Ritorna i relazioni dopu un divorziu

Divorciu hè un cummettu cumplessu, è, prima di tuttu, moralmentu. Eppuru chì u materiale di u divorziu in u mondu mudernu hè assai frustrante. Perchè, dopu à u divorziu, spessu i dui bassini sò disappunitu è ​​malatu. È, sfurtunatamenti, ùn passa micca cusì spessu chì a persone fermanu in boni relazioni dopu u divorziu. In ogni casu, parechje parechje solu avè bisognu di resaurazione di a relazione dopu u divorziu. Spessu, questu hè quandu l'ex maritu è ​​a mòglia anu figlioli.

In questu casu, ùn hè micca manera di fà senza relazioni normali. Dopu tuttu, nessunu vole ferite a psique di i zitelli chì sò digià attaccati à u divorziu assai dulurosu. Ma cumu influenza a ristaurazione di a relazione cù u divorziu di u maritu à a so mòglia è viciversa?

Mantene à manu

Prima, per restaurà a relazione cù successu, hè bisognu chì i dui ganghi anu interessatu questu. Dopu tuttu, se un omu o una donna simplamente odia u so ex associu in a vita, hè difficiule di parlà di relazioni normale. Per quessa, per amparà cumu cumunicà cumu cù l'altru, in u primu locu, avete bisognu di ristrutturazioni di eteri. Ricurdate sempre chì pudete vedere i zitelli per quale hè sempre a vostra mamma è dadinata. Per quessa, i disputa trà e tene un forte stress per elli. Ogni volu chì vulete disputà cun un ex, fate puru questu quì è mantene in manu.

Serà superfluu chì richiamà chì una sola persona cun quale site ùn avete micca avè qualchissia rilazioni era u vostru piacevule. Eppuru, vultò dopu diventà, ma questu ùn deve esse emphasis. Ricerdu solu chì sta persona hà ancu boni qualità, perchè ùn l'apparenza micca odiatu è cunsideranu quasi un malu universale. Quandu vene da vedà dopu un divorziu, pruvate pensà à qualcosa bè chì hà cunnessu cù ellu. Allora a ristaurazione di a relazione serà più faciule è faciule.

Ùn intristuranu in a vita persunale

Un altru raggiuni, chì spessu saranu a causa di disputa persunale trà l'ex-maritu è ​​a moglia - u desideriu di cuntrollu di a vita persunale. A spessu ancu ghjurnatoghji, l'esposizione ancestra credi ancu chì anu tuttu u drittu per sapè tuttu è per indicà ciò chì è cumu fà. Stu cumpurtamentu hè tutte bè. Avà ùn sò più un paru, perchè tutti sò liberi di fà è fà ciò ch'eddu vole cù a so vita, se sti, per suprattuttu, ùn anu micca influenze u zitellu. Dunque, ùn dumandate à l'ex-maritu annantu à a manera di vita, cù quale ellu è d'altri ditaglii persunali. Parlamu devia esse più furmale, ùn ci hè nisuna raggiuni per passà à e persone è ricordate assai greghje. Eppo, quandu u tema per a cumunicazione hè un zitellu cumuni. In questu casu, l'omi è a donne anu interessu chì coincide, cusì più freti, ùn hè micca per ciò chì. In casu, in casu, invece un cunflittu hè in stu locu, ùn valenu averà scumbatte l'antica per esse tatu è ùn capisce nunda. Pruvate d'eseguisce u so puntu di vista è valutate sobrie quantu hè quellu chì hè. Forsi l'opinione hè curretta è avete bisognu d'esse, è ùn sianu dispusitivu immediatamenti i so argumenti.

Cumentu di un antru maritu o moglie ùn hà micca bisognu di ricordu di ciò chì successe in u passatu, se sti, per suprattuttu, ùn hè micca bellu ricordi. Ricurdativi chì tutti i vostri cunflitti sò disputi è risentimenti digià ghjustu è ùn ne saranu ripetuti. Allora perchè tandu accuminciamu a sintonia contru l'altri? Sì i sàviu è permette di vede. Dopu tuttu, per fattu di fattu, i cunflitti trà e còngie persighjanu appuntu finu à ch'elli ùn sianu micca eterni e so greghje. Se pò pardunà l'ex, invece a vostra attestazione cambiassi dramaticamente da negativa à neutrale. E ancu se ellu stessu à andà à un cunflittu, ùn avarà mai avutu a so iniziazione, perchè ùn hè micca simpatisce per voi.

Se a vostra rilazione finisci in divorziu, ùn deve micca mai pensate chì l'ex- maritu o moglia abbia a vostra vita è piglià u megliu. Ricurdativi chì avete sempre assai ricenti, è più impurtanti, i zitelli chì facenu felicità per voi.