Resto di periculosi

In più di u nùmeru di ristoranti in l 'hotel è i spiagge di uhozhennosti, i turisti sò cuminciati più di penseru di u prublemu di security, scrive NEWSru.com. E li destinazioni turistiche più populari di i Russi, in regula, sò i più periculosi.


Cunduci in questa lista hè Egittu - 55 morti per accidenti di strada è accidenti. In i paesi asiatichi, i Russi sò più avutu succorsu in l'india (13 persone mortu per l'exacerbazione di e malatie cronica, i malatie infizziosi, accidenti, inclusi l'acqua è per via di attaccazioni roberie), eranu altre 5 persone missing.

Di i paesi di u CIS, u più chjucu era Ucraina - 42 ghjusti murenu, 21 di elli, per via di un accident. In Europa, a causa di a morte di 64 turisti russo fu principaramente accidenti.

In ogni modu, quant'è assicurata in u Ministeru di l'Esèrcitu, parechji morti putevi evitari siddu l'autri turisti anu osservatu precautions elementari. Allora, Elena Azarova, u direttore è u pratente di PADI di unu di i clubs dive di Mosca, averebbi chì ùn valenu a pena per debutà in vacanze com un bufete. A prima volta hè bisognu à almenu pruvà à scavà in piscina. Hè megliu passà u cursu di i OWD (Open Water Diver) per i principianti.

In Egittu o Turcu, immersi in una folla, spessu, senza esse spiegà nunda. In spessu, in centri di spassighjate pratiche, un equipaggiu di substandard hè furnitu o un servitu di tempu ùn hè micca passatu. Ancu se un novice diver hè furtunatu cù un instructore è l'equipamentu, u risicu ùn si suttese di a superficia. In u stessu Goa, i turisti anu vistu pattinativi più di una volta.

L'agenzii di viaghji ancu cunsigliate: ùn guate micca u dirittu nantu à a vostra vita, sughjettu nantu à l'excursioni solu cù l'agenzii di u viaghju ufficiali. Sò à menu rispunsevule per i persone. E, sicuru, ùn pudete micca libru excursioni in strada.

E persone chì ripusenu u principiu di "lupi sò temerati - in i boschi per ùn andà!", Andendu à viaghju esotico, pudete mette in u primu gruppu di risichi. Sì una persona si passa à l'Africa equatoriali, per esempiu, in una modesta Tanzania ora, senza piglià a radica da malaria, hè in granni riscu. E malatii infizziosi periculosi sò dinò in i paesi di l'Asia Cintrali, u Meditirraniu, Chine, i stati miridiunali di i Stati Uniti.

Ci sò parechji insetti poisonesi in a Republique Dominicana, Cuba è altri paesi di u Carib. Allora, quelli chì in a lista di malatie cronica sò "allergii à i muzzucchi di l'insecte", hè megliu scurdà di viaghje quì.

Cù scies di a terra, avete bisognu à esse più preziosu. Per esempiu, ci sò assai in l'India. Cobra ùn sò spessu settle vicinu à una persona - cusì hè più faciule per elli à truvà u so propiu alimentu. Cusì, deve ricurdà a regula d'urdinazione: sè ùn sapete micca quale di salvezza davanti à voi, traspurtate. À a sera à i centri tropicale hè megliu caminari cù una linterna, perchè i scorpioni è i svietà pudete rastrezzà nantu à e camini. Questa hè una materia di preziunazione elementale.

Tuttavia, attenti hè micca solu di i insetti, ma ancu i bè assai attrattivi. Per tuttu a pupulazione, Tailanda hè quì cunsiderata unu di i paesi più riesciuti per i ghjurnati. "Paradisu Tailuitu Sexuale", per ellu quelli chì sò quì vinduti, pò esse diventatu un infernu micca nucliunale. Sicondu l'Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS), in pocu tempu in Tailanda, u numaru di malatie trasmissione sessuale hè spargugliatu.

Ma ancu s'ellu ùn sò micca disposti à "ligami casuale" è u turismu sessuale prefissule u gastrunumia turistiche, a segurità ùn hè garantita. Per esempiu, in Cina, induve 1.651.715 Russi ripusonu in u 2007, ci hè una probabilita alta di avvilinà a cucina local.

superstitut.ru