U segnu zitellu in a famiglia

In spessu, a siconda zitella in quasi ogni famiglia sarà una mascota. Probabilmente, questu hè duvuta à u fattu chì u secondi di gravidanza, ancu di partitu, causanu assai anxiety in i dui genitori. Sò più calmamenti, equilibrati è affettuosità à u babbu novu. Per l'apparenza di u sicrittu di u zitellu in a famiglia, i genitori sò più conscienti, spettamente quantu ha statu spirimintatu, passatu.

Ma quandu un segonghju figurativi in ​​a famiglia, ciativi e rivalità trà i zitelli sò susciti. Dopu tuttu, u primu zitellu hè stata prima cum'è l'unicu è ricivutu tutta l'attenzione è l'amori di i genitori. È di colpu a situazione cambia un pocu, l'amore di i genitori hè divisu trà ellu è a so surella o fratellu. À questu tempu, a famiglia crea nova cundizioni per a criazione di i zitelli, perchè sò già dui.

Prima di a nascita di un fratellu o di a so sorella, u primu figliolu si sintava d'esse u centru di a famiglia, cum'è tutti l'avvene eranu in ghjiru. Hè ricivutu un massimu di attenzione parentale è cura. Duranti stu pirìudu, u zitellu sviluppeghja a seguente position: "Sò felice sulu quandu importa di mè è quandu mi fannu cura". Chistu perchè perchè un zitellu dependa da i so genitori - hà bisognu di a so carizzi è di l'amuri, l'attinzioni è l'assistenza.

Hè cunnuscitatu chì i primi nascenu chì sò carattarizati da agressioni in cumpurtamentu è di l'abitudini egoistichi. Comu u risultatu, quandu un second hijo figuranu in a famiglia è a "regule di u jocu" mudificà, i zitelli più antichi sperimentate una cundizione chì pò esse chjamata cum'è una perdita di tranquillità è pusizioni lucali.

Dati nantu à i zitelli più antichi è ghjuchi da observazioni di specialists

U più vechju è zitellu più ghjuvatu sò prisentati cun diversità di richiesti. Da u primu babbu, i genitori esperanu più cà di u sicrittu figghiu. In quasi tutte e famìglie, i zitelli più avanzati sò cunsiderati i capi è mudelli per i zitelli più ghjovani. Hè statu rivelatu chì i primi nati in a vita più tardi sò spessu invintati in pittori, occupanu pusizioni di punta, sò capaci di cooperà, sò cunscientiosi è responsabbili in u sirviziu, sò capaci di risponde rapidamente in situazione difficili, è furnisce assistenza. È in fattu, u primu zitellu hè diventatu "anziana" per età, à dì à u tempu di l'apparenza di un segnu zitellu in a famiglia. U primu natu hà adattamu u novu membru in a famiglia è a nova cundizioni. Dopu à questu, i zitelli più anziani sò generalmente regulazione volitanti più forte è abilità adaptativa. Hè questi i zitelli chì anu pussutu "cullettate i so vuluntà in un prugnu" è cumandenu un attu o piglià una decisione seria per elli.

À i zitelli più ghjovani, i so genitori facenu assai esse di etere. Forsi, per quessa, i più ghjovani ùn sò menu prubabile di ottene u successu in a vita. Spessu, sti zitelli ùn fate micca altri dumande à e so vita, spessu ùn sò micca in pusessu di decisu u so destinu, per fà una decisione seria. Ma, invece, i zitelli più ghjusti sò micca aggressivu, più equilibrati. Ùn sò micca sapè cumu significa chì perde a so pusizioni è solu a mità di u so amori da i so genitori. I zitelli più più ghjuvuli ùn anu micca migliurà i cambiamenti in e cundizioni di a famiglia, perchè sò in una famiglia duva pare parechje fratelli o una sughjera, è sò più ghjovani. Hè amparatu chì trà i zitelli più ghjusti ùn ci hè una propensità per "avventura". Puderanu facilità à tutti i novi, manipulanu perfettamente i so genitori, pruvate à aghjunghje cù i so anziani, ma questu hè casi impositu.

In una famiglia induve ci sò dui zitelli, a cuncorsa ùn si pò esse evitata, ùn esse sempre situazione competitiva è rilazioni.

Nota à i genitori

U nàscita di u primu zitellu hè accumpagnatu da una tensa situazione di eccitazione, cum'è chì i genitori sò menu sperimentati, chì li faciani più ansori.

U secondu u gravidenza è un travagliu passanu più calmassentemente è cun fiducia, perchè u zitellu più chjucu sviluppeghja in una atmosfera tranquillissima in u corpu.

U zitellu più grande sia bè cunsigliu ciò chì significa di esse unicu. E l'apparenza di un segoncu ghjittimu significa per cambià in e cundizioni di relazioni in a famiglia chì u cundottu per adattà.

U sicrittu di u zitellu annantu à u ambiente incuraghjenu (i genitori, fratellu è a surella eranu sempre), sò più calmati è menu aggressivi.

Sò disposti à inventà trucsi manipulatori è trucelli per pudè alcuni u zitellu maiò, o di ùn perdiri l'estatus di "più ghjovani", chì ghjera un adultu.