Cumu preparatori un bagnu cuniferu

I bagni di cunifera sò una bella manera di rilassate, restaurate a forza è rilassate. Cù sta prucedura, a fatigue hè alluntanata è l'inturniatu di una persona hà mellore. Inoltre, i bagni cuniferi anu ancu un effettu cosmetologicu nantu à a pelle. Tutti quelli chì vanu di riacquistà u putere di sta prucedura in casa, per sicuru serà interessante per amparà cumu fà un bagnu cunifferu.

Prima di tutti, deve esse nutati chì i bagnotti cuniferi sò usati solu com'è un mediu chì rinforza a forza. Questa prucedura hà ancu avè un effettuatu è salutatu rilativu. L'adopzione di u bagnu cuniferu hè cunsigliu in i casi di malatie cardiovascular è di a malatia.

Prima di pudè preparà un banchina per u restu è a recuperazione di u corpu, avete bisognu di cumprà un estrattura di pisi spezia in u salone di bellezza. Hè dispunibule in parechji variità: liquid, powdery è in forma di pillettes. Se utilizate una forma di liquidu di u pirou, invece per preparà un bagnu, hà bisognu à aghjunghje circa 100 ml di liquidu à l'acqua (basatu in 200 litri d'acqua). Se ci hè un extractu cuniferu in pezzi, piglià 50 à 70 grammi di sta sustegnu (basatu annantu à u stessu 200 litru d'acqua in u bagnu), è quandu anu cumprà un extracte coniferu stampatu, hè abbastanti à aghjunghje 1-2 pillettes à u bagnu. Se u vulume di u bagnu in u vostru appartamentu hè significativu diffirenti da u volumu specificatu in l'esempiu, pudete avè da ricaricamentu di l'ammontu necessariu di u pezzu.

Sì ùn pudete truvà u pruduttu centru chì hà indicatu in a tenda o avete un desideriu di fà un bagnu di pini senza esse di materie prima, in questu casu pudete cupià agullaghji di pinu in u furesta è l'utilizate à ottene una decuccione. Una decurazione di cura di l'aghju di pinu avissiru avè un tinte verdu.

Quandu aghjunghjenu un extracte di fruttu di pinu acquistatu in a tenda o una scorcia d'agrumi di pinu preparatu da tè in l'acqua, tuttu u bagnu duverà esse cumpletu d'un aroma spicurinu chì riminiscenu l'olfattu di u foresta cuniferu. A temperatura di l'acqua per a preparazione di bagni cuniferi avesti a mantene a 35-37 ° C, è a durazione di sughjornu in u bagnu hè di 10-15 minuti. Hè megliu per piglià boni bathulavani di rinfurzà i salute per l'intervalli d'un ghjornu (per esempiu 3 o 4 volte à settimana), è hè chjave nimminciu 12 à 15 procedimenti simili in u corsu.

In a zitiddina, sta prucedura hè utilita per l'insomnia, rickets, apetite ridottu. Per i zitelli, u bagnu hè prestu cumu seguitu: per ogni ciumi parli di acqua aghjunghjendu una colazione di u liceu o pienu di u pezzu. A durazione di l'adopru di u bagnu cù u zitellu hè di 5 à 12 minuti, è tutta u corsi includi 15 à 20 prucessi.

L'olii essenziali, chì sò cuntenuti in u silgiu di u coniferu, anu un disinfettante, analgésicu è anti-inflamatoriu. U bagnu di Coniferiu anu un'effettu pusitivu annantu à i finizioni nervi di a pelle è cusì cun un effettu calmanti è rilassante à u corpu. L'ùmmira finta di l'acqua acquistata in a preparazione di u bagnu cuniferu, invece di u gustu eccezziunale cusì impurtante, à u livellu psicologicu d'influenza, aiutanu à ottene l'effettu di a rilazione.

Per e malatii konġunti, hè cunsigliu per preparà un cuniferu di salmetu. Distingue da un banna coniferu simplice chì, in più di l'estrattu o a scorcia d'agrumi, u sachet of salt di mare hè aghjuntu à l'acqua. In ogni casu, prima di piglià un bagnu, vi cunducerete un duttore. U fattu hè chì un bagnu cun una cumulazzioni simili ùn hè micca indispensabile per cocerè di l'excitabilità di u sistema nervu, l'irritabilità eteressiva di a pelle è l'anormalità di u sistema cardiovascular.

Preparate un bagnu di salti cunifini seranu particularmente utili per quelli dritti chì anu sopra un pesu corpu.