Cumu principià u dolore mancu

U periodu di travagliu per u primu di nascita pò durà da 7 ore o più, è esse preparatu per una "maratona".
U cervicu s'aprenzia gradualmentamente, a testa hè "cunfigurata" per u burcu in l'osi pelvica - ùn hè micca un prucessu veloce. In u periodu di u travagliu, se a donna ùn disturbanu da l'esternu, ella a maiò di tutti voli sfacciate da u mondu, cercone l'ochji, si intricate in una tranquilla, È chì nisunu toccu, chì ùn hè micca surprisante, perchè u partitu hè un prucessu intimu è arcaicu, chì hè regulatu micca da u corti di u moveru, ma da l'animali "più largu" di e so regione. Per u cunsigliu successu, hè necessariu un hormone oxytocin, chì hè maximatu in un locu tranquillu.

L'attività di pensamentu, a riazzioni di i sona, luce - tuttu chistu ùn impedisce à dà a nascita à una donna per rilassate veramente, per cumportu cum'è vulutu di a natura. Hè in un paese di piacè è sulidità cumpletu in a futura mamma chì tutti i prucessi passanu bellu naturali: l'hormone sò bè ​​"cunducendu" i genera, ma si a mamma hè disturbada, inervatu, hà attraversu a so attenzione, furzata d'analisi, u prucessu di nascita pò significativamente lenta. pè ottene una rinforzazione completa è immersione in u prucessu in u spaziu di maternità tradiziunale? Una di l'opzioni hè di esse cum'è cù una parturiale prufessiunale chì hà l'esperienza di travagliu naturale è sapi cumu i purtarla. À u stessu tempu, qualchissia piaci à sente a musica per disconnectà da u mondu esternu, certi sò cuntenti cù u massaggio di a zona di u collu è zona di u sacru. Ci hè bonu, se in u ospitalito di maternità sceglite, avete a pussibilità di cumportu di a manera chì a natura precisa.
Oghje, più di e donne volontaranu volontà à l'anesthesiusi epidurale (hè una iningiculazione anestesa in u spine, grazie à chì ùn sianu micca sguardi sottu à u cinturione). A sustinienzi di anesthesia spieganu chì sò solu trattà di fà u nàscita più còmode, a donna pozza di stà senza necessità è u dulore agoficu. Ma l'avutri sustiniennu chì l'intrusioni in u prucessu naturale hà un effettu perchè à annunziu è a furmazione di l'instintamentu maternale. Anesthesia impedisce chì u corpu di a mamma hà avvishatu à risponde à i "dumande" di u zitellu, impida l'apertura di u cervice, pò interferiscenu cù l'attempzi puntuale. L'anestesie spessu conduce à l'utilizazione di drogi stimulanti di ritmi per aiutà à u zitellu veni in u mondu senza averebbe alcuni difficultà.
Dopu chì u cervicu hè stata apertu, è a testa di u zitellu hà pigliatu a pusizione curretta è a forma per a partenza naturali, un tempu di tentazione. Ma fate cura à un puntu assai impurtante: per u principiu di i tentativi sò e cundizzioni necessarii, una divulgazione tutta di u collu ùn hè micca abbastanza. Quandu u corpu di a mamma hà sentu chì ghjè u tempu per u zitellu vene à u mondu, i tentattivi sò riflusivi, ùn hè micca necessariu di forse forse forza. Prima di l'attempu, i feruti rinvintevanu, à volta una donna chì dà nascita hà l'illusione chì u prucessu di nuvimentu spiegatu sviluppatu. In fatti, questu hè perfettumente cumprumble: a mo mamma hè datu un picculu restu prima di a tappa attiva di u travagliu. Allora senti una picca di energia, ella "abre un vientu sternu". U disimpegnu da u mondu cum'è mai successu, a mo mamma voli piglià una pusizione verticale, fate piglià qualcosa: questu hè chì quandu u corpu ci pruduce una quantità maiò di l'adrenalina necessariu for vigoru azzione.