Cumu tornu a so babbu

Parechji ghjuvani ghjente chì passanu a maiò parte di l'annu studienti in a scola sia o in l'institutu circate travagliu in l'estiu. In l'Occidenti, una manera famosa di guadagnà u dirittu hè di diventà babbu per un cantonu per l'estate. Tali servizii ci sò in a dumanda entre noi. Ma per esse recruitu, perchè pudete facilmente à guadagnà i vostri cumpagni, avete bisognu di sapè cum'è una figliulina chì hè amatu.

Aspettu.

A babbone hè una persona da quale u zitellu hà pigliatu un esempiu, ancu da i so genitori è l'altri adulti chì u circallu. In una bona famiglia ùn hà mai piglià una picciutta chì hè vistutu vulgariamente, cumpostu brillanu è hà malu modi.
Cusì, prima di andà per una entrevista, pensate nantu à u vostru libruveru, u make-up è u capelli. U vistitu di tutte riguardu ùn hè micca a megliu opzione per una babbu, perchè chjappà u muvimentu è ùn hè micca adattatu per una persona chì hà da travaglià cù i zitelli. Dà preferenza à un vestitu còmico - u largu à u ghjinochju senza un scogliu profiticu o jeans ordinali, cunoste classic è un sweater còmico. Eppuru u so vestitori cu stiesti stinzati è spills ùn sò micca spressi, perchè se un zitellu hè chjucu, certamenti tiraggià in la so bocca.
U cambiamentu hè accettatu, ma ùn deve esse luminoso. A natura naturali hè quella chì necessite. Ma sexy makeup sexy ùn pò micca solu micca cusì à i genitori, ma ancu scantari u zitellu. I capelli ùn devenu còmpiu, hè megliu se u capeddu hè coltu in una cuda, un fasciu o ferite in una pigtail. Allora vi serà più còmico, è u zitellu ùn saria micca pudè impastallu à i rizzuli.

Eterna.

Tutti in u so capu hà a so propria imaginazione di una babbu ideal. Se pensanu à cumè una babera, chì l'adulti è i figlioli aduranu, travaglià nantu à i vostri modi. Bona babta - moderatu rigurosa, amichevule, tipu. I figlioli viranu in a so babbu ùn sò micca solu un educatore strettu, ma ancu un amicu amicu chì pò esse fiduciale. Cusì ùn ci micca suluzione, ùn pruvate micca di vede parechji nannies arroganti in inglese. Smile, cumencianu interaccorsi di cunversazione, fate dumande.
I parechji vulianu vede in a nurse supportu affidatu è sustegnu. Per quessa, ùn hè micca impositu esse frívola. Duvete dimustrà a vostra vuluntà di piglià a responsabilità à u zitellu, observe a tradizione è e manere di a criazione aduttata in a famiglia. Hè impurtante chì ci hè una bona rilazioni tra u babbu è i genitori , altri chì a cooperazione ùn hà micca bisognu.

Età.

Ci hè una quistione nantu à cumu di divintà una babulia, ci sò assai risposti, da pudè esse dicenu quandu una ragazza pò esse à ella, hè più difficili. Li picciotti ghjusti saranu da igualment difficiule per manighjà cum'è cù u picculu pettu è cù i zitelli abbastanza grande. U babies sò megliu infurmati à l'omu più sapiente chì anu avutu i so figlioli è l'educazione speciali, perchè ùn stimanu micca e vostre capacità, accunsente à vigilà u zitellu. Se ci sò i zitelli in a famiglia chì sò più chjucu più ch'è avete solu parechji anni, hè ancu degnu di nutà stu travagliu, perchè ùn sarete micca a so auturità, chì significa chì ùn devenu micca esse ubbiditu.
Optimum hè cunsideratu, se a vint'anni di u zitellu pruteghja i figlioli da 3 à 12 anni. U figliolu più chjucu da trè o quattruzzi di iò anni sò più prubabilisi di cunghjiniè cù maione più sapienti.

Taboo.

Ci hè cose chì una babbu ùn deve mai fà. Per esempiu, chianciendu à un zitellu, riffrendu o punìstenu cun di modu bellu diversu. Sì u zitellu hè culpèvule, i parenti sò infurmati - solu elli sò u dirittu di sceglie u pezzu per u so zitellu. Se permettenu di fallu, pudete esse in tribunale per u trattamentu cruel di i zitelli.
Ùn pudete micca imponà a vista di u vostru zitellu annantu à e cose chì si contradicassi ciò chì hà insignatu in a famiglia. Ùn dumandate più di a vita persunale di u babbu di i so genitori, rummage in e cose, parleranu u zitellu in pranzi. Tali cosi prestu o più tardu diventà cum'è adulte, è perchè u travagliu è a reputazione.


Parechje ghjente cunnosce per esse umani. Se ùn vulete micca fallu, trattate u zitellu chì cunfanu in belli è cun rispunsabilità. Prisentamente vigilate i richieste di i genitori riguardu à a so educazione è altre cosa, ùn sianu discutiti è ùn anu micca rude, esse amichevole è ùn dà micca causa di dubbità in voi. Quale sapu, forsi questu professione serà a vostra vocazione.