù l'assistenza di l'autorità di registrazione cumandante in accordu di a decisione nantu à u scumunicu fattu da a corte.

Se per un anzianu cumunu registratu in un appartamentu, avete pagamentu regulari per utilità, in u tribunale pudete esse drittu per cumpensà pè u dirittu spentu chì era pagatu per quellu membru di a famiglia.